Gå til innhold

Jeg har et digert stuevindu rett ut mot en gate/vei. Hvordan hindre innsyn?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har også vinduer mot en vei, og ha valgt å ha en del planter i vinduskarmene. Jeg har da valgt planter med litt størrelse og som dekker litt, også har jeg noen lysestaker og annet stæsj innimellom. Plasser en del ting i vinduet, og så prøvegår du en tur forbi, og ser om det er bra nok.

"Svevende plissegardiner". Vi har slike og de er geniale. Dersom det er sol på dagtid så trekker vi de ovenfra og ned. Når det er kveld og det er veldig innsyn (mørkt ute, lyst inne) så har vi de nedenfra og opp. :)

Plissegardiner hvor både topp og bunn kan tas opp og ned:) vi har de stående midt på vinduet slik at man får inn masse dagslys samtidig som man hindrer innsyn:)

Anonymous poster hash: 210ce...051

Annonse

Tusen takk for tips dere, "svevende plissegardiner" skal googles:-)

Hadde jeg hatt vinduskarm skulle jeg hat fylt den opp med stæsj, men det er ikke mer enn noen få stakkars cm til rådighet..

Anonymous poster hash: 2f61b...d5d

Det finnes fine klistremerker beregnet til vinduer slik at de blir 'frostet' eller pyntet nederst. De slipper inn mye lys. Et par jeg så hadde hvitt blomstermotiv og var utrolig stilfullt.

Anonymous poster hash: 09fb9...ced

Det finnes fine klistremerker beregnet til vinduer slik at de blir 'frostet' eller pyntet nederst. De slipper inn mye lys. Et par jeg så hadde hvitt blomstermotiv og var utrolig stilfullt.

Anonymous poster hash: 09fb9...ced

Veldig mye fint å velge mellom når det gjelder vindusfolie :) Slipper inn masse lys, men ingen innsyn og man kan velge å ha det bare på halve vinduet f.eks. Mange som fører vindusfolie, både på nett og i butikker. Fargehandler, Byggmakker, Obs Bygg osv osv. Vi hadde vindusfolie på et baderomsvindu som var stort og med masse innsyn, helt genialt! 

Anonymous poster hash: 295d6...e3c

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...