Anonym bruker Skrevet 20. januar 2014 #1 Skrevet 20. januar 2014 Har så lyst til å forlove meg med kjæresten. Vi planlegger å flytte sammen. Vet han kvier seg for å fri. så har litt lyst til å gjøre det selv.. Anonymous poster hash: 2bf0c...dda
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2014 #2 Skrevet 20. januar 2014 Er da ingen fasit på det vel. Så lenge begge er sikre på at de elsker hverandre og vil gifte seg. For meg var det uaktuelt å fri, dette ville jeg han skulle gjøre. Jeg antok at Han også ville at han skulle fri. Frieriøyeblikket var utrolig verdt å vente på! Vel verdt ventetiden. Ikke vær utålmodig er mitt råd. Anonymous poster hash: 636ec...91f
Bustetroll Skrevet 20. januar 2014 #3 Skrevet 20. januar 2014 Det er vel ingen regel på det, men jeg syntes alt for mange forlover seg bare for morroskyld nå til dags.Når de er 14-20 år, eller de som er forlovet i mange mange år.En forlovelse skal jo føre til noe, ikke bare være en artig status på facebook
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2014 #4 Skrevet 20. januar 2014 For meg er det minimum å ha bodd sammen uten drama og bråk i 3-4 år. Lykkelig og naturlig overgang til å bli voksene og gamle sammen. Man bør ha fast egen bopel og faste jobber. Troskap er ikke noe man kaster på en finger i en heisen. Anonymous poster hash: ccb29...8fa
Elsker livet Skrevet 20. januar 2014 #5 Skrevet 20. januar 2014 Trenger ikke være kjærester i særlig grad etter min mening. Det viktigste er at man har snakket mye sammen, har felles verdier, mål og ønsker for fremtiden og er enige om de.
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2014 #7 Skrevet 20. januar 2014 Mannen min fridde til meg etter 1 måned! Fikk sjokk, absolutt ikke forventet så tidlig Men, vi har nå vært gift i 4 år og uansett om det kommer til å vare evig eller ikke, så angrer jeg ikke på at jeg sa ja Det har vært en del utfordringer, av mange grunner, men siste årene har det bare blitt bedre og bedre Jeg har tidligere mistet en samboer (døde), og vet at livet kan være kort.. Mener ikke at man skal gå rundt å forlove seg med alle og enhver av den grunn, men at ikke alt skal handle om å vente lengst mulig om det føles riktig Anonymous poster hash: 8b384...372
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2014 #8 Skrevet 20. januar 2014 Jeg syns man skal forlove seg når man vet at man ønsker å gifte seg innen forholdsvis kort tid, dvs ca 1 år. Det å forlove seg er å planlegge og gifte seg, så det å forlove seg uten å ha noen plan om å gifte seg, det syns jeg er bare rart. Anonymous poster hash: 964fc...947
moota m storebror&lillebror Skrevet 20. januar 2014 #9 Skrevet 20. januar 2014 Synes heller ikke det er noen fasit på det. Men tenker at om man forlover seg så vil man gjerne gifte seg i nærmeste fremtid. Og voksne folk planlegger vel ikke å gifte seg om det ikke er alvor. Som en annen har nevnt er det mange som forlover seg for å gjøre det litt mer alvorlig, men så skjer det ikke mer. Vi har også et vennepar som giftet seg og vi kan ikke se hvorfor. Alt ble gjort i hyrten og styrten og de går nesten fra hverandre flere ganger i mnden.. Legger meg ikke opp i det, men tenker mitt. Hvorfor er forlovelsen og bryllupet så viktig om ikke partneren og forholder er?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå