Gå til innhold

tips til hvordan gjøre det når barna skal bli kjent med kjæresten??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Begynner å bli ganske seriøs med kjæresten, og tiden er inne nå for at barna møter han. Men usikker på hvordan dette skal gjøres...

tar imot tips med et stort takk på dette. Vil ikke gjøre noe feil her for noen.

Anonymous poster hash: 9b90e...a74
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke erfart sånt selv, men spill med åpne kort hele veien. Den største feilen etter min mening, er å la ham delta med dere på ting og si at det bare er en venn, for så å si senere at dere faktisk er kjærester. Jeg synes det er lureri ;)

Jeg ville hatt familiemøte med barna først, der du informerer om at mamma har fått kjæreste, og at du vil ungene skal møte ham. Dere blir f.eks enige om å invitere ham hjem til dere på pizza og Ludo eller noe sånt :P

Skrevet

"Begynner å bli seriøs" synes jeg personleg er litt for lite seriøst.

Har dere vært sammen lenge?

Anonymous poster hash: f0f32...7fd
Skrevet

Jeg hadde vært sammen med kjæresten i 1/2 år før barna ble presentert. Ungene visste hele tiden at jeg hadde møtt en mann, men jeg ventet til barna var klare for å møte han, og det tok sin tid..

Innviterte han hjem på grillfest, og det gikk kjempe fint.

Er enig i at man ikke skal si det er en venn, for så å si at det er en kjæreste. Vær ærlig med barna, det er det beste..

Anonymous poster hash: 03de2...b99
Gjest enlitenfraatilå
Skrevet

Hvor gammel er barna?

Jeg er av motsatt oppfatning enn de fleste på dette området, jeg har latt sønnen min treffe han som nå er blitt kjæresten min på dag 2. Rett og slett fordi jeg er 100% alene og sjelden barnefri og hadde det ikke funket mellom dem så hadde det vært dødfødt!

Jeg presenterte han som en kompis, noe jeg har mange av og sønnen min er vant til å være sammen med mange av dem. Det gikk over all forventning. Nå, 2 måneder senere, drar vi på hytteturer sammen. Sover i samme seng og skjuler ikke at vi er kjærester.

Har selvsagt ingen garanti for at det varer, men tror ikke sønnen min får varige men av å bli introdusert for den 3.kjæresten min på 9 år. Har forøvrig ikke bodd med noen av dem.

Skrevet

Tenker at dere gjør noe aktivitet i lag eller spise middag . Presenter han med navn og er de nysgjerrige er det bare å si det som det er.

Anonymous poster hash: c51b3...c8a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...