Gå til innhold

Hvilken kjøkkenmaskin?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min har dessverre avgått pga høy alder:-p

Hvilken skal jeg velge?

Må ha en rimelig stor bakebolle, for den brukes stort sett til brødbaking.

Kitchn har Bodum på salg. Er det noen som har erfaring med den?

Anonymous poster hash: 5c3a3...158

Fortsetter under...

Skrevet

Jeg syns Bodum sin både har for liten bakebolle og for svak motor.

For at den skal egne seg til å elte større deiger så syns jeg motoren bør være på minst 900 W.

Anonymous poster hash: 0c190...891
Skrevet

Jeg syns Bodum sin både har for liten bakebolle og for svak motor.

For at den skal egne seg til å elte større deiger så syns jeg motoren bør være på minst 900 W.

Anonymous poster hash: 0c190...891

Baker maks tre brød om gangen, og min gamle maskin var kun 400 el 500 w og sterk.

Anonymous poster hash: 5c3a3...158

Skrevet

Eg elskar mi Ankarsrum Assistent (tidlegare Electrolux Assistent). Super maskin :)

Skrevet

Jeg har kenwood major og elsker den :)

Skrevet

Synes kenwood er super å bake kaker med, men på gjærbakst var jeg veldig skuffet. 
Prøvde kitchen aid how ei venninne, men synes det var for liten bolle.

Så nå har jeg virkelig forelsket meg i en kjøkkenmaskin i fra bosch som jeg fikk i julegave! Tror det er denne typen: http://www.elkjop.no/product/hjem-og-husholdning/kjokkenmaskin/MUM84MP1/bosch-kjokkenmaskin-mum84mp1

Bollen kunne gjerne vært litt større, men samtidig er den så god på mange andre måter som de andre maskinene trekker ned på. Så jeg klarer meg! :) Anbefales på det varmeste!
Denne har 1400 watt, og jeg merker godt at det er en sterk motor! Tar utrolig godt!

Denne kom utrolig godt ut i test for en stund siden :) Det gjorde kenwood også, men tror den er mye mere kjent enn bosch sin? Hadde hvertfall bosch før denne også, og den arvet jeg etter mamma. Den levde vel i 15-16 år, og var i bruk flere ganger hver uke gjennom alle disse årene! 

Anonymous poster hash: 65381...d44

Annonse

Skrevet

Skal den brukes mest til deigelting har jeg hørt at Electrolux Assistent er den beste til det formålet.

Anonymous poster hash: e7a17...fcc
Skrevet

Jeg har kenwood titanum major og er veldig fornøyd :)

Skrevet

Jeg har også nettopp fått meg Kenwood Major Titanium, og er kjempefornøyd. Det som er viktig å merke seg når det gjelder kjøp av Kenwood er at de kommer i flere varianter, og da spesifikt med forskjellig motorkapasitet, så hvis du kjøper en Kenwood som hovedsakelig skal brukes til gjærbakst bør du være sikker på å få kjøpt en av de med sterkest motor.

Anonymous poster hash: fc8d9...5d6
Skrevet

Kenwood Major Titan. Ingen over, ingen ved siden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...