Gå til innhold

Lurer på hvor SUG LUT bor

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tipper Råde i Østfold

:fnise:

Anonymous poster hash: fa66b...105
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg VET at hun bor på Blokksberg.

Kanskje dere er naboer 👼

Anonymous poster hash: f19f6...b42

Skrevet

Hvorfor lurer du på det?

Fordi du er alle forumbrukeres mor. 

Skrevet

Hvorfor lurer du på det?

Fordi du er alle forumbrukeres mor. 

Hun er ikke moren min i hvert fall. Lurer du ofte på hvor folk bor?

Er det forresten flere forumbrukere i Råde enn noe annet sted?

Skrevet

Jeg er helt sikker på at hun bor i et hus som står ute om nettene. :P

Skrevet

Hennes adresse er som før: opp en trapp og inn en dør.

Anonymous poster hash: 34f55...ecd
Skrevet

haha, dette var morsomt

Anonymous poster hash: e9bdd...734
Skrevet

Jeg ser liksom for meg at hun bor i dukkehuset i dukkevei 2. ;)

I dukkehuset i Dukkevei 2 skal verdens heldigste dukke få bo. Med lampe i taket og bittesmå stoler og blomstervase til dukke-fioler, og flaggstang med flagg og en dukke-garasje, og kjøkken med godter og kake og brus og innerst i hjørnet i første etasje skal dukken til dukken ha dukkehus. I et hus inni huset i Dukkevei 2 skal den knøttlille dukken til dukken få bo og ha eget bad og en dukke-do. Og teppe på gulvet og hyller med bøker, og askebeger til dukker som røker, og vinduer oppe og vinduer nede, et spennende loft og en kjeller med mus. Og innerst så lite at ingen kan se det- skal dukken til dukken - ha dukkehus. ANDRE BJERKE

Skrevet

Hun bor på helt feil side av landet i hvert fall. Feil lag, riktig farge :)

Anonymous poster hash: 8e2fa...466

Skrevet

Men hun er jo dronningen av forumet så hun bor sikkert på slottet!

Anonymous poster hash: 2f042...961

Skrevet

Gud så pinlig å være dronninga av DIB! Uansett hvor du bor.....

Anonymous poster hash: 136fc...37e

Skrevet

I dukkehuset i Dukkevei 2 skal verdens heldigste dukke få bo. Med lampe i taket og bittesmå stoler og blomstervase til dukke-fioler, og flaggstang med flagg og en dukke-garasje, og kjøkken med godter og kake og brus og innerst i hjørnet i første etasje skal dukken til dukken ha dukkehus. I et hus inni huset i Dukkevei 2 skal den knøttlille dukken til dukken få bo og ha eget bad og en dukke-do. Og teppe på gulvet og hyller med bøker, og askebeger til dukker som røker, og vinduer oppe og vinduer nede, et spennende loft og en kjeller med mus. Og innerst så lite at ingen kan se det- skal dukken til dukken - ha dukkehus. ANDRE BJERKE

Ble så skuffet da det fine verset var ute av den nye utgaven jr fikk, måtte finne frem min moro-vers fra det liberale 80-tall da dukker fremdeles fikk røke ;)

Skrevet

Ble så skuffet da det fine verset var ute av den nye utgaven jr fikk, måtte finne frem min moro-vers fra det liberale 80-tall da dukker fremdeles fikk røke ;)

Nei? Det er ikke lov å omskrive gamle dikt på den måten. Fysj og fy. Her leste vi om Albert ig Skybert i kveld. De lette fremdeles etter pappas pipe som de hadde lånt uten lov. Løy om det gjorde de også. ;)

Skrevet

Gud så pinlig å være dronninga av DIB! Uansett hvor du bor.....

Anonymous poster hash: 136fc...37e

Hahaha, signerer denne!!! 👼

Anonymous poster hash: 5e7aa...98f

Skrevet

Det er mangt man kan lure på...Dog litt rare forundringer til tider.

Skrevet (endret)

Nei? Det er ikke lov å omskrive gamle dikt på den måten. Fysj og fy. Her leste vi om Albert ig Skybert i kveld. De lette fremdeles etter pappas pipe som de hadde lånt uten lov. Løy om det gjorde de også. ;)

He he, vi leste Albert og Skybert i går. Morsomt at det som var helt greit da vi var små er helt politisk ukorrekt i dag :lol:

Endret av Light of my life
Skrevet

Hvorfor lurer du på det?

Kanskje du henger her inne litt for mye siden du blir kalt forumbrukernes mor? Flaut! !

Anonymous poster hash: 053ae...00e

Skrevet

Hvorfor lurer du på det?

Kanskje du henger her inne litt for mye siden du blir kalt forumbrukernes mor? Flaut! !

Signerer igjen 👼

Skrevet

Hvorfor lurer du på det?

Signerer igjen 👼

Jeg kjenne at det ikke er sug lut som trenger å være flau her. Så kjipt det må være å være ute av stand til å spøke med i en tråd som utvikler seg til å bli morsom! Det hadde jeg vært flau over 😳

👼

Anonymous poster hash: f19f6...b42

Skrevet

Jeg er ganske sikker på at Lut'en bor hjemme hos seg selv ;-)

Anonymous poster hash: d00be...d0d
Skrevet

Morsomt at en tråd om sug lut ender opp med å omhandle Albert og Skybert :D 

Skrevet

Hvorfor lurer du på det?

Signerer igjen 👼

Jeg kjenne at det ikke er sug lut som trenger å være flau her. Så kjipt det må være å være ute av stand til å spøke med i en tråd som utvikler seg til å bli morsom! Det hadde jeg vært flau over 😳

👼

Anonymous poster hash: f19f6...b42 [/quote

Hahahahahajahahahshs 👼

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...