Gå til innhold

Noen som har vært på Mythos Beach Resort på Rhodos? :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal dit i to uker til sommeren, og begynner å lure på om det er litt lenge å være en plass :P

Så hva er det å finne på der? :)

Skrevet

Vi har vært der :) Kjempeplass! Ca 20 min å gå til et lite sentrum. Vi var aldri der da. Bare kjørte forbi. Vi koste oss veldig på hotellet og brukte dagene rundt bassenget, på barneklubb, tusle rundt og leke. Minigolf.

Reiste med et barn på 4 år.

To dager forlot vi plassen og utforsket Rhodos by (30 min med buss) og en annen dag dro vi til Lindos.

Det var nok for oss.

Anonymous poster hash: 6dbb4...b08
Skrevet

Hehe.. der lille knøttet i magen min ble til i sommer som var :) Så vi koste oss veldig mye, hadde suite med eget basseng. Absolutt å anbefale, men trur kanskje to uker er litt vel lenge der. Kommer ann på om dere reiser med barn eller ikke. Dersom dere har all inclusive trenger dere strengt tatt ikke å forlate hotellet, ellers har de en "liten matbutikk" med det som man trenger/ ønsker.  Vi var noen kvelder i nabo byen ( 20 min unna) for å spise/ se oss rundt. Helt i orden men hadde ikke orket å gått der hver kveld, litt for søvning for min smak. Ellers var det ganske rimlig å leie bil, så vi hadde bil noen dager og drog til blant annet Rhodos og nærligende strender med sand for å bade.

Vi hadde det veldig fint der, men savna litt sandstrand og litt mer nærliggende "by" liv.

Skrevet

Vi har vært der :) Kjempeplass! Ca 20 min å gå til et lite sentrum. Vi var aldri der da. Bare kjørte forbi. Vi koste oss veldig på hotellet og brukte dagene rundt bassenget, på barneklubb, tusle rundt og leke. Minigolf.

Reiste med et barn på 4 år.

To dager forlot vi plassen og utforsket Rhodos by (30 min med buss) og en annen dag dro vi til Lindos.

Det var nok for oss.

Tusen takk for svar! :)

Kan jeg spørre hvordan det er rundt hotellområdet? Er det restauranter og butikker i nærheten? Vi har bestilt med halvpensjon, men lurer på om det er best å holde seg til hotellet mtp middag og slikt :)

Skrevet

Hehe.. der lille knøttet i magen min ble til i sommer som var :) Så vi koste oss veldig mye, hadde suite med eget basseng. Absolutt å anbefale, men trur kanskje to uker er litt vel lenge der. Kommer ann på om dere reiser med barn eller ikke. Dersom dere har all inclusive trenger dere strengt tatt ikke å forlate hotellet, ellers har de en "liten matbutikk" med det som man trenger/ ønsker.  Vi var noen kvelder i nabo byen ( 20 min unna) for å spise/ se oss rundt. Helt i orden men hadde ikke orket å gått der hver kveld, litt for søvning for min smak. Ellers var det ganske rimlig å leie bil, så vi hadde bil noen dager og drog til blant annet Rhodos og nærligende strender med sand for å bade.

Vi hadde det veldig fint der, men savna litt sandstrand og litt mer nærliggende "by" liv.

Takker for svar :) Jeg reiser med en 7-åring og valgte vel hotellet etter hva som passet for henne:) Og vi har tenkt å ta det veldig rolig, mor skal slappe av og resten er etter datterens premisser :P 

Skrevet

Det er ca 20 minutter å gå til nærmeste restaurant som ligger i Columba eller noe (en liten søvnig landsby). Vi var 1 uke på Mythos-fantastisk sted og kunne vært lengre, samtidig som 1 uke var nok. Dra på utflukter noen dager, så tror jeg dere vil ha det supert:) Halvpensjon, vil det si frokost og middag? For da kan dere jo dra ut og spise lunch om dere ønsker. Samtidig som den lille bassengbaren var perfekt for oss til lunchtid:)

Skrevet

Det er to strandbarer på hotellet som vi vekslet litt mellom til lunsj, den ene hadde hamburger/pizza meny mens den andre hadde salater/pasta retter. Eller noe i den dur. Jeg ville tenkt at all mat blir spist på hotellet når det gjelder lunsj og middag. Veldig mange og store basseng så er nok helt perfekt for en bade glad 7 åring :)

Når jeg skriver at jeg savner byliv, mener jeg vel helst en sånn strandpromende med resturanter og butikker.

Skrevet

Det er ca 20 minutter å gå til nærmeste restaurant som ligger i Columba eller noe (en liten søvnig landsby). Vi var 1 uke på Mythos-fantastisk sted og kunne vært lengre, samtidig som 1 uke var nok. Dra på utflukter noen dager, så tror jeg dere vil ha det supert:) Halvpensjon, vil det si frokost og middag? For da kan dere jo dra ut og spise lunch om dere ønsker. Samtidig som den lille bassengbaren var perfekt for oss til lunchtid:)

Jeg har faktisk ikke sittet meg inn i hva halvpensjon er- jeg så for meg at det var frokost og lunsj :P Er det middag så er jo det enda bedre, da er det bare lunsjen som må tenkes på :)

Skrevet

Det er to strandbarer på hotellet som vi vekslet litt mellom til lunsj, den ene hadde hamburger/pizza meny mens den andre hadde salater/pasta retter. Eller noe i den dur. Jeg ville tenkt at all mat blir spist på hotellet når det gjelder lunsj og middag. Veldig mange og store basseng så er nok helt perfekt for en bade glad 7 åring :)

Når jeg skriver at jeg savner byliv, mener jeg vel helst en sånn strandpromende med resturanter og butikker.

Oki, det var noe av det jeg lurte på- om det var noe slikt som du beskriver med resturanter og og slikt :) Men da vet jeg at det ikke er det ;)

Skrevet

Nei ingen restauranter el butikker i umiddelbar nærhet. Da må dere inn til sentrum (20 min). Sånn sett ligger stedet litt øde til, f eks ingen strandpromenade å tusle på. Stranden er ikke noe særlig. Men ellers helt topp! Vi hadde all incl :) Det er butikk på hotellet som har greit utvalg om man vil lage noe selv f eks. Litt dyrt der da..

Skrevet

Det er bare å glede seg!! Vi skal så absolutt tilbake dit :):tommelopp:

Skrevet

Oki :) Jeg har ikke tenkt å lage særlig mye, for jeg får endelig ferie :P 

Jeg bare begynner å lure på om jeg angrer litt på at jeg bestilte to uker og at jeg ikke bestilte all inclusive..:P Det er første gang jeg reiser alene, så det er vel det jeg kjenner litt på. Samtidig gleder jeg meg helt utrolig, vi fortjener dette begge to :)

Jeg setter stor pris på at dere har giddet å svare! :)

Skrevet

Det er bare å glede seg!! Vi skal så absolutt tilbake dit :):tommelopp:

Åh, så bra! :) Jeg gjør nemlig det :P

Skrevet

Oki :) Jeg har ikke tenkt å lage særlig mye, for jeg får endelig ferie :P

Jeg bare begynner å lure på om jeg angrer litt på at jeg bestilte to uker og at jeg ikke bestilte all inclusive.. :P Det er første gang jeg reiser alene, så det er vel det jeg kjenner litt på. Samtidig gleder jeg meg helt utrolig, vi fortjener dette begge to :)

Jeg setter stor pris på at dere har giddet å svare! :)

Du kan sikkert oppgradere til all inclusive :) Anbefales!

Skrevet

Jeg misunner dere- for det er vårt favoritt sted når vi reiser med barn!

Ja, det ligger litt øde til, ikke forvent noe særlig utenfor hotellet…MEN det er et veldig fint hotell!!!

Jeg ville valgt All Incl., du får ikke kjøpt noe mat til lunsj i den lille butikken på hotellet.

Anonymous poster hash: 2d5d6...4d4
  • 5 måneder senere...
Skrevet

Slenger meg på her. Er det noen som vet om det e noen hyggelige og gode restauranter i kolymbia (som vel er nærmeste byområde til hotellet)? Eller bør man bare kjøpe halvpensjon? Synes det virker litt kjedelig å spise buffet på hotellet hver dag, men...samtidig kan d jo bli stress å dra til byen når d er et stykke..

Anonymous poster hash: 3d0bf...342

Skrevet

Jeg skal også hit i sommer :) Har aldri vært der før, men det ser jo veldig fint ut!

Kanskje vi sees ;)

Anonymous poster hash: ef308...1bc

Skrevet

Jeg skal også hit i sommer :) Har aldri vært der før, men det ser jo veldig fint ut!

Kanskje vi sees ;)Anonymous poster hash: ef308...1bc

Veldig spent vi også! Når reiser dere? :)

Skrevet

Veldig spent vi også! Når reiser dere? :)

Vi reiser 3. august, blir i ei uke :)

Anonymous poster hash: ef308...1bc

Skrevet

Veldig spent vi også! Når reiser dere? :)Anonymous poster hash: 3d0bf...342

Vi reiser 3. august, blir i ei uke :)Anonymous poster hash: ef308...1bc

Samme dag som vi reiser hjem :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...