Gå til innhold

Noen som har blitt helt tullete i hodet av hormonspiral

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hver gang jeg skal ha mensen så går alt innpå meg.. Griner for ingenting og er helt ødelagt emosjonelt..

Har aldri vært sånn før..

Anonymous poster hash: e6af8...c12

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen??

Skrevet

Får du mensen?

Det gjør ikke jeg lenger. Er usikker på om det er spiralen som gjør meg koko eller om jeg bare er sånn. Vurderer å ta den ut.

Anonymous poster hash: f1192...ef7

Skrevet

Vanligvis påvirker hormoner meg ekstremt, men er heldig som kjenner lite til den. Blir bare ekstremt for rørt. Men har du det sånn så ta den ut! Haddejeg gjort, er jo ikke noe gøy å ha d sånn..

Skrevet

Jeg ble et skikkelig hormontroll. Fjernet den, og ble myyye bedre!

Anonymous poster hash: 03c6c...a0f
Skrevet

Får du mensen?

Det gjør ikke jeg lenger. Er usikker på om det er spiralen som gjør meg koko eller om jeg bare er sånn. Vurderer å ta den ut.

Anonymous poster hash: f1192...ef7

Ja får den litt og får ekstreme menssmerter og det fikk jeg heller aldri før. Men det som bekymrer meg er psyken min som er helt på trynet.. Skikkelig ustabil

Skrevet

Jeg har enda ikke mistet mensen, men det er lite og det holder med truseinnlegg - venter fortsatt på at den skal bli borte, men den blir kanskje ikke det når det har gått ett år siden jeg satt den inn..

Humøret mitt er fint, men jeg blir ekstremt irritert når jeg får mensen - de første dagene er samboer et eneste stort irritasjonsmoment :laugh: sånn sett er jeg vel som jeg var før ungene og før kobberspiralen. Den ble jeg helt håpløs av - et troll i tre uker og fin i en - det var festlig :sprettoy: sånn sett er jeg fornøyd med hormonspiralen, men hadde helt klart tatt den ut om jeg hadde det som deg. Jeg hadde kobberspiralen for lenge da jeg ikke skjønte sammenhengen med en gang og det er godt jeg har en tålmodig mann som er glad i meg.

Anonymous poster hash: bf633...69a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...