Anonym bruker Skrevet 21. januar 2014 #1 Skrevet 21. januar 2014 Når du ber meg om å legge på meg? Innspill? Hva mener dere? Går det begge veier? Jeg har alltid vært tynn, lite former og legger ikke på meg. Støtt og stadig får jeg kommentarer på at jeg er alt for tynn og må legge på meg. Jeg er drit lei av å høre det, og syns det er synd at folk ser slik på meg, at jeg tydeligvis ikke ser bra ut. Hva om jeg hadde gått rundt og bedt folk om å slanke seg? Å være tynn er sett på som positivt, og tykk negativt, men akkurat når det kommer til det å kommentere andre, så syns jeg det går begge veier. Hva mener dere? Anonymous poster hash: de995...791
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2014 #2 Skrevet 21. januar 2014 jeg er enig, for jeg har erfart det samme hele livet selv. jeg skjønner hvorfor det bare går den veien, fordi skjønnhetsidealet som trekkes frem er tynne. Men jeg synes uansett man kan la være å kommentere andres kropp, tykk eller tynn. Anonymous poster hash: a7544...c5c
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2014 #3 Skrevet 21. januar 2014 Jeg tror det er like sårt uansett, så lenge man er langt unna den vekten som man ønsker eller er best. Anonymous poster hash: ea686...20f
moota m storebror&lillebror Skrevet 21. januar 2014 #4 Skrevet 21. januar 2014 Det kunne jeg som voksen aldri sagt. Det er for meg like uhøflig å si noe om de tykke som de tynne. Uansett hva noen veier er det ikke min sak før de ber meg om å blande meg eller komme med en mening. Har folk så lite sosiale antenner at de sårer noen på den måten uten å se hva det gjør med den de prater til?
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2014 #5 Skrevet 21. januar 2014 Hvis du har venner som du ser blir syke på grunn av overvekt og de fortsatt jobber med å holde vekten oppe synes jeg godt du kan si at de bør gå ned i vekt. Saken er bare at de fleste vet at de veier for mye og forsøker å gjøre noe med det, selv om de ikke lykkes. Mange undervektige er ikke klar over at de er for tynne og forsøker ikke å gå opp. Uansett bør man ikke si til noen at de bør hverken opp eller ned i vekt, uoppfordret, med mindre vekten er et helseproblem. Anonymous poster hash: af048...9d3
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2014 #6 Skrevet 21. januar 2014 Jeg er overvektig men kunne aldri funnet på og kommentert noen andre sin kropp da jeg vet det føles. Min kropp blir alltid kommentert av min far at jeg må slanke meg noe som gjør at jeg ikke klarer å gå ned i vekt for jeg føler det ikke blir for meg selv men for noen andre. Har ei venninne som er veldig tynn og hun sier hele tiden at hun er tykk og det er utrolig provoserende.. Anonymous poster hash: 44828...776
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2014 #7 Skrevet 21. januar 2014 Enig med HI. Anonymous poster hash: b5cd2...ce3
skjotta Skrevet 21. januar 2014 #8 Skrevet 21. januar 2014 Hvem er det som sier at det ene er greit og det andre ikke er det?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå