Anonym bruker Skrevet 21. januar 2014 #26 Skrevet 21. januar 2014 Jeg er sammen med en som er 17 år eldre og for min del føler jeg at jeg ikke kan snakke om forholdet vårt til noen uten at de skal si: hva sa jeg? Sliter litt i forholdet for tiden fordi han ikke setter pris på det jeg gjør og jeg vil ikke slenge dritt om han til hverken foreldre eller venner. Vil selvfølgelig framstå "perfekt"... Anonymous poster hash: 5e934...b76
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2014 #27 Skrevet 21. januar 2014 Jeg er sammen med en som er 17 år eldre og for min del føler jeg at jeg ikke kan snakke om forholdet vårt til noen uten at de skal si: hva sa jeg? Sliter litt i forholdet for tiden fordi han ikke setter pris på det jeg gjør og jeg vil ikke slenge dritt om han til hverken foreldre eller venner. Vil selvfølgelig framstå "perfekt"... Anonymous poster hash: 5e934...b76 [/quote Slitsomt! Å hele tiden strebe etter å fremstå som "perfekt"... 👼 Anonymous poster hash: 9ce9e...112
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2014 #28 Skrevet 21. januar 2014 Jeg er sammen med en som er 17 år eldre og for min del føler jeg at jeg ikke kan snakke om forholdet vårt til noen uten at de skal si: hva sa jeg? Sliter litt i forholdet for tiden fordi han ikke setter pris på det jeg gjør og jeg vil ikke slenge dritt om han til hverken foreldre eller venner. Vil selvfølgelig framstå "perfekt"... Anonymous poster hash: 5e934...b76 [/quote Slitsomt! Å hele tiden strebe etter å fremstå som "perfekt"... Anonymous poster hash: 9ce9e...112 Slitsomt! Å hele tiden oppføre seg som en idiot Anonymous poster hash: 44ed7...5a6
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2014 #29 Skrevet 21. januar 2014 Jeg er sammen med en som er 17 år eldre og for min del føler jeg at jeg ikke kan snakke om forholdet vårt til noen uten at de skal si: hva sa jeg? Sliter litt i forholdet for tiden fordi han ikke setter pris på det jeg gjør og jeg vil ikke slenge dritt om han til hverken foreldre eller venner. Vil selvfølgelig framstå "perfekt"... Anonymous poster hash: 5e934...b76 [/quote Slitsomt! Å hele tiden strebe etter å fremstå som "perfekt"... Anonymous poster hash: 9ce9e...112 Slitsomt! Å hele tiden oppføre seg som en idiot Anonymous poster hash: 44ed7...5a6 Ja, det må det være!! 👼 Anonymous poster hash: 9ce9e...112
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 21. januar 2014 #30 Skrevet 21. januar 2014 Det er kjempe fint at det finnes sånne forum som dette, fordi det finnes mange ensomme mennesker og for dem kan det bety veldig mye å ha et sted som dette. Det er mange som har fått hjelp her inne til store og små problemer, det mange flotte brukere her inne Om jeg kan hjelpe noen her inne gjør jeg det med glede. Syns du ikke at det er trist at det finnes mennesker i landet vårt, som er så alene, at de må ty til forum for å diskutere f.eks beholde/ fjerne barnet sitt!? Anonymous poster hash: 9ce9e...112 Eller tenke seg til, det kan være de som er i en krets hvor abort er tabu, eller som ser abort som "hipp som happ" mens en selv har et annet syn på det.. Hadde du søkt råd hos noen om du viste de kom til å stå hardnakken på sitt syn, fremfor å se dine behov i saken? Nei, men, jeg ville heller valgt helsevesenet, enn dette forumet... Anonymous poster hash: 9ce9e...112 Det er DEG og DIN mening, hva med å heller respektere at andre har annen måte å takle ting på enn deg, enn å si slikt som du gjør her.
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2014 #31 Skrevet 21. januar 2014 Det er kjempe fint at det finnes sånne forum som dette, fordi det finnes mange ensomme mennesker og for dem kan det bety veldig mye å ha et sted som dette. Det er mange som har fått hjelp her inne til store og små problemer, det mange flotte brukere her inne Om jeg kan hjelpe noen her inne gjør jeg det med glede. Syns du ikke at det er trist at det finnes mennesker i landet vårt, som er så alene, at de må ty til forum for å diskutere f.eks beholde/ fjerne barnet sitt!? Anonymous poster hash: 9ce9e...112 Eller tenke seg til, det kan være de som er i en krets hvor abort er tabu, eller som ser abort som "hipp som happ" mens en selv har et annet syn på det.. Hadde du søkt råd hos noen om du viste de kom til å stå hardnakken på sitt syn, fremfor å se dine behov i saken?Nei, men, jeg ville heller valgt helsevesenet, enn dette forumet... Anonymous poster hash: 9ce9e...112 Det er DEG og DIN mening, hva med å heller respektere at andre har annen måte å takle ting på enn deg, enn å si slikt som du gjør her. Jeg gjør da ikke annet enn å komme med MIN mening! Forstår ikke helt problemet med det? 👼 Anonymous poster hash: 9ce9e...112
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2014 #32 Skrevet 21. januar 2014 Jeg gjør da ikke annet enn å komme med MIN mening! Forstår ikke helt problemet med det? Anonymous poster hash: 9ce9e...112 Det er et problem når du stadig vekk direkte eller indirekte rakker ned på andre når du kommer med din mening - det er det du gjør i hovedinnlegget ditt her og det er det du har gjort i noen av svarene dine. Du gjør det stadig vekk i tråder du svarer i. Mulig det jeg skriver nå blir slettet, men det får nå bare være. Om jeg ikke tar helt feil har du selv i ulike tråder fortalt at du er godt utdannet, at du er "godt gift", at du jobber som sykepleier på barneavdeling, at du fødte for ca halvannen uke siden, du la ut her på forumet at du hadde født liksom halvannen-to timer etter fødsel. Hvis du har et så perfekt og godt liv som du prøver å gi uttrykk for, hvorfor har du da så stort behov for stadig å rakke ned på andre, fortelle at andre tar feil valg, er idioter, ikke like perfekte som deg? Hvis du synes det er så trist at det finnes mennesker som må ty til forum ved store hendelser i livet... hvorfor er noe av det første du gjør etter å ha født å legge ut på forumet her at du har født?? Hvorfor har du så stort behov for å forherlige deg selv ved å trykke andre ned? Hvis det stemmer at du jobber på en barneavdeling så blir jeg faktisk skremt, for du har gang på gang vist deg usedvanlig lite empatisk her inne, ukritisk sparket folk som ligger nede. Gjennom den tilsynelatende perfekte fasaden du prøver å vise frem her så leser jeg en person som ikke har det godt med seg selv. En person som trenger å få mye tilbakemelding og bekreftelse på seg selv, men ikke vet hvordan og tyr til desperate midler. Hvilken som helst oppmerksomhet er bedre enn ingen, liksom.... Jeg håper du går i deg selv, HI, og tenker litt gjennom hvordan du ter deg overfor andre her. Hvis det er ting i ditt liv som gjør at du får ut noe ved å være stygg med anonyme på nettet så håper jeg du skaffer deg hjelp for det. Det er en grunn til at du er som du er her inne. Kanskje er du som du er her inne fordi det er ting du ikke kan ta opp i livet ditt - selv om du hevder det motsatte. Konsentrer deg litt mer om din helt nyfødte datter, prøv å se litt mer av det gode i andre og møt andre med litt mer respekt enn det du gjør pr i dag. Ta tak i de problemene du har som gjør at du tråkker på andre, da får du det bedre med deg selv. Beklager om dette er støtende, men jeg tror faktisk ikke du ser hva du gjør selv. Anonymous poster hash: b2f23...dad
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2014 #33 Skrevet 21. januar 2014 Jeg var ikke på forumet et par timer etter fødsel nei! Og har heller aldri nevnt yrket mitt, du antar at jeg er sykepleier 👼 Anonymous poster hash: 9ce9e...112
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2014 #34 Skrevet 21. januar 2014 De er mye som er trist. Og noe av det tristeste er mennesker som deg. 👼 Anonymous poster hash: 68c91...c8f
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2014 #35 Skrevet 21. januar 2014 Jeg var ikke på forumet et par timer etter fødsel nei! Og har heller aldri nevnt yrket mitt, du antar at jeg er sykepleier Anonymous poster hash: 9ce9e...112 Vel, da er det flere som bruker samme firkantsymbol som deg her inne.... Om jeg tar feil på akkurat de to tingene så står resten, gå litt i deg selv.... Anonymous poster hash: b2f23...dad
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2014 #36 Skrevet 21. januar 2014 HI, du er litt merkelig faktisk........... Hva med de som går i gruppe terapi da? Og deler livet sitt med mennesker de ikke kjenner? De som ringer krisetelefonen fordi det kanskje er bedre å få råd av ukjente og noen nøytrale av og til? Blir det samme.... Du er litt rar HI...... Anonymous poster hash: a13a5...845
Todii Skrevet 21. januar 2014 #37 Skrevet 21. januar 2014 Så heldig du er som har mennesker i livet ditt. Det er ikke alle som har det, vet du. Tipper du er hun samme som var så stygg i kjeften mot HI i tråden om voldtekten. Tenk deg om en gang eller to før du dømmer andre mennesker på den måten. Håper ikke du har barn!
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2014 #38 Skrevet 21. januar 2014 Så heldig du er som har mennesker i livet ditt. Det er ikke alle som har det, vet du. Tipper du er hun samme som var så stygg i kjeften mot HI i tråden om voldtekten. Tenk deg om en gang eller to før du dømmer andre mennesker på den måten. Håper ikke du har barn! Jeg har barn ja, og håper at hvis hun evt skulle havne i en livskrise, at hun har mennesker rundt seg, og ikke avhengig av et forum for råd og veiledning👼 Ps: Signerer mine innlegg med 👼 Anonymous poster hash: 9ce9e...112
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2014 #39 Skrevet 21. januar 2014 Jeg har barn ja, og håper at hvis hun evt skulle havne i en livskrise, at hun har mennesker rundt seg, og ikke avhengig av et forum for råd og veiledning Ps: Signerer mine innlegg med Anonymous poster hash: 9ce9e...112 Hvordan skal du få datteren din til å få tiltro til deg hvis du generelt formidler den holdningen om andre som du gjør her inne? Hvis din datter skal få tillit til deg så må du også være et godt eksempel, være ydmyk og vise takhøyde. Nå viser du ikke noe av dette... Det hjelper ikke å ha mennesker rundt seg hvis man ikke har tillit til dem... Du skriver at du undertegner dine innlegg med den firkanten.... alt jeg refererte til i innlegget mitt har hatt den firkanten..... Anonymous poster hash: b2f23...dad
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2014 #40 Skrevet 21. januar 2014 Så heldig du er som har mennesker i livet ditt. Det er ikke alle som har det, vet du. Tipper du er hun samme som var så stygg i kjeften mot HI i tråden om voldtekten. Tenk deg om en gang eller to før du dømmer andre mennesker på den måten. Håper ikke du har barn!Jeg har barn ja, og håper at hvis hun evt skulle havne i en livskrise, at hun har mennesker rundt seg, og ikke avhengig av et forum for råd og veiledning👼 Ps: Signerer mine innlegg med 👼 Anonymous poster hash: 9ce9e...112 Anonymous poster hash: f55a6...661
min<3 Skrevet 21. januar 2014 #41 Skrevet 21. januar 2014 Så heldig du er som har mennesker i livet ditt. Det er ikke alle som har det, vet du. Tipper du er hun samme som var så stygg i kjeften mot HI i tråden om voldtekten. Tenk deg om en gang eller to før du dømmer andre mennesker på den måten. Håper ikke du har barn!Jeg har barn ja, og håper at hvis hun evt skulle havne i en livskrise, at hun har mennesker rundt seg, og ikke avhengig av et forum for råd og veiledning👼 Ps: Signerer mine innlegg med 👼 Anonymous poster hash: 9ce9e...112
Cruella De Vil Skrevet 21. januar 2014 #42 Skrevet 21. januar 2014 Åh, nå demrer det for meg, er du hun Vinglepetrine eller hva det nå var hun het, hi? Skulle ikke forundre meg om det var den brukeren som var tilbake, hun skulle alltid klage over hva folk spurte om osv. og lagde bare masse merkelige tråder slik som denne hi med engelsymbolet gjør...
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 21. januar 2014 #43 Skrevet 21. januar 2014 Det er kjempe fint at det finnes sånne forum som dette, fordi det finnes mange ensomme mennesker og for dem kan det bety veldig mye å ha et sted som dette. Det er mange som har fått hjelp her inne til store og små problemer, det mange flotte brukere her inne Om jeg kan hjelpe noen her inne gjør jeg det med glede. Syns du ikke at det er trist at det finnes mennesker i landet vårt, som er så alene, at de må ty til forum for å diskutere f.eks beholde/ fjerne barnet sitt!? Anonymous poster hash: 9ce9e...112 Eller tenke seg til, det kan være de som er i en krets hvor abort er tabu, eller som ser abort som "hipp som happ" mens en selv har et annet syn på det.. Hadde du søkt råd hos noen om du viste de kom til å stå hardnakken på sitt syn, fremfor å se dine behov i saken?Nei, men, jeg ville heller valgt helsevesenet, enn dette forumet... Anonymous poster hash: 9ce9e...112 Det er DEG og DIN mening, hva med å heller respektere at andre har annen måte å takle ting på enn deg, enn å si slikt som du gjør her. Jeg gjør da ikke annet enn å komme med MIN mening! Forstår ikke helt problemet med det? Anonymous poster hash: 9ce9e...112 Du fremstår arrogant så det holder med dette innlegget ditt.
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2014 #44 Skrevet 21. januar 2014 Trur mange er ulik deg der, og vil synes det er greiare å diskutere med nokon heilt utanforståande framfor nære vener og familie. Det sit mykje livserfaring bak tastane på forum. Det er jo litt av poenget, kanskje det er ei 16 år gammel alenemor, som sitter "på denne livserfaringen" på et forum. Ville man virkelig tatt råd fra henne ift viktige ting i livet? Anonymous poster hash: 9ce9e...112 Det spiller vel ingen rolle hvor gammel perspnen bak rådet er? Om man synes rådet høres fornuftig ut, tar man det til seg ellers lar man vær. Jeg har lagt ut ting her. Jeg er 26 og har mange rundt meg, men om man står i en krise i livet. Sånn som jeg gjorde for ikke lenge siden, og sitter en del alene pga små barn. Da er det greit å få tømt seg når man har behov for det. Jeg kunne snakke 1 time med noen på telefon, men da jeg la på var jeg like ensom og ikke noe klokere, fordi jeg ikke fikk de svarene jeg trengte, men også fordi jeg var i sjokk og ikke forsto hva som skjedde. Hadde jeg ikke skrevet her og brukt alle rundt meg som ville høre hadde jeg gått duken. Da hadde jeg mest sannsynlig ikke kunnet stå opp reist og tatt meg av barna mine hele tiden. Jeg følte jeg sleit ut de rundt meg, så da brukte jeg forume her. Anonymous poster hash: 9c758...542
Tulla med tre små Skrevet 21. januar 2014 #45 Skrevet 21. januar 2014 Jeg gjør da ikke annet enn å komme med MIN mening! Forstår ikke helt problemet med det? Anonymous poster hash: 9ce9e...112 Det er et problem når du stadig vekk direkte eller indirekte rakker ned på andre når du kommer med din mening - det er det du gjør i hovedinnlegget ditt her og det er det du har gjort i noen av svarene dine. Du gjør det stadig vekk i tråder du svarer i. Mulig det jeg skriver nå blir slettet, men det får nå bare være. Om jeg ikke tar helt feil har du selv i ulike tråder fortalt at du er godt utdannet, at du er "godt gift", at du jobber som sykepleier på barneavdeling, at du fødte for ca halvannen uke siden, du la ut her på forumet at du hadde født liksom halvannen-to timer etter fødsel. Hvis du har et så perfekt og godt liv som du prøver å gi uttrykk for, hvorfor har du da så stort behov for stadig å rakke ned på andre, fortelle at andre tar feil valg, er idioter, ikke like perfekte som deg? Hvis du synes det er så trist at det finnes mennesker som må ty til forum ved store hendelser i livet... hvorfor er noe av det første du gjør etter å ha født å legge ut på forumet her at du har født?? Hvorfor har du så stort behov for å forherlige deg selv ved å trykke andre ned? Hvis det stemmer at du jobber på en barneavdeling så blir jeg faktisk skremt, for du har gang på gang vist deg usedvanlig lite empatisk her inne, ukritisk sparket folk som ligger nede. Gjennom den tilsynelatende perfekte fasaden du prøver å vise frem her så leser jeg en person som ikke har det godt med seg selv. En person som trenger å få mye tilbakemelding og bekreftelse på seg selv, men ikke vet hvordan og tyr til desperate midler. Hvilken som helst oppmerksomhet er bedre enn ingen, liksom.... Jeg håper du går i deg selv, HI, og tenker litt gjennom hvordan du ter deg overfor andre her. Hvis det er ting i ditt liv som gjør at du får ut noe ved å være stygg med anonyme på nettet så håper jeg du skaffer deg hjelp for det. Det er en grunn til at du er som du er her inne. Kanskje er du som du er her inne fordi det er ting du ikke kan ta opp i livet ditt - selv om du hevder det motsatte. Konsentrer deg litt mer om din helt nyfødte datter, prøv å se litt mer av det gode i andre og møt andre med litt mer respekt enn det du gjør pr i dag. Ta tak i de problemene du har som gjør at du tråkker på andre, da får du det bedre med deg selv. Beklager om dette er støtende, men jeg tror faktisk ikke du ser hva du gjør selv. Anonymous poster hash: b2f23...dad Signerer denne, enten opplysningene om HI stemmer eller ikke, fordi innlegget er veldig godt skrevet! Alle bør tenke over hva en poster i fora som her, og alle bør møte andre med den samme respekt som de selv ønsker å møtes med!
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2014 #46 Skrevet 21. januar 2014 Hvorfor antar du at alle som spør om råd her inne ikke har venner eller familie? Jeg ble voldtatt for noen år siden, og den beste hjelpen fikk jeg faktisk av fremmede på nettet. Jeg har mange venner og en stor familie, men i akkurat i den situasjonen kunne ingen av dem hjelpe for ingen av dem forstod hva jeg gikk igjennom. Jeg var hos flere forskjellige psykologer, men dessverre var ingen av de jeg møtte noe særlig flinke på det feltet. Jeg fant på nettet flere folk som (dessverre) hadde opplevd det samme som jeg kunne dele tanker og følelser med som faktisk forstod, og på sett og vis hjalp vi hverandre videre. Anonymous poster hash: 72992...7aa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå