Gå til innhold

Hvor mye har du å rutte med i mnd?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har litt over 3.000 etter at alle de faste utgiftene er betalt. Er det lite?

Hvor mye har du etter at alle de kjipe tingene er betalt?

Jeg har hatt en gjennomgang av økonomien vår og merkelig nok ble jeg litt sjokkert over at vi bruker nesten 7.000 på barnehage og SFO! Selv om vi betaler dette hver mnd. Var annerledes å se det samlet.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

15000. Da kjøper jeg mat til 4 resten på hva jeg vill:-)

Anonymous poster hash: 9999c...a2c

Skrevet

Aner ikke. Bruker det jeg trenger (men vurderer før jeg handler). Sparekontoen øker pent og forsiktig, så jeg bruker nok mindre enn jeg tjener.

NB! Når du beskriver bhg/sfo-regning - husk at du får trukket fra en del av det på skatten. Hadde du ikke hatt disse utgiftene, hadde du hatt høyere skatt.

Anonymous poster hash: f9c7d...6be
Skrevet

Har igjen 7800kr etter at absolut alle utgifter er betalt,inkludert mat og sparing.

Klarer å surre bort penga likevel da, så har bestemt meg for å sette av 5000 av de til sparing fra neste lønn. Da blir det totalt 7000 i sparing.

Anonymous poster hash: 1bcf2...e92

Skrevet

Er student. Har vanligvis ca. 1500 igjen etter husleie + mat

Skrevet

Har igjen 30.000 i måneden etter alle faste utgifter, mat og bensin er betalt. Mye av dette settes på sparekontoen, men jeg bruker nok en 10.000 kroner på fritid, klær/sko mm.

Anonymous poster hash: 027db...478
Skrevet

Kan tenke meg det er ca 4000 - 5000kr igjen etter faste utgifter, mat og sparing.

Skrevet

Når alt er betalt ca 6000.

Anonymous poster hash: 3e629...27e

Skrevet

10 00 da alt inkl mat er betalt 😊

Og borte blir de!

Anonymous poster hash: d30a3...be9

Skrevet

10 000*

Anonymous poster hash: d30a3...be9

Skrevet (endret)

4000.

Men da har jeg spart 4000, og alle utgifter inkl mat og avsetning til mulige framtidige utgifter er med. Det er også med typisk treningssenter, veldedige organisasjoner, bensin etc.

Altså rubbel og bit pluss alle mulige rubbel og bit.

Enkelte ganger tar jeg forsåvidt litt av sparepotten, så da sparer jeg noen tusen mindre. Dette skjer typisk i april og oktober, altså der sesongene endrer seg og vi trenger litt ekstra på klær, sko etc.

Endret av MrsMilla
Skrevet

400kr ca.. Mannen har ca 1000 igjen. Ganske lik inntekt og betaler omtrent likt. 

Anonymous poster hash: 50ebb...e63
Skrevet

Har ca 20. 000 kr etter utgifter er betalt. Setter 10. 000 kr rett inn på sparekonto.

Samboeren har vel 3 ganger så mye.

Det har vært sånn i over 10 år så vi klarer oss godt. Vi sparer en god del og investerer i eiendom.

Han får like mye i bonus hvert kvartal som jeg får på ett års arbeid i kommunen.

Anonymous poster hash: e7dc5...d4b

Skrevet

Ingenting. Når alle regninger er betalt har vi 4600 kr til mat og alt ellers. Har tre barn.

Anonymous poster hash: e22a4...584

Skrevet

Ingenting. Når alle regninger er betalt har vi 4600 kr til mat og alt ellers. Har tre barn.

Anonymous poster hash: e22a4...584

Skrevet

Etter alle regninger har vi ca. 16 000 igjen til mat og drivstoff

Skrevet

Rett rundt 8000 som skal dekke mat og livsopphold. Faste regninger er da betalt. 

Anonymous poster hash: 20860...126
Skrevet

Når alt inkl mat er betalt, sitter vi igjen med ca 8000. Prøver å spare 5000 av de hver mnd..

Anonymous poster hash: d5420...ef9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...