Gå til innhold

Shit banditt.. Skal skrive bachelor sammen med en som har helt andre interesser enn meg.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal ha klart et tema innen den 27. Vi klarer ikke bli enige.

Dere som er sykepleiere, hva skrev dere?

Vi MÅ skrive to og to, det er noe nytt i studieplan vår. Ser for meg noen vanskelige uker fremover..

Gi meg trøst!

Anonymous poster hash: 28d73...f3c
Skrevet

Grøss!! Skal skrive bachelor neste år i sykepleie, håper virkelig ikke vi skal jobbe sammen flere! Synes den oppgaven er personlig, og såpass viktig at man ikke bør jobbe med andre.

Anonymous poster hash: 160aa...d72

Skrevet

Grøss!! Skal skrive bachelor neste år i sykepleie, håper virkelig ikke vi skal jobbe sammen flere! Synes den oppgaven er personlig, og såpass viktig at man ikke bør jobbe med andre.

Anonymous poster hash: 160aa...d72

Jepp. Jeg hadde liksom egentlig planen min klar:  Sykepleie til barn med akutt lymfatisk laukemi eller psykisk omsorg til kvinner med nyoppdaget brystkreft. Men det var ikke min partner enig i.. Så vi har litt å jobbe med.

Skrevet

Hva ønsker din partner å skrive om da? Hvis dere ikke blir enige må dere kikke på flere temaer.. evnt trekke lodd tilslutt ;-)

Anonymous poster hash: 7e6e8...9c1

Skrevet

hun ønsker å skrive om diabetessår, slag etter endorkarditt, Så vi får bare diskutere. Kanskje det blir lodd, eller sein-saks-pappir!

Skrevet

Hva med å skrive om noe dere garatert begge har vært borti og kommer til å møte mye når dere er ferdig utdannet? For eksempel ernæring, mobilisering, planlegging av hjemreise, rehabilitering osv.

Skrevet

For øvrig er det jo helt på trynet at dere må skrive oppgave ilag om det er hovedoppgaven det er snakk om. Skjønner ikke at de har argumenter for det? Hadde skjønt det litt mer om det var en mindre oppgave for sykepleie handler jo mye om samarbeid (og koordinering).

Skrevet

Tipper de har problemer med å finne nok sensorer (og veiledere)! Når det er sagt, jeg hadde og klikket :P Får dere ikke velge hvem dere skal skrive sammen med en gang? 

Anonymous poster hash: deb92...98e
Skrevet

Hjelpes meg vel! Skal også skrive bachelor nå og vi skal skrive alene. Sprøtt at dere skal skrive to sammen og ikke engang får velge partner dere kan jobbe godt sammen med.

Masse lykke til!!

Anonymous poster hash: 2085f...5db
Gjest deterbaremeg:):)
Skrevet

Gå ut av boksene deres og velg et helt annet tema. Var flere gode forslag lenger oppe her. Ernæring, hjemreise - samhandlingsreformen, livsstilsveiledning, livsstilssykdommer. Det finnes mange interessante tema, og dere må finne noe der begge kan brenne litt for :)

Skrevet

Skriv om omsorg til "barn som er pårørende", den oppgaven kunne jeg tenkt meg å lest!!! 👼

Anonymous poster hash: 87861...cd4

Skrevet

Jeg skrev om lindring av bivirkninger ved cytostatikabehandling hos barn med leukemi. Kunne ikke tenkt meg å skrive om noe annet. Vi skrev heldigvis alene og det måtte alle.

Jobbet med dette under studiene og jobber med det fortsatt så var veldig glad for å kunne skrive om noe som interesserte meg.

Anonymous poster hash: 61601...670

Skrevet

Forstår at det er kinkig, men: c´est la vie! Du vil måtte kompromisse deg gjennom arbeidslivet og jobbe tett på folk du ikke er faglig enig med. 

Det er bare en studieoppgave. Finn et tema begge kan godta, få den ut av verden og MOVE ON. Lover deg at du har glemt hele greia få uker etterpå. 

(PS: jeg grublet enormt over masteroppgaven min for 10 år siden, den virker så utrolig mye viktigere der og da enn hva den virkelig var - har ikke sett på den siden og den har liten relevans for arbeidsdagen min i dag.)

Anonymous poster hash: dfa70...9fe
Skrevet

I arbeidslivet må man hele tiden samarbeide med folk man ikke har valgt selv så se på det som en fin øvelse på lagarbeid.

Anonymous poster hash: afb04...a11
Skrevet

Ja, det er grunnet økonomi vi må skrive to sammen.

Her var mange gode forslag, men nå har vi diskutert litt og kommet frem til å skrive om palliativ pleie til mennesker med kronisk lymfatisk laukemi. Ikke helt spikra fast enda, men det blir noe i den retningen:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...