Gå til innhold

Hva synes dere om dette huset? - trenger positive og negative meninger - TAKK!

Anbefalte innlegg

Skrevet

For mye fliser og nitrist og grå kjøkkeninnredning, og dette er jo ting som er kostbare å bytte ut, så jeg hadde betakket meg.

Anonymous poster hash: ec7e8...075

Er ikke enig i at det er nitrist. Jeg synes det er fint jeg, men hvis man ønsker annen farge på innredningen så kan man uansett bare male det istedenfor å bytte det ut ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skal ikke uttale meg om nabolaget, for jeg kjenner ikke stedet i det hele tatt.

Liker huset generelt, men:

Ville gjort noe med gulvet i stuen, liker ikke at det er fliser.

Jeg ville sett om det er mulig å endre vaskerommet til et kombi vaskerom/bad. Jeg har bare ett bad selv, og synes 2 er mye mer praktisk når man har gjester. Da gjerne med badekar så man har ett av hver type.

Ikke overbegeistret for trappen, ville undersøkt om den kan males helt hvit så den blir mindre synlig.Anonymous poster hash: e1299...57c

Det er jo to bad i huset?!?

Anonymous poster hash: 47997...a95

Skrevet

Nydelig hus, og elsker hus med ark. Romlig uteareal. Innvendig var det fint, spesielt fine soverom og bad. Likt kjøkkenet, selv om jeg ikke hadde valgt det ut selv. Likte ikke: trapp, trappegelender foran vindu, at det blir våtareal foran trapp. Likte heller ikke de små vinduene i loftstue, klumpete garderobeløsning i entreen, flisene. Trappa stakk seg jo veldig ut i forhold til resten av huset. Men dette var helt klart et hus jeg kunne tenkt meg. Skjønner bare ikke det stuntet med å legge fliser i hele 1. etasje før hussalg. 

Anonymous poster hash: 1b9b0...02d
Skrevet

Skal ikke uttale meg om nabolaget, for jeg kjenner ikke stedet i det hele tatt.

Liker huset generelt, men:

Ville gjort noe med gulvet i stuen, liker ikke at det er fliser.

Jeg ville sett om det er mulig å endre vaskerommet til et kombi vaskerom/bad. Jeg har bare ett bad selv, og synes 2 er mye mer praktisk når man har gjester. Da gjerne med badekar så man har ett av hver type.

Ikke overbegeistret for trappen, ville undersøkt om den kan males helt hvit så den blir mindre synlig.Anonymous poster hash: e1299...57c

Det er jo to bad i huset?!?Anonymous poster hash: 47997...a95

Kan hende det er dårlig annonse, men et sted står det skrevet "begge badene", mens i beskrivelsen står det bad/wc i 2. etasje og wc i 1., pluss vaskerom. Og bildene tilsier at det bare er do nede. Om det ikke er 2 fulle bad, ville jeg forsøkt å kombinere vaskerom og do til et større bad med badekar, slik at man får mest muøig ut av plassen. Ikke sikkert man trenger 2 fulle barn når barna er små, men når de blir tenåring er det veldig praktisk, samt når det er gjester..

Anonymous poster hash: e1299...57c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...