Anonym bruker Skrevet 20. januar 2014 #1 Skrevet 20. januar 2014 Noen som kan noen fine Indiske navn til både gutt & jente? er ganske sikker på at jeg er gravid & sambo er Indisk så jeg ønsker et navn derfra enten som mellomnavn eller eneste navn. jeg er litt lost i havet av navn & dere her inne er jo så flinke til å finne på ting jeg aldri hadde kommet på selv Anonymous poster hash: 068a4...875
Giss Skrevet 21. januar 2014 #2 Skrevet 21. januar 2014 'Jeg vet lite om Indiske navne - og vet intet om hva de signaliserer for Indere. (Akkurat som utlendinge kan bli litt overrasket over hva folk i Norge legger i navnet Harry). Men her er et par forslag fra meg som jeg synes er fine. Gutt: Anand Arvind Devin Lemar Manu Jente: Aditi Divya Lila Mira Rajana
sommertiara Skrevet 22. januar 2014 #3 Skrevet 22. januar 2014 Det er vel bedre at du spør samboeren din. India er jo satt sammen av mange kulturer og vi vet ikke hvilken samboeren din tilhører. Ellers kan du søke på indiske navn på navnekarusellen
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2014 #4 Skrevet 23. januar 2014 Det er vel bedre at du spør samboeren din. India er jo satt sammen av mange kulturer og vi vet ikke hvilken samboeren din tilhører. Ellers kan du søke på indiske navn på navnekarusellen sambo er adoptert han flytta til sverige når han var 3-4 mnd gammel, så han vet ikke en gang hvilken by han er fra. men siden han har sitt Indiske navn som mellomnavn tenkte jeg at vår lille også kunne få et Indisk navn + han intreserer seg ikke for navn i det hele tatt, jeg kan døpe ungen Jesus eller fluffy uten at han bryr seg. akkuratt den delen har han sakt at er 100% opp til meg. men jeg skal kikke på navne karusellen Anonymous poster hash: 068a4...875
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2014 #5 Skrevet 23. januar 2014 'Jeg vet lite om Indiske navne - og vet intet om hva de signaliserer for Indere. (Akkurat som utlendinge kan bli litt overrasket over hva folk i Norge legger i navnet Harry). Men her er et par forslag fra meg som jeg synes er fine. Gutt: Anand Arvind Devin Lemar Manu Jente: Aditi Divya Lila Mira Rajana tusen takk flere av de navnene som jeg må kikke nermere på Anonymous poster hash: 068a4...875
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2014 #6 Skrevet 23. januar 2014 Amrita, Monesha og Yusaf heter inderne jeg kjenner. Anonymous poster hash: 75a88...a1d
Lillelovely Skrevet 23. januar 2014 #7 Skrevet 23. januar 2014 Kjenner en liten Samira. Har du googlet Indian baby names?
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2014 #8 Skrevet 26. januar 2014 Kjenner en liten Samira. Har du googlet Indian baby names? ja det her jeg har laget meg en liste på ca 20 navn som jeg har spurt sambo´s mening om han sa de hørtes helt greie ut. veldig lite intresert når det kommer til navn han her.. Anonymous poster hash: 068a4...875
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2014 #9 Skrevet 26. januar 2014 Amrita, Monesha og Yusaf heter inderne jeg kjenner. Anonymous poster hash: 75a88...a1d takk Anonymous poster hash: 068a4...875
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå