Anonym bruker Skrevet 21. januar 2014 #1 Skrevet 21. januar 2014 Barn skal jeg fortsette å pynte meg å se noen lunde bra ut. Fra å være den kvinnen som alltid hadde nystelt hår, gikk med fine klær, som passet den slanke, men formfulle kroppen min, nystelte negler og naturlig fint ansikt med litt sminke - til å bli den lubne, hårete, men fettete hår og masse kviser. Hvem skulle tro det? Får masse blikk og komentarer fra min søster og mor og de mener jeg burde fikse meg for å se levende ut. Men med aktive tvillinger på 10 mnd er det så å si umulig. Jeg trives ikke lenger i min egen kropp! Mannen jobber mye og jeg har lite avlastning. Noen her som forandret seg drastisk etter å ha fått barn? Anonymous poster hash: 0d4d4...4e8
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2014 #2 Skrevet 21. januar 2014 Beklager for rar formulering, er trøtt... Anonymous poster hash: 0d4d4...4e8
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2014 #3 Skrevet 21. januar 2014 Ja, men jeg har gått den andre veien.. Før sminket jeg meg aldri. Brydde meg ikke om klær eller håret. Var overvektig. Utseende mitt var ikke noe jeg oftret 5sekunder på. Vel, med 2 aktive gutter i hus, og lite søvn så måtte jeg bare begynne å sminke meg for å i det hele tatt se menneskelig ut. Så ut som et levende lik.. Kledde meg bedre siden jeg var mer ute blant folk. Har begynt å bry meg mer om klær, for det er liksom det eneste jeg har igjen av egentid og som handler om meg og ikke barna. Ble naturlig mer aktiv av barna, og trener for å få den lille egentiden for meg selv. Bonus. Det er mulig å stelle seg, og se nogenlunde bra ut med barn, man må bare multitaske og gjøre det så enkelt som mulig. Det er ikke lett, men man klarer det man vil. Regner med at de kan leke litt alene, eller underholde seg selv, og da rekker du å børste håret og se litt mer velstelt ut. Trodde aldri at jeg skulle si dette, men det er så lite som skal til før man føler seg bedre, og da ser man bedre ut og. Anonymous poster hash: deb29...0bf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå