Anonym bruker Skrevet 20. januar 2014 #1 Skrevet 20. januar 2014 Jeg bruker bomullstruse og ullongs. Og over det enten vanlig bomullsbukse, eller tynn overtrekksbuske eller tjukk boblebuske, avhengig av hva jeg skal. Men fryser og blir kald på rumpa og låerene uansett. Og stadig tilbakevendende urinveisinfeksjon. Hva kler dere på dere på rompa og lårene for å ikke bli kald? Jeg er kronisk kald selv om jeg er i aktivitet! Faktisk kald inne også endel, selv om jeg også da kan gå i ullongs og joggebukse. Anonymous poster hash: 6ea17...ff0
Ziva Skrevet 20. januar 2014 #2 Skrevet 20. januar 2014 Aclima! Supert ullundertøy, har til gode å fryse med det på.
frk Nilsen Skrevet 20. januar 2014 #3 Skrevet 20. januar 2014 Bambusboxer fra kari Traa er kjempedeilig og varme. Ellers så får du ullboxere fra flere ullprodusenter. For all del unngå string, da fryser du ræva av deg
PrøvLykken Skrevet 20. januar 2014 #4 Skrevet 20. januar 2014 Det som funker best her, er lang jakke. Nå har jeg en lang boblejakke. Uten lang jakke, er jeg kald uansett.
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2014 #5 Skrevet 20. januar 2014 Ullstilings og lang jakke. Anonymous poster hash: 1f183...111
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå