Gå til innhold

Hva synes dere om dette huset? - trenger positive og negative meninger - TAKK!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synest huset var fint, både utvendig og innvendig :)

Anonymous poster hash: 1ad85...d46
Skrevet

Kjempe flott hus, fin beliggenhet. Neskollen er et flott sted. Huset, nydelig. Ulempen, bommen. Bommen gjorde at vi valgte kløfta i stedet da vi jobber i byen:)

Anonymous poster hash: b1e4a...33c

Skrevet

Negativt, flislagte gulv i hele første etasje? Små bad, ikke badekar? Lite skapplass? Pos; koselig kjøkken, om enn litt lite.. bra finish på bad, lyst og fint,.. me dyrt for et såpass lite hus i gokk eller?

Anonymous poster hash: a104c...70c

Skrevet

Jeg syns det var fint. Det eneste jeg ikke likte var flisene i stua.

De ser fine ut, men med små barn som vi har, så hadde jeg ikke likt at stuegulvet var så hardt :)

Ellers, helt supert.

Skrevet

Nydelig hus! Forfriskende m blå kjøkkeninnredning, veldig veldig fint! Eneste negative er at det er skikkelig nitrist med fliser på stuegulvet.

Skrevet

Pluss: store rom, mye plass, hvit og enkelt, pent utvendig, bra pris

Minus: dårlig beliggenhet, null utsikt, stygg trapp inn, stygg farge på kjøkkeninnredning, noen dårlige løsninger.

Har ikke peiling på beliggenhet i forhold til plassen. Svarer bare på det jeg så om huset og tomta.

Anonymous poster hash: 4091e...a77

Skrevet

Helt perfekt. Akkurat et sånt hus vil jeg ha en gang:)

Skrevet

syns det var veldig fint. Både inne og ute.

Anonymous poster hash: 8d55a...dbb
Skrevet

Thumbs up herfra!  :tommelopp:

Skrevet

Fint hus! Bor selv på neskollen og stortrives! Perfekt å bo her med barn!

Anonymous poster hash: 4c3b8...318

Skrevet

Dumt med fliser i stue. Vanskelig å se hvordan hage er pga snø. Trassig utsikt(?). Ellers et fint hus.

Skrevet

Kunne gjerne hatt det huset selv! :-) Minus er at badene virker små, og fliser i stua. Likte godt kjøkkenet!

Skrevet

Likte heller ikke flisene i stua og trappa var 80-talls-stygg.

Kjøkkenet var nydelig og likte veldig godt fargen. Alt i alt et veldig fint hus :)

Anonymous poster hash: 94a2e...254
Skrevet

Huset var så nydelig fra utsiden at det ikke hadde spilt noen rolle hvordan det så ut på innsiden :)

Skrevet

Positivt: kjempefint hus, barnevennlig når man har små barn.

Negativt: dårlig miljø i nes for eldre barn/unge spesielt med tanke på rus.

Anonymous poster hash: 843da...039

Skrevet

Grusomt kjøkken, skråtak er forferdelig.

Ellers bare positive ting.

Anonymous poster hash: e63b1...55a

Skrevet

Syns at nybyggde hus må ha vegghengt do. Lukter billige løsninger, så lurer på hvor ellers de har gått den rimelige veien.

Syns det er fint med fliser når man har gulvvarme, men kanskje ikke ideal når man har barn som ikke har lært å gå enda.

Anonymous poster hash: 30614...e20
Skrevet

Synes huset var fint og kunne godt ha bodd i det. Nå kjenner ikke jeg stedet. Men hadde glatt tatt huset hit. Det jeg ikke likte var at det ikke har noe vindfang. Her vi bor hadde vi likt inngangsparti. Vi bygde på vindfang og bod og det ble kjempbra.

Likte kjøkkenet kjempegodt, og ser ikke helt problemet med små bad. Vi er vant til det da. Gleder meg vilt til badekaret vårt skal ut. Men det blir ikke før badet pusses opp, og lommeboken sier at det ikke blir med det aller første.

Anonymous poster hash: 84a6f...7dc
Skrevet

For mye fliser og nitrist og grå kjøkkeninnredning, og dette er jo ting som er kostbare å bytte ut, så jeg hadde betakket meg.

Anonymous poster hash: ec7e8...075
Skrevet

Skal ikke uttale meg om nabolaget, for jeg kjenner ikke stedet i det hele tatt.

Liker huset generelt, men:

Ville gjort noe med gulvet i stuen, liker ikke at det er fliser.

Jeg ville sett om det er mulig å endre vaskerommet til et kombi vaskerom/bad. Jeg har bare ett bad selv, og synes 2 er mye mer praktisk når man har gjester. Da gjerne med badekar så man har ett av hver type.

Ikke overbegeistret for trappen, ville undersøkt om den kan males helt hvit så den blir mindre synlig.

Anonymous poster hash: e1299...57c

Skrevet

Hvordan bor egentlig dere som synes det der er små bad?!?

Skrevet

lekkert :D hadde vi hatt råd hadde vi kjøpt det selv, jeg er fra hvam & ønsker å flytte hjem igjen :D

Anonymous poster hash: 09a27...1a1
Skrevet

Fint hus og latterlig billig! Vi har et rekkehus på 128 m2 og betalte 4,9 mill! Men sånn er det å bo i byen.

Anonymous poster hash: 47997...a95

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...