Gå til innhold

Hvorfor??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Blir alltid unger syke når det passer dårligst?

Yngstemann kokte da jeg hentet ungene i bhg i dag, dvs hjemmelag i morgen. Jeg skal ha 44 deltakere på kurs i morgen og mannen er bortreist.

Gjør de det med vilje?

Videoannonse
Annonse
Gjest Fru Banderas
Skrevet

Tenk deg det da; 44 barnevakter! Og alle samlet hjemme hos deg!

Skrevet

Send minsten til meg. Jeg har også en kokende minstemann i sofakroken, men skal ikke holde kurs! Det hadde vært topp med selskap for knotten, da hadde ikke jeg trengt å sitte her stand by..

Skrevet

Haha, greit nok at jeg har stort hus, men tror jeg ville slitt med 44 personer på så kort varsel :)

Amadine: Hadde du bodd nærmere ville jeg nok benyttet meg av tilbudet ditt. God bedring til din lille!

Hvis noen her tilfeldigvis er på kurs i dag og ser noen som holder øynene åpne med fyrstikker ------MEG :sovne:

Skrevet

Her er jeg på solsiden med syke barn - har vært sjørøver mens vi bakte bananmuffins, nå snart lunsj og bok på fanget etterpå. Sånne syk-barn-dag som i dag er ganske koselig. Nå skal vi lese Dette er ikke min hatt av Jon Klassen, en bok som knotten egentlig er litt for stor til men som er så festlig at den leses på det jevne. Og kaffe.

Skrevet

Her er jeg på solsiden med syke barn - har vært sjørøver mens vi bakte bananmuffins, nå snart lunsj og bok på fanget etterpå. Sånne syk-barn-dag som i dag er ganske koselig. Nå skal vi lese Dette er ikke min hatt av Jon Klassen, en bok som knotten egentlig er litt for stor til men som er så festlig at den leses på det jevne. Og kaffe.

Det hørtes ut som en hyggelig dag for både stor og liten.

Takk for boktips, den skal sjekkes ut. Begge ungene har hatt dilla på Kardemommeby den siste tiden, og jeg er så lei av boken nå. Vi trenger noe nytt!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...