Anonym bruker Skrevet 21. januar 2014 #1 Skrevet 21. januar 2014 Ser stadig at damer her spør om råd ift abort/ beholde barn, voldtekter, utroskap etc etc. Hadde jeg opplevd noe slikt, hadde forum vært det siste jeg ville tenkt på. Jeg har da mennesker i livet mitt, jeg ville rådført meg meg, ikke ikke ukjente på Internett..... 👼 Anonymous poster hash: 9ce9e...112
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2014 #2 Skrevet 21. januar 2014 Du vet at folk er forskjellige, sant? Anonymous poster hash: f6641...f80
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2014 #3 Skrevet 21. januar 2014 Du vet at folk er forskjellige, sant? Anonymous poster hash: f6641...f80
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2014 #4 Skrevet 21. januar 2014 Ja, takk Gud for det! Trist trist trist 👼 Anonymous poster hash: 9ce9e...112
sug lut Skrevet 21. januar 2014 #5 Skrevet 21. januar 2014 Det er da flott å ha et bredere nedslagsfelt for de som vil ha det? Ikke alle vil diskutere alt med folk irl, det finnes gode perspektiver mellom all gørra på nett.
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2014 #6 Skrevet 21. januar 2014 Ja, takk Gud for det! Trist trist trist 👼 Anonymous poster hash: 9ce9e...112 Skjønner vel egentlig at du er ute for å provosere.. Synes det er enda mer trist med sånne folk... Anonymous poster hash: f6641...f80
Gjest 5 andre Skrevet 21. januar 2014 #7 Skrevet 21. januar 2014 Noen vil ikke snakke med sine nære, andre har ingen å spille på. For noen er det nok kjedelig at de må ty til forskjellige forum, for andre er det bare positivt at de eksisterer.
soleia Skrevet 21. januar 2014 #8 Skrevet 21. januar 2014 Trur mange er ulik deg der, og vil synes det er greiare å diskutere med nokon heilt utanforståande framfor nære vener og familie. Det sit mykje livserfaring bak tastane på forum.
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2014 #9 Skrevet 21. januar 2014 Det tristeste er at du ikke forstår mer enn du gjør, HI.... Anonymous poster hash: b2f23...dad
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2014 #10 Skrevet 21. januar 2014 Trur mange er ulik deg der, og vil synes det er greiare å diskutere med nokon heilt utanforståande framfor nære vener og familie. Det sit mykje livserfaring bak tastane på forum. Det er jo litt av poenget, kanskje det er ei 16 år gammel alenemor, som sitter "på denne livserfaringen" på et forum. Ville man virkelig tatt råd fra henne ift viktige ting i livet? 👼 Anonymous poster hash: 9ce9e...112
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 21. januar 2014 #11 Skrevet 21. januar 2014 Det er kjempe fint at det finnes sånne forum som dette, fordi det finnes mange ensomme mennesker og for dem kan det bety veldig mye å ha et sted som dette. Det er mange som har fått hjelp her inne til store og små problemer, det mange flotte brukere her inne Om jeg kan hjelpe noen her inne gjør jeg det med glede.
sug lut Skrevet 21. januar 2014 #12 Skrevet 21. januar 2014 Trur mange er ulik deg der, og vil synes det er greiare å diskutere med nokon heilt utanforståande framfor nære vener og familie. Det sit mykje livserfaring bak tastane på forum. Det er jo litt av poenget, kanskje det er ei 16 år gammel alenemor, som sitter "på denne livserfaringen" på et forum. Ville man virkelig tatt råd fra henne ift viktige ting i livet? Anonymous poster hash: 9ce9e...112 Da får du passe på at du ikke får livskrise og lesevansker samtidig - det er ellers rimelig enkelt å skille klinten fra hveten her inne.
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2014 #13 Skrevet 21. januar 2014 Det er kjempe fint at det finnes sånne forum som dette, fordi det finnes mange ensomme mennesker og for dem kan det bety veldig mye å ha et sted som dette. Det er mange som har fått hjelp her inne til store og små problemer, det mange flotte brukere her inne Om jeg kan hjelpe noen her inne gjør jeg det med glede. Syns du ikke at det er trist at det finnes mennesker i landet vårt, som er så alene, at de må ty til forum for å diskutere f.eks beholde/ fjerne barnet sitt!? 👼 Anonymous poster hash: 9ce9e...112
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 21. januar 2014 #14 Skrevet 21. januar 2014 (endret) Trur mange er ulik deg der, og vil synes det er greiare å diskutere med nokon heilt utanforståande framfor nære vener og familie. Det sit mykje livserfaring bak tastane på forum. Det er jo litt av poenget, kanskje det er ei 16 år gammel alenemor, som sitter "på denne livserfaringen" på et forum. Ville man virkelig tatt råd fra henne ift viktige ting i livet? Anonymous poster hash: 9ce9e...112 Heller en 16 åring med innsikt og hennes livserfaring, enn slike som deg.. Herlighet, om du ikke klarer å se at ikke alle har noen i livet sitt de kan snakke med, så må du da mangle noe.. Har bitt i meg det meste når jeg ser dine innlegg ol her inne, men nå starter jeg å gå lei. Dessuten, det er greia med å få råd, man velger selv hvilke man tar til seg, om det er et råd fra ei på 16 eller 56 spiller ingen rolle, det er de rådene som "treffer en", som blir rett for en å følge. Endret 21. januar 2014 av <3Barn&Engler<3
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2014 #15 Skrevet 21. januar 2014 Hva gjør man når man har behov for råd fra forskjellige perspektiver, uten å ha venner eller familie å snakke med? Anonymous poster hash: 707de...f9d
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2014 #16 Skrevet 21. januar 2014 Hva gjør man når man har behov for råd fra forskjellige perspektiver, uten å ha venner eller familie å snakke med? Anonymous poster hash: 707de...f9d Spørs hvilken krise det er snakk om. Helsevesenet kan være et alternativ.. Poenget er bare at det er trist at det finnes de som verken har venner eller familie å snakke med.... 👼 Anonymous poster hash: 9ce9e...112
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 21. januar 2014 #17 Skrevet 21. januar 2014 Det er kjempe fint at det finnes sånne forum som dette, fordi det finnes mange ensomme mennesker og for dem kan det bety veldig mye å ha et sted som dette. Det er mange som har fått hjelp her inne til store og små problemer, det mange flotte brukere her inne Om jeg kan hjelpe noen her inne gjør jeg det med glede. Syns du ikke at det er trist at det finnes mennesker i landet vårt, som er så alene, at de må ty til forum for å diskutere f.eks beholde/ fjerne barnet sitt!? Anonymous poster hash: 9ce9e...112 Eller tenke seg til, det kan være de som er i en krets hvor abort er tabu, eller som ser abort som "hipp som happ" mens en selv har et annet syn på det.. Hadde du søkt råd hos noen om du viste de kom til å stå hardnakken på sitt syn, fremfor å se dine behov i saken?
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2014 #18 Skrevet 21. januar 2014 Hva gjør man når man har behov for råd fra forskjellige perspektiver, uten å ha venner eller familie å snakke med? Anonymous poster hash: 707de...f9d Spørs hvilken krise det er snakk om. Helsevesenet kan være et alternativ.. Poenget er bare at det er trist at det finnes de som verken har venner eller familie å snakke med.... Anonymous poster hash: 9ce9e...112 Hvis du syntes det er så trist, hvorfor legger du da ut en tråd som "mobber" de som gjør det? Anonymous poster hash: 707de...f9d
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2014 #19 Skrevet 21. januar 2014 Usjamei, så kvalm du er HI. Håper virkelig ikke du har barn (isåfall er de garantert drittunger ) Går det ikke an å ha flere tanker i hodet samtidig? Snakke med mennesker, og skrive ett innlegg på nett? Anonymous poster hash: d3f17...cd3
Gjest xxxxxxxxx1 Skrevet 21. januar 2014 #20 Skrevet 21. januar 2014 Jeg tenker at det er flott. Det er da mulig å bevare privatlivet og samtidig få andres tanker og innspill, uten at de behøver å være avgjørende for hva man velger å gjøre.
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2014 #21 Skrevet 21. januar 2014 Det er kjempe fint at det finnes sånne forum som dette, fordi det finnes mange ensomme mennesker og for dem kan det bety veldig mye å ha et sted som dette. Det er mange som har fått hjelp her inne til store og små problemer, det mange flotte brukere her inne Om jeg kan hjelpe noen her inne gjør jeg det med glede. Syns du ikke at det er trist at det finnes mennesker i landet vårt, som er så alene, at de må ty til forum for å diskutere f.eks beholde/ fjerne barnet sitt!? Anonymous poster hash: 9ce9e...112 Eller tenke seg til, det kan være de som er i en krets hvor abort er tabu, eller som ser abort som "hipp som happ" mens en selv har et annet syn på det.. Hadde du søkt råd hos noen om du viste de kom til å stå hardnakken på sitt syn, fremfor å se dine behov i saken? Nei, men, jeg ville heller valgt helsevesenet, enn dette forumet... 👼 Anonymous poster hash: 9ce9e...112
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2014 #22 Skrevet 21. januar 2014 Hva er den teite greia med et barn med glorie etter innleggene dine ? Anonymous poster hash: 90d25...357
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2014 #23 Skrevet 21. januar 2014 Ser stadig at damer her spør om råd ift abort/ beholde barn, voldtekter, utroskap etc etc. Hadde jeg opplevd noe slikt, hadde forum vært det siste jeg ville tenkt på. Jeg har da mennesker i livet mitt, jeg ville rådført meg meg, ikke ikke ukjente på Internett..... Anonymous poster hash: 9ce9e...112 Jeg lurer egentlig på hva din agenda er? Du er jo stort sett bare ute etter å provosere, frem til du kan gjøre den store avsløringen på hvem du er, som vil sjokkere oss alle........ Anonymous poster hash: 44ed7...5a6
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2014 #24 Skrevet 21. januar 2014 Du har en måte å forherlige deg selv og samtidig rakke ned på andre under dekke av å f.eks. i denne tråden liksom mene godt.... det blir usmakelig, for du viser samme kortsynet gang på gang her inne, HI. Hvorfor er du her inne hvis du ikke søker råd eller er interessert i noen av de problemstillingene eller rådene som gis her??? Anonymous poster hash: b2f23...dad
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2014 #25 Skrevet 21. januar 2014 Usjamei, så kvalm du er HI. Håper virkelig ikke du har barn (isåfall er de garantert drittunger ) Går det ikke an å ha flere tanker i hodet samtidig? Snakke med mennesker, og skrive ett innlegg på nett? Anonymous poster hash: d3f17...cd3 Har ei lita ei, vil nå ikke kalle henne en drittunge... 👼 Anonymous poster hash: 9ce9e...112
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå