Gå til innhold

noen på overtid?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Dag 9 I dag. .. deprimert og lei. .. va på føden i forgårs pga sammentrekkninger son va ganske tette.. men dei roa sej når vi va på føden.. natt tik I går hadde jeg samme mengde med sammentrekkninger, men mye sterkere... de ga seg (heldigvis) før jeg kom meg på føden... idag trodde jeg vannet gikk, ble henta med ambulanse og greier! Cases! Men neida... de va nok bare enten slimproppa eller det ytterste vannlaget som kom... så nå sitter jeg hjemme like klok... på torsdag blir det keisersnitt. . Om ingenting skjer før det...

Sånn generelt så sies det at det er værre å bli satt igang.

For min del så stemte det.

For det første så har man time på sykehuset... Det gjorde så det føltes ut som fødselen startet der og da!

Når smertene begynte så var det som å ha skikkelig mens smerter, uten pause. Heldigvis fungerte akupunktur på meg, noe som førte til at jeg fikk pauser fra smertene.

Kroppen er jo ikke klar på samme måte som om den får starte av seg selv. Så tror kanskje fødselen ble lengre enn nødvendig.

Når jeg hadde 9,5 cm åpning så orket jeg ikke mer, da fikk jeg epidural.

Til slutt måtte lillegutt bli tatt med vakuum. Håper virkelig på å få en bedre opplevelse denne gangen!

MEN fikk en fantastisk velskapt og snill gutt ;-)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...