Anonym bruker Skrevet 20. januar 2014 #1 Skrevet 20. januar 2014 Noen som ser på det? Hva syntes dere? All ære til alle som jobber innenfor helsevesnet, de er vitne til mange tøffe skjebner gjennom en arbeidsdag. Ps det begynner på tv Norge 20.30. Anonymous poster hash: b550e...f22
*Miss Marple* Skrevet 20. januar 2014 #2 Skrevet 20. januar 2014 Jeg klarer ikke å se på det, det blir litt for nært i forhold til ting som har skjedd oss. Men har alltid hatt stor respekt for helsearbeidere og den respekten ble bare større da vi møtte dem midt i vårt livs mareritt. Det er dyktighet og medfølelse i alle ledd. Engler i hvitt ❤️
Serepta Skrevet 20. januar 2014 #3 Skrevet 20. januar 2014 Veldig bra dokumentar. Men 9 åringen holdt på å dette av stolen da han hørte om han/hun som skulle få ny penis. Hehe.
Håper<3 Skrevet 20. januar 2014 #4 Skrevet 20. januar 2014 En fantastisk dokumentar, har fått med meg alle episodene så langt. Selvsagt er ikke alt som skjer i norsk helsevesen alltid like bra, men jeg syns det er flott med en slik dokumentar hvor man får se alt det bra de faktisk gjør. Heia hverdagsheltene!
FrkKværner Skrevet 20. januar 2014 #5 Skrevet 20. januar 2014 Jeg ser på det :-) En utrolig flott dokumentar som skildrer godt noe av det vi driver med:) Moro å se kollegaer på skjermen også. Flotte helter, flott program:)
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2014 #6 Skrevet 20. januar 2014 Skulle ønske alle hadde en fastlege som på Røst. Anonymous poster hash: 420ae...13b
mamma_bergen Skrevet 20. januar 2014 #7 Skrevet 20. januar 2014 Jeg sa det sist uke, men jeg sier det igjen: Jeg jobber midt oppi dette, men jeg blir rørt når jeg ser det slik Jeg er stolt av å ha en slik jobb som jeg har
BareMas Skrevet 20. januar 2014 #8 Skrevet 20. januar 2014 Flott program, synd det bare er 6 episoder. Likte han trivselssykepleieren som var med i kveld, for en fantastisk stilling!! Ble rørt til tårer bare han dukka opp på skjermen. Gravidhormoner acting up? Yep!
iskaffe ♂ ♀ Skrevet 20. januar 2014 #9 Skrevet 20. januar 2014 så på i kveld synd jeg ikke har fått med meg de første episodene, noen som veit om de ligger på nett noe sted?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå