*oktobergutt 12* Skrevet 20. januar 2014 #1 Del Skrevet 20. januar 2014 Min gutt på 15 mnd fikk denne vaksinen om onsdag. Har nå hatt feber tredje kveld/natten på rad.... (3 dager etter vaksinen). Han som ellers ALDRI har tid til å sitte på fanget er blitt helt slappfisk og sovner på fanget mitt hver kveld. Mistet helt matlysten også. Hva slags reaksjon fikk deres små...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
.Lillemy. Skrevet 20. januar 2014 #2 Del Skrevet 20. januar 2014 Eldste fikk ingen reaksjon etter mmr vaksinen. Minste fikk feber og utslett 8 dager etter mmr vaksinen og var meget dårlig. Varte en uke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ludviksmamma Skrevet 21. januar 2014 #3 Del Skrevet 21. januar 2014 ingen reaksjon hos oss, men har hørt fra andre om både utslett, feber, diare, oppkast, o.l. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*oktobergutt 12* Skrevet 21. januar 2014 Forfatter #4 Del Skrevet 21. januar 2014 Han har heldigvis vært bedre i dag, feberfri og matlysten tilbake Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2014 #5 Del Skrevet 22. januar 2014 Min kar skal ikke få den vaksinen, heldigvis. Anonymous poster hash: 97387...170 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå