Gå til innhold

Fortelle han at jeg er gravid, selv om jeg skal ta det vekk?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har han rett til å vite? Vi er ikke sammen og kommer ikke til å bli det..

Anonymous poster hash: 92f9e...bec

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville gitt beskjed om at jeg var gravid, men skulle ta abort, om jeg hadde blitt gravid med noen (har gjort det også)

Hvorfor? For at han skal vite når han er klar for å stifte familie med ei, at han har "klart det" før.

Eksen her fikk vite jeg var gravid, men ikke skulle beholde, siden forholdet ble brutt med mye uenigheter og delvis hat.. 3 år etterpå var han og hans nye dame klar for barn sammen, men de slet, så etter 1,5 år søkte de hjelp, siden han hadde gjort noen gravid før, så sette de første fokuset på henne.

Anonymous poster hash: 912da...c87
Skrevet

Jeg hadde nok ikke sagt noe. Hva som er riktig vet jeg ikke. Kanskje noen med erfaringer har tips til deg.

Anonymous poster hash: 127c5...8d9

Skrevet

Jeg gjorde det ikke, han hadde barn fra før.

Anonymous poster hash: 6f318...472

Gjest 5 andre
Skrevet

Jeg ville gitt beskjed om at jeg var gravid, men skulle ta abort, om jeg hadde blitt gravid med noen (har gjort det også)

Hvorfor? For at han skal vite når han er klar for å stifte familie med ei, at han har "klart det" før.

Eksen her fikk vite jeg var gravid, men ikke skulle beholde, siden forholdet ble brutt med mye uenigheter og delvis hat.. 3 år etterpå var han og hans nye dame klar for barn sammen, men de slet, så etter 1,5 år søkte de hjelp, siden han hadde gjort noen gravid før, så sette de første fokuset på henne.

Anonymous poster hash: 912da...c87

Men hvis han f.eks. er imot abort og vil at du skal beholde, må det vel være verre å få vite det. Det er uansett en kjapp sak å finne ut om han er fertil hvis det skulle bli en utfordring i fremtiden (status på sperm kan uansett endre seg). Her har HI allerede bestemt seg, og de er ikke et par. Da skjønner jeg ikke poenget med å si det. 

Skrevet

Uten at jeg klarer å forklare hvorfor jeg mener det, så føler jeg at han på en måte har "krav" på å vite. Det er jo hans barn også..

Gjest 5 andre
Skrevet

Uten at jeg klarer å forklare hvorfor jeg mener det, så føler jeg at han på en måte har "krav" på å vite. Det er jo hans barn også..

Spurte mannen min. Han ville absolutt ikke ha visst det siden avgjørelsen allerede er tatt. Aner ikke om han er representativ for flertallet. 

Skrevet

Latterlig!!! Det er hans barn også, helt riktig, men samtidig så har hi bestemt seg for å fjerne, så det er ingenting han skulle ha sagt! Selv om "det er hans barn også"!!! 👼

Anonymous poster hash: a61b8...f1d

Skrevet

Latterlig!!! Det er hans barn også, helt riktig, men samtidig så har hi bestemt seg for å fjerne, så det er ingenting han skulle ha sagt! Selv om "det er hans barn også"!!!

Det er HI som skrev det svaret..

Hilsen HI

Skrevet

Latterlig!!! Det er hans barn også, helt riktig, men samtidig så har hi bestemt seg for å fjerne, så det er ingenting han skulle ha sagt! Selv om "det er hans barn også"!!!

Hilsen HI

Uansett, tragisk argument!

Skrevet

Hilsen HI

Uansett, tragisk argument!

Ok.

Skrevet

Jeg sa det til typen, mest fordi at han skulle åpne øynene litt og faktisk se at det KAN bli barn av "lek".
Gjett om en som fikk panikk først, og ble overlykkelig da jeg fortalte at jeg skulle ta abort.

Anonymous poster hash: 4063a...16b
Skrevet

Jeg ville sagt det.ikke fordi Han har rett på å få vite det. Men hva som kan skje om man har sex og er uforsiktig

Anonymous poster hash: 02fd3...6c5

Skrevet

Jeg sa det til typen, mest fordi at han skulle åpne øynene litt og faktisk se at det KAN bli barn av "lek".

Gjett om en som fikk panikk først, og ble overlykkelig da jeg fortalte at jeg skulle ta abort.

Ehhhh... Bare å fortsette å "leke" dere to, er jo tross alt bare å ta abort! Herregud!!!

Skrevet

Hvis du føler det er rett at han får vite det, så sier du det. Samtidig tenker jeg at så lenge du har bestemt deg for at du skal gjøre det, så ser jeg ikke poenget, du kan risikere at han er uenig i avgjørelsen. Eller er det det du håper kanskje? Den lille promillen av sannsynlighet for at hav vil satse på deg eller ønsker å være deltidspappa? At du egentlig er usikker på om abort er det rette?

Anonymous poster hash: 3ec71...dfe

Skrevet

Ehhhh... Bare å fortsette å "leke" dere to, er jo tross alt bare å ta abort! Herregud!!!

Du er bare barnslig. Hun vil jo ikke bare leke. Hun har full rett på å ta abort uten at hun er ett forferdelig menneske

Anonymous poster hash: 02fd3...6c5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...