strikkedia Skrevet 21. januar 2014 #1 Skrevet 21. januar 2014 Noen andre som kjøper inn så tidlig? Hehe, jeg tenker jo at man må ha dette uansett, og det er dyrt. Hvorfor ikke spare for eks. 50% ved å kjøpe inn 'basis' klær nå? Har selv kjøpt noen sokker,longs/body av ull
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2014 #2 Skrevet 21. januar 2014 Venter lengst mulug, har mistet en gang Var ikke koselig å ha baby utstyr liggende da. Anonymous poster hash: 18018...976
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2014 #3 Skrevet 21. januar 2014 har miste 2 ganger før så jeg drøyer lengst mulig. Etter ultralyd i uke 13 kanskje jeg kjøper litt påfyll. Nå er det vinter her enda så ser at de færreste butikker har begynt salget på ull enda også så vil nok passe bra om noen uker. Gjorde det med forrigemann og sparte mye penger på å gjøre det. Er ikke så opptatt av om jeg har årets eller fjorårets modell av barneklær:) Anonymous poster hash: 3b184...786
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2014 #4 Skrevet 21. januar 2014 Jeg kjøpte mye ull på salg Var veldig lurt det! Kjøpte sånn at jeg hadde størrelser til hele vinteren. Forøvrig lurt å ha ullue(tynn) og ullpledd til fødehjemmet også, min baby hadde problemer med å holde varmen, så var veldig kjekt å ha! Anonymous poster hash: dbde7...c9a
Billamor Skrevet 21. januar 2014 #5 Skrevet 21. januar 2014 Jeg kommer til å begynne å handle/sy/strikke når formen kommer seg. Syns det er greit å ta det litt om gangen, men samtidig vil jeg ikke handle for mye. Man vet jo ikke hvilke str man får bruk for før ungen er født :-)
Kjøttmeis Skrevet 21. januar 2014 #6 Skrevet 21. januar 2014 Nei, så langt fram klarer jeg ikke å tenke. Føler jeg jinxer hele babyen hvis jeg begynner å handle inn nå, så venter lengst mulig. Dessuten kommer vi sikkert til å få mer klær enn den stakkars ungen rekker å bruke før det blir for smått, så dette tar jeg helt med ro. Har tenkt å gi besteforeldre osv et lite hint om hva vi ønsker oss/trenger når tiden kommer, da, så vi ikke ender med ørten bodyer med festlige motiver og ikke noe annet, hehe.
camillla Skrevet 21. januar 2014 #7 Skrevet 21. januar 2014 Denne gangen tror jeg ikke jeg blir å kjøpe noe.. Har masse etter sidt gang, og vet at man får mye+ at det går jo helt fint å kjøpe etter fødsel også.. Selvfølgelig kan man spare på å kjøpe på salg, men jeg synes det blir så rart å kjøpe så tidlig.. Min følelse altså, skjønner mange synes det er stas:) Jeg blir sikkert å strikke litt etterhvert;)
Lykkebaby♡ Skrevet 21. januar 2014 #8 Skrevet 21. januar 2014 Jeg vil vente pga jeg aner jo ikke hvor stor h*n er osv. Også kommer nok svigers til å strikke som en gal Og vi kan ønske oss av olderforeldre osv..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå