Anonym bruker Skrevet 21. januar 2014 #1 Skrevet 21. januar 2014 Ønsker ikke kjeft eller kritikk... bare et desperat spørsmål:( :.( Anonymous poster hash: bd2e0...a45
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2014 #2 Skrevet 21. januar 2014 Har du noen som helst mulighet for å betale det tilbake da? Anonymous poster hash: f6fd7...e06
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2014 #3 Skrevet 21. januar 2014 Om jeg får tid på meg til august så ja, har bare skjedd for mye at jeg har mistet oversikten.. og regningene har toppet seg.. mistet jobben i desember.. men har flere jobbintervjuer denne uka.. men ingen jeg har snakket med hos ang regningene ville gi meg utsettelse.. Så ja,det har jeg om jeg får litt tid på meg. Anonymous poster hash: bd2e0...a45
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2014 #4 Skrevet 21. januar 2014 Ja, selvsagt. Jeg har ingen problemer med å låne ut 10 000,- til en fremmed på DIB..... Sosialen er vel kanskje riktig instans for deg akkurat nå. Anonymous poster hash: ae04b...91b
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2014 #5 Skrevet 21. januar 2014 Selvfølgelig, skriv kontonummeret ditt du, så overfører jeg Anonymous poster hash: 1870a...107
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2014 #6 Skrevet 21. januar 2014 Jeg har faktisk vært der... Men pga jeg hadde over grensa deres kunne dem ikke hjelpe. Enkelt og greit. Så beklager,det er bare et desperat spørsmål da jeg ikke har noen andre å spør. Anonymous poster hash: bd2e0...a45
skinnfilla Skrevet 21. januar 2014 #7 Skrevet 21. januar 2014 Tror det er enklere å spørre noen du faktisk kjenner . Kan jo like gjerne gi alt av personalia til en hyggelig fyr som mailen deg fra Ghana Skjønner du er desperat ,så lenge du spør her inne, men hallo?
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2014 #8 Skrevet 21. januar 2014 Forbrukslån.. De kaster jeg penger etter deg.. Mista jobben i desember og du har allerede mistet kontrollen? Har på følelsen at du ikke er en å stole på når det gjelder penger. Blir du sagt opp har du også rett på penger fra NAV fom første arbeidsdag etter du har slutta. Så det burde ikke ha blitt ett problem etter en mnd. Det er ingen her inne som er så idiot at de låner de 10.000 til en fremmed på Internett.. Jeg håper i alle fall ikke det.. Anonymous poster hash: 406d6...f72
Von Hertelhofen Skrevet 21. januar 2014 #9 Skrevet 21. januar 2014 Du får nok ikke napp med det spørsmålet... Men siden du tydeligvis er desperat så kan du jo spørre om noe mer håndfast. Om noen kan hjelpe deg med mat eller klær f.eks
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2014 #10 Skrevet 21. januar 2014 Banken du bruker kan vel gi deg en kassekreditt hvis du har hatt orden i økonomien tidligere. Anonymous poster hash: a03a2...103
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2014 #11 Skrevet 21. januar 2014 Hadde jeg kunnet spør om kreditt eller et lån hos andre hadde jeg ikke spurt her.. jeg har jobba beinhardt siste 18 måneder med å rydde opp,og sjøl med kun ei 40% stilling så har jeg klart meg.. men uten denne går ingenting rundt . Beklager at jeg spurte... Anonymous poster hash: bd2e0...a45
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2014 #12 Skrevet 21. januar 2014 Jeg lever på dagpenger, har huslån, billån og studielån, samt barn. Likevel fikk jeg innvilget 40.000kr i kreditt på Mastercard i banken min, samt 20.000 - 30.000kr hos andre selskap jeg søkte. Der kom kortene bare i postkassa uten at jeg hadde inngått avtale. Anonymous poster hash: f4064...023
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2014 #13 Skrevet 21. januar 2014 Du hadde vel kanskje en godt betalt jobb du da.. og sikkerhet... Jeg har ikke d.. Hi Anonymous poster hash: bd2e0...a45
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2014 #14 Skrevet 21. januar 2014 Har du ikke noe du kan selge unna da? for å få inn litt raske penger?bil, sykkel, tv, smykker eller andre verdisaker? Det høres jo helt forferdelig ut å måtte selge sine eiendeler, men om det redder deg ut av situasjonen må det vel være verdt det. Anonymous poster hash: f4064...023
Gjest Skrevet 21. januar 2014 #15 Skrevet 21. januar 2014 Har du bunad? Selg den... Får raskt 15000 for noe slikt. Selg unna det du klarer Lykke til.
Løyen Skrevet 21. januar 2014 #16 Skrevet 21. januar 2014 Da får du ta en runde til til kreditorene og de du har utestående regninger til.. Du må ha rævkjørt deg selv ordentlig for å ikke få tatt opp kredittlån hos noen.. Så du får si det når du ringer.. Så får du begynne å selge ting på finn.. Fint at du prøver å rydde opp, du er på god vei. Ikke la deg knekke av en liten motbakke.. Du går på jobbintervjuen denne uka og ringer på kreditorene på fredag. Ring til skoler, barnehager og sykehjem - si at du kan komme på kort varsel. Er du heldig får du noen timer og plutselig noen fler.. Så baller det på seg til du får en fast jobb.. Lykke til..
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2014 #17 Skrevet 21. januar 2014 Jeg var gift med en som rævkjørte alt og alle... Jeg har solgt unna ting,jeg har virkelig prøvd...har fått avtaler på inkassosaker.. Får ikke til å slette tråden! Angra på at jeg spurte her.. Anonymous poster hash: bd2e0...a45
Løyen Skrevet 21. januar 2014 #18 Skrevet 21. januar 2014 Sjekk denne.. Kanskje du finner et selskap som ikke foretar kredittsjekk.. http://www.låne-penger-uten-kredittsjekk.com Gå til banken, møt opp personlig. Ta med bevis på at du har jobba hardt med nedbetaling av lån - forklar situasjonen en gang til.
Bumblebeee Skrevet 21. januar 2014 #19 Skrevet 21. januar 2014 Legg ut ting for salg på Finn og Facebook, bunad, tv, mikro, klær og andre ting. Noe får du nok solgt og da bruker du disse pengene til å betale ned gjelden. Og la det gå sport i å bruke minst mulig penger. Da mener jeg havregrøt til frokost/kvelds, ta med egne bæreposer i butikken, samle sammen alle tomflasker du har liggende og kjøp mat for pantelappen.
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2014 #20 Skrevet 21. januar 2014 Mathjelp finnes det jo rundt i de fleste byer. Bymisjonen og Frelsesarmeen. Ellers støtter jeg forslaget om å selge unna på Finn. Det er også organisasjoner på Facebook ( hjelp oss å hjelpe ) der kan du søke om matkort på Kiwi og evnt klær osv. Lykke til ! Å spørre fremmede på nett vil nok IKKE hjelpe deg. Anonymous poster hash: ffbf0...f0b
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2014 #21 Skrevet 21. januar 2014 Skjønner det er et desperat rop om hjelp når du spør om et lån her inne. Betal det du klarer av regninger. Pass på å ha nok til mat. Betal de viktigste først. Skaff deg jobb, og betal resten så fort du har råd. Kjedelig situasjon å være i. Har vært der selv, og det er slik jeg har sett er den beste løsningen. Ikke bruk kreditt, det er så lett å bruke for mye. Anonymous poster hash: 5718f...56f
Turtelduen Skrevet 21. januar 2014 #22 Skrevet 21. januar 2014 For all del, ikke ta opp forbrukslån... Hør med banken evnt noen som kan dette med penger/innkrevere/krise. En der jo på luksusfellen at mange klarer å holde fakturaene på vent om en får de rette folkene til å hjelpe seg. Selg alt du ikke må ha for å overleve. Alle har noen i huset en kan få noe for. Bor du i byen? Trenger du bilen om du har? Når jeg tenker etter kunne jeg klart meg uten bil, bunad, flere møbler, sykler, flytte til et billigere sted osv osv osv.... Lykke til! Ingen god situasjon, men du burde få hjelp av noen... Start med å høre med banken.
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2014 #23 Skrevet 21. januar 2014 Herregud hva tror du? Selvfølgelig er det ingen som hjelper en fremmed anonym kvinne med så mye penger. Ikke synk så langt!! Anonymous poster hash: 6eff7...b5e
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2014 #24 Skrevet 21. januar 2014 I desperate situasjoner er det lurt å snakke med kloke mennesker som kan sette ting litt i perspektiv . Ikke ta kreditt lån! Få noen privat eller i bank til å gå over økonomien din og lage et budsjett. Kanskje må du dele opp regninger og få utsettelse på noen av dem. Kutt alt av luksus som abonnement på blader, frisør , sminke , røyk, fest , taxi osv Håper det ordner seg ! Anonymous poster hash: ffbf0...f0b
Løyen Skrevet 21. januar 2014 #25 Skrevet 21. januar 2014 Jeg tror ikke trådstarter har så mye unødvendig luksus i livet sitt, så det er kanskje ikke så lett å kutte ut blader, spa, sminke, røyk osv. Eller tar jeg feil TS? Jeg anbefaler heller ikke å ta opp kredittlån - men om du har prøvd alt annet, flere ganger.. Men ikke lån mer enn akkurat 10.000. Skulle gjerne ha hjulpet deg, men holder meg unna bondefanger-muligheter.. Gå til banken din! Snakk med dem..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå