Gå til innhold

3 positive tester og negativ hos lege? noen som kan svare meg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva i alle dager så skjer? 3 positive tester hjemme og negativ hos lege. jeg føler meg gravid ,men ble skuffet når legen sa den var negativ,men vi skal ta blodprøve i morgen for å skjekke. noen som har vært borti dette før?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Var det ikke deg som hadde litt varierende styrke på hjemmetestene? Jeg gjetter på at du har opplevd kjemisk. Men kan jo håpe at hcg er så lav fortsatt, men pleier ofte dessverre da å være tidlig sa:(

Anonymous poster hash: 67760...34f

Skrevet

Jeg har opplevd det. Fikk svake positive billigstrimler noen dager før ikm. Test hos lege ble negativ. Tok en ny hos legen dagen etterpå, men den var også neg. Clearblue digital var negativ, selvom strekene på billigtestene var blitt litt sterkere.

blodprøve hos legen viste 6 i hcg. Så det må bety at billigstrimlene må være meget sensetive.

Noen dager etterpå ble cb digital positiv gravid 1-2.

Fikk smerter i livmorområdet så ble sendt på legevakten. Jeg skulle vært 4-5 uker den dagen, og blodprøven viste hcg på 120. Fant ingenting på ultralyden, kun veske i buken som tyder på at det kanskje var graviditet utenfor livmor. Noen dager etterpå begynte jeg å blø.

dette fortalte jeg ikke for å skremme deg, men dette var i hvertfall min

Skrevet

Ikke blødning eller noe denne gang.så synst dette e veldig rart.legen sjekket utvendig ul idag og hun følte hun så en liten antydning te fostersekk men det kunne og ver veldig tidligt.

Skrevet

Men får bare vente i morgen å se på prøvene.

• 2 uker senere...
Skrevet

Blodprøven viste forhøyet men hu i skranken sa den va på 8 ? Får vite mer på andre prøve på torsdag. Men ingen symptomer lengre å har blødd ein go del rett etter første prøve

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...