Anonym bruker Skrevet 20. januar 2014 #1 Del Skrevet 20. januar 2014 http://www.dagbladet.no/2012/11/23/magasinet/jesper_juul/barn/familie/24514374/ Anonymous poster hash: fd6d6...c3c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2014 #2 Del Skrevet 31. januar 2014 Kunnskap eller mao sunn fornuft er en forutsetning for å ha barn. Uten forståelse for at barnet går gjennom mange utviklingsfaser, så kan hvem som helst voksen person bli mer enn normalt frustrert. De aller fleste foreldre kan bli litt sliten eller frustrerte til tider, uten at de selv blir trassige. Vet ikke helt hvor mange som har behov for å lese artikkelen fra dagbladet, men hva vet jeg. Anonymous poster hash: 6c3b4...516 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillaura Skrevet 1. mars 2014 #3 Del Skrevet 1. mars 2014 Noe fornuftig, men veldig generellt… Sønnen min kommer ikke diltende etter 15 sek. Når han sier nei, så mener han det. Men jeg kan forsøke... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frkphoebe Skrevet 2. mars 2014 #4 Del Skrevet 2. mars 2014 Jeg er enig med neruur77. Min sønn kommer heller ikke diltende etter 15 sekunder. Finner han noe å leke med på vei hjem fra barnehagen så gjør han det, uansett hvor lenge jeg venter på han, eller om jeg forsøker å gå sakte hjemover samtidig som jeg forklarer at "jeg forstår at du syns det er gøy å leke, men nå må vi gå hjem å lage middag". Han kunne virkelig ikke brydd seg mindre. Og det tar i alle fall ikke et par ekstra minutter, men heller en halvtime-time. Det er ikke hver dag man har overskudd til å bruke så lang tid hjem fra barnehagen.... Jeg prøver å velge mine kamper, men noen ganger må voksne bestemme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå