Anonym bruker Skrevet 21. januar 2014 #26 Skrevet 21. januar 2014 Før du låner penger av noen så bør du sette deg ned og finne ut om det er noe du kan kutte ut av personlig forbruk og om du har noe og selge? Kan du påta deg ekstra småjobber som kan gi penger i kassen ganske raskt? Jeg håper heller ingen her låner ut 10.000 til en vilt fremmed person sånn helt uten videre. Anonymous poster hash: d164a...392
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2014 #27 Skrevet 21. januar 2014 Jeg tror ikke trådstarter har så mye unødvendig luksus i livet sitt, så det er kanskje ikke så lett å kutte ut blader, spa, sminke, røyk osv. Eller tar jeg feil TS? Jeg anbefaler heller ikke å ta opp kredittlån - men om du har prøvd alt annet, flere ganger.. Men ikke lån mer enn akkurat 10.000. Skulle gjerne ha hjulpet deg, men holder meg unna bondefanger-muligheter.. Gå til banken din! Snakk med dem.. Du har helt rett.. Anonymous poster hash: bd2e0...a45
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2014 #28 Skrevet 21. januar 2014 Vet du hva hi? Hvis jeg bare hadde trengt 10.000 så hadde jeg prist meg lykkelig. Jeg er SKIKKELIG skakkskjørt økonomisk, såpass at jeg skal søke om gjeldsordning. Men, det kunne aldri falt meg inn å spørre andre om penger. Det er MINE problemer, ikke andres. Og, du skjønner vel selv at man ikke låner bort penger til en fremmed person over internett?? Du kan jo være hvem som helst, og det er INGEN garanti for noen at de får noe igjen. Tenker du litt nå, så ser du det selv. Anonymous poster hash: 468ca...b8a
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 21. januar 2014 #29 Skrevet 21. januar 2014 Kredittkort/forbrukslån styrer du LANGT unna, om du så kan få det.. Du vil ikke gå i en felle der om du allerede sliter! Gå over hus og hjem, er det noe som kan selges? Har du en bunad f.eks, så er det hurtige penger. Kan du å bake? Har nå oppdaget at mange betaler for gjærbakst osv, har selv solgt boller, kringler osv for 500 denne mnd.. 200-1000,- er ikke 10 000,- men du er et steg nærmere Kom deg til NAV og få økonomisk rådgivning, kreditorer har lettere for å havne "på god fot" når man går via NAV for å få bukt med økonomi og gjeld, det har samboeren nylig gjort, han nådde ikke frem selv, men så fort NAV tok over, så fikk vi fortgang på nedbetalingsplan på alt sammen, og han gikk fra å måtte betale minst 8000 i mnd for å holde hodet over vann, til 2000 + at han nå slipper at gjelda bygger seg opp mer enn det er (ingen regninger får ekstra påkostninger nå, og en del av de ekstra påkostningene som kom den siste tiden, ble slettet) På trustbuddy.com kan du få lånt opp til 5000,- om du ikke har betalingsanmerkning. Men så er det kun rentefritt i 14 dager, så om du vet det er en sum du kan få betalt om 14 dager (om du får lånt av familie eller noe) så har du 1000- 5000,- mindre å bekymre deg for med det samme.
Løyen Skrevet 21. januar 2014 #30 Skrevet 21. januar 2014 https://www.nav.no/Sosiale+tjenester/Økonomisk+rådgivning Sjekk også ut det tilbudet NAV har.. Av og til #28 - kan 10.000 være for masse. Dersom TS har brukt 18mnd på å få orden i det økonomiskekaoset som eksmann (og hun) rotet seg opp i.. Så skjønner jeg godt at hun er desperat.. Dersom hun nærmet seg lyset i enden av tunnelen.. For meg virker det som at TS har tatt tak i problemene sine, og at hun er fullstendig klar over at dette ikke er andres problem. Det er tydeligvis ikke snakk om en med normal økonomi som har gått på en smell, men noen som allerede var i en økonomisk situasjon som var ganske trang og som har prøvd å ordne opp. Da er det ikke mange kort å spille på når man mister jobben, Og i et desperat øyeblikk la hun ut forespørselen.. TS er vel fullstendig klar over at ingen kommer til å låne henne penger, men kanskje tenkte hun at det ikke kunne skade.. Du får sende en PM, TS om du vil prate.. Jeg kommer ikke til å låne deg penger selvsagt, men av og til kan det være greit å få spydde ut dritten til noen som man ikke kjenner..
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2014 #31 Skrevet 21. januar 2014 https://www.nav.no/Sosiale+tjenester/Økonomisk+rådgivning Sjekk også ut det tilbudet NAV har.. Av og til #28 - kan 10.000 være for masse. Dersom TS har brukt 18mnd på å få orden i det økonomiskekaoset som eksmann (og hun) rotet seg opp i.. Så skjønner jeg godt at hun er desperat.. Dersom hun nærmet seg lyset i enden av tunnelen.. For meg virker det som at TS har tatt tak i problemene sine, og at hun er fullstendig klar over at dette ikke er andres problem. Det er tydeligvis ikke snakk om en med normal økonomi som har gått på en smell, men noen som allerede var i en økonomisk situasjon som var ganske trang og som har prøvd å ordne opp. Da er det ikke mange kort å spille på når man mister jobben, Og i et desperat øyeblikk la hun ut forespørselen.. TS er vel fullstendig klar over at ingen kommer til å låne henne penger, men kanskje tenkte hun at det ikke kunne skade.. Du får sende en PM, TS om du vil prate.. Jeg kommer ikke til å låne deg penger selvsagt, men av og til kan det være greit å få spydde ut dritten til noen som man ikke kjenner.. Takk! Men klarer ikke skrive så masse da tårene bare triller... men takk for svaret ditt. Anonymous poster hash: bd2e0...a45
Nodisc Skrevet 21. januar 2014 #32 Skrevet 21. januar 2014 Hvor bor du? kjøpte et konkursbo en tid tilbake som bare ble liggende etter hvert. Ubrukte ting som kan selges, er verdt et par tusenlapper om selges billig gjerne mer..
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2014 #33 Skrevet 21. januar 2014 Synes du har fått mange og gode tips / råd Bare se bort i fra de som skrive stygge og usaklige ting. Håper virkelig det ordner seg for deg Anonymous poster hash: ffbf0...f0b
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2014 #34 Skrevet 21. januar 2014 tenk på alle du kan takk for at de sa nei, da du måtte ordne det selv.. herregud, 10 000 kr liksom... du får jaggu ta deg sammen og be banken din om et hjelp til lån eller, selge noe, kutte ut tv, data, internett og telefon, og unødvendige utgifter og starte nedbetaling.. jiiiises Anonymous poster hash: b05cc...c3b
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2014 #35 Skrevet 21. januar 2014 Ring kommunen i dag, si det er krise og du trenger økonomisk rådgivning. jeg gjorde det, fikk time nesten på dagen, hadde nesten 200 000 i forskjellig "tulle" gjeld, i dag 1,5 år etter har jeg 30 000 igjen som er studielån. og jeg lever godt. de som jobber som økonomiske rådgivere har evner jeg ikke ante fantes. gjør deg selv en tjeneste og ring i dag! lykke til Anonymous poster hash: 1dd2f...b7e
Gjest lillehi Skrevet 21. januar 2014 #36 Skrevet 21. januar 2014 Kjære deg😃 hadde jeg hatt mulighet skulle jeg ha hjulpet deg 😃 vet så alt for godt hvordan du har det. Følg noen av de rådene du har fått her, mye fornuftig. Ønsker deg masse lykke til, og sender deg en klem 💕
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2014 #37 Skrevet 22. januar 2014 Hvordan går det med deg HI ? Har du klart å se noen løsninger på hvordan du skal gripe din økonomiske situasjon ann? I kveld starter Luksusfellen ( sier ikke at det er ditt problem) men hør på hva økonomene kan hjelpe med De ser løsninger i de mest håpløse situasjoner. Anonymous poster hash: ffbf0...f0b
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2014 #38 Skrevet 22. januar 2014 Hei. Hi her. Jeg prøver enda,har fått sovet litt i det minste.. men har fortsatt noen bekymringer vedrørende mat osv... Grurgler meg til jobbintervjuet i morgen... Anonymous poster hash: bd2e0...a45
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2014 #39 Skrevet 22. januar 2014 Lykke til med intervju tvi tvi Ang mat så kan du få hos Frelsesarmeen. Håper alt ordner seg for deg <3 Anonymous poster hash: ffbf0...f0b
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2014 #40 Skrevet 22. januar 2014 Lykke til med intervju tvi tvi Ang mat så kan du få hos Frelsesarmeen. Håper alt ordner seg for deg <3 Takk<3 Anonymous poster hash: ffbf0...f0b Anonymous poster hash: bd2e0...a45
Elskerhøsten2014 Skrevet 22. januar 2014 #41 Skrevet 22. januar 2014 Spør nav om hjelp,de vil helt sikkert være hjelp til noe Har du facebook så har en del fylker de fleste noe som heter sammen for Oslo for eksempel, der kan du be om hjelp til alt og i tillegg være anonym. Frelsearmeen og varmestua kan hjelpe til med mat. Trenger du klær kan du også se på facebook. ellers kan du også selge unna ting som flere har forslått Masse Lykke til . vet det er kjipt og ikke har penger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå