Anonym bruker Skrevet 20. januar 2014 #51 Skrevet 20. januar 2014 Frokost: havregryn m melk Lunsj: sushi Middag: kyllingryte m ris og salat. Kvelds: polarbrød havre med skinke. Anonymous poster hash: 8a238...b8a
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2014 #52 Skrevet 20. januar 2014 Jeg spiser så lite fordi jeg er slankeoperert, og klarer ikke spise mer, rett og slett. Men er helt enig i at mange av "menyene" her er fryktelig minimalistiske, om man kan si det slik. Og feil sammensatt, ikke minst. Jeg tyr til sjokolade for å ikke gå fullstendig tom på kveldene, klarer ikke spise mer enn hva jeg gjør, og kommer sjelden over 1000 kalorier. Og er livredd for å bli tynnere enn hva jeg allerede er. Få i dere mer mat, og sunnere mat om dere ikke vil ende opp som jeg gjorde. Anonymous poster hash: a4bb2...506
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2014 #53 Skrevet 20. januar 2014 Frokost: Granola med yoghurt naturell Lunsj: 1 rundstykke m egg og ett med rekesalat Middag: medisterkaker, brun saus, poteter og gulrøtter Kvelds: 1 appelsin, 1 bolle m havregryn, tranebær og skummet melk Anonymous poster hash: ff2a9...661
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2014 #54 Skrevet 20. januar 2014 Jeg har spist:6 knekkebrød uten smør med kokt skinkeca. 9 biter melkesjokolade med kvikk lunsj...sliter så med matlysten for tiden, føler at jeg vil kaste opp av alt jeg puttet i minnen. Har heldigvis fått i meg to kopper kaffe også (mocca og wiener melange med en del kalorier). Anonymous poster hash: 9f2e1...402
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2014 #55 Skrevet 20. januar 2014 I dag har jeg spist alt for lite. 2 ciabatta med fisk. Litt sjokolade og te (Besøk) Rett i koppen suppe. Anonymous poster hash: 149c8...0c3
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2014 #56 Skrevet 20. januar 2014 Yoghurt med hakkede mandler og valnøtter + kaffe En bolle grønnsakssuppe med linser Tre rader Firkløver + kaffe Mer suppe + ei brødskive med smør Anonymous poster hash: aa918...f24
stratosku Skrevet 20. januar 2014 #57 Skrevet 20. januar 2014 Frokost: En stor porsjon havregrøt med eple, blåbær, kanel, sukker og masse smør Lunsj: En stor kyllingbaguette med karrimajones og kakao Middag: Hjemmelaget moussaka med salat og hvitløksbrød Kvelds: Enda mede moussaka med salat og hvitløksbrød Og ellers har jeg spist fruktsalat med krem og sjokolade, en snickers sjokolade, smågodt, drukket brus, og spist like usunt som vanlig. Fatter virkelig ikke hvorfor jeg ikke går opp i vekt. Skal sies at jeg sliter med å beholde de få kiloene jeg allerede har, så her sparer jeg virkelig ikke med å hive innpå med kaloriene
det er berre mordi Skrevet 20. januar 2014 #58 Skrevet 20. januar 2014 1 hjemmelaget knekkebrød med smør,skinke, majones og agurk. 1/2 pizzastykke, hjemmelagd + dressing (ble litt igjen) 2 ss cottage cheese + en neve blåbær 1 fiskebolle, 1/2 potet, 1 ss grønnsaker + saus. (ble litt igjen) 4 biter sjokolade. Bør få i meg minst 500 kalorier fordelt på 3 måltider til før jeg legger meg, men det spørs. Thank god there is chocolate! Anonymous poster hash: a4bb2...506 Du får no fiskebolleboksa til å strekke lengre enn meg, ser eg;)
det er berre mordi Skrevet 20. januar 2014 #59 Skrevet 20. januar 2014 Eg tør nesten ikkje å skrive det her inne. Frukost: 1.5 skiver med skinke og ost Lunch: 1.5 skiver med skinke og ost Utskeiing 1: Eit kakestykke på jobb. Middag: 2 stk panerte hysefiletar og ei diger potet og 3 brokkoli og mykje salat, ein tomat og to kilo lettrømme (give or take) Kvelds: 1 skive med leverpostei med majones. Utskeiing 2: Nesten ein pose med nachochips som eg skifta mellom å dippe i rømme og i chunky salsa. Utskeiing 3: Ein liten bit med svinemør.
BellaSuz Skrevet 20. januar 2014 #60 Skrevet 20. januar 2014 Frokost: to havreknekkebrød med cottagecheese, aprikospurè, phil. light, avokado og kokt skinke, x-tra lett melk og kaffe. Lunch: To havreknekkebrød med makrell i tomat og litt lett-majones, melk og kaffe Mellommåltid: Kanelknute (!!) og 2 klementiner Middag: Hjemmelaget pasta carbonara Kvelds: ett hjemmelaget grovt rundstykke, med egg/lett-majones og makrell i tomat/lett-majones, melk. OK sunn mat? (foruten kanelknuten...)
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2014 #61 Skrevet 20. januar 2014 O'hoi, dette er vel ikke rette dagen til å svare på en slik tråd, men... Frokost: 75 gram Premium-sjokolade. Lunsj: En banan. Middag: En dæsj potetmos og en soyapølseSnacks: En håndfull Smash og to glass cola. Kvelds: En banan+vaniljekesam. Mer snacks: 50 gram Premium-sjokolade. Kan legge til at jeg er syk, og ikke i form til å spise - men sjokolade er det alltid plass til! Har drukket fem eller seks kopper te også, vel og merke... Anonymous poster hash: 15545...a58
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2014 #62 Skrevet 20. januar 2014 Frukost; En yoplait youghurt (dobbel0) En Kiwi Mellom frukost og middag: En karbonade - fra kjøttdisken til meny En croissant (?) En liten banan.. Middag: en passe porsjon pasta med kjøttdeig og tomatsaus. Lite glass saft til. Kvelds: litt nøttegodt med honning og sånt - rakk vel to kuber før gubben hadde tømt skåla. En Kiwi.. Så drikker jeg mye vann.. Er gravid og sliter med matlysten. Syns jeg spiste godt i dag ifht formen.. Anonymous poster hash: 59b44...981
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2014 #63 Skrevet 20. januar 2014 Ingenting Anonymous poster hash: a76c7...60c
Flettfrid og lilleprins Skrevet 20. januar 2014 #64 Skrevet 20. januar 2014 Frokost: havregrøt Middag: gulrotsuppe Kvelds : ostesmørbrød og sjokolade +litt smågodt i løpet av dagen.
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2014 #65 Skrevet 21. januar 2014 Frokost - salat Lunch - pasta Middag - innbakt pizza Kvelds - salat Anonymous poster hash: 6b9dd...113
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2014 #66 Skrevet 21. januar 2014 wow! Jeg tror jeg må ha en eller annen spiseforstyrrelse eller noe, når jeg ser hva dere andre spiser i løpet av dagen som både er veldig li9sunt.. Jeg spiser sikkert det dobbelte eller tilogmed trippelt av hva mange av dere spiser og ikke på langt nær så sunt. En vanlig dag for meg kan være slik: 3 skiver monsterbrød med smør, servelat og majones + en kaffelatte 2 rundstykker med smør og syltetøy og 1 glass melk 6-7 fiskeboller i hvit saus, en kokt gulrot, 2 store poteter og 4 skiver bacon + 2 glass saft 1 pk nudler Og sikkert en bolle eller 3 og en iskaffe og noen kjeks sånn innimellom måltidene i løpet av dagen.. Dere som har svart... slanker dere dere eller er dette en vanlig dag hvor dere ikke teller kcal eller tenker veldig over hvor mye dere spiser? Anonymous poster hash: 05252...5f0
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2014 #67 Skrevet 21. januar 2014 Jeg er nr.62.. Spiser det jeg orker/har lyst på. Tenker ikke så hardt på det. - før drakk jeg masse Pepsi Max - slutta pga tenner og graviditet. Da var det også mer knasking gjennom dagen.. I dag har jeg hatt litt mer matlyst.. Stod opp 06.30; Har spist: En youghurt + Kiwi En pk. Nudler + en brødskive til. 2kuber nøttegodt (som var igjen i posen fra i går.. ) Til middag blir det fiskepudding og kvelds Kiwi tenker jeg. Tror jeg kommer til å spise noe før middag kl.17.00.. Anonymous poster hash: 59b44...981
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2014 #68 Skrevet 21. januar 2014 2 grove rundstykker til frokost 1 eple som mellommåltid og rett i koppen Blir to rundstykker til lunsj også Middag blir fullkornspaghetti med karbonadedeig og pastasausen til rema1000 som jeg har fått helt dilla på (vedlig stor porsjon) Pleier ikke å spise noe mere på en dag...hender det blir en is eller en kvikklunsj også Anonymous poster hash: 80cc2...f21
lilyblue Skrevet 21. januar 2014 #69 Skrevet 21. januar 2014 So far: Naturellyoughurt med bringebær+ et rugspør med ost og paprika. Kaffe til Skal straks lunsje
ღTyrkiskPepperღ Skrevet 21. januar 2014 #70 Skrevet 21. januar 2014 Våknet i 4 tiden i natt og var helt desperat etter noe søtt så trøkket i meg et gullbrød(sjokolade) en neve med chips, litt smågodt som var igjen fra helgen og avsluttet med å drikke masse cola rett fra flasken før jeg la meg igjen. Ble ikke noe frokost på meg siden jeg fremdeles var mett etter nattens inntak av godis. Spiste en banan i 9.30 tiden, til lunsj hadde jeg 2 pizzasnurrer eller tacosnurrer heter det vel(?) I tillegg har jeg drukket en kopp cappucino, en kopp med te og et glass appelsin juice. Til middag blir det kylling, ris og salat.
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2014 #71 Skrevet 21. januar 2014 Synes folk spiser veldig lite! Er alle på slankern eller er jeg en storspiser? Anonymous poster hash: 77f2c...625
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2014 #72 Skrevet 22. januar 2014 wow! Jeg tror jeg må ha en eller annen spiseforstyrrelse eller noe, når jeg ser hva dere andre spiser i løpet av dagen som både er veldig li9sunt.. Jeg spiser sikkert det dobbelte eller tilogmed trippelt av hva mange av dere spiser og ikke på langt nær så sunt. En vanlig dag for meg kan være slik: 3 skiver monsterbrød med smør, servelat og majones + en kaffelatte 2 rundstykker med smør og syltetøy og 1 glass melk 6-7 fiskeboller i hvit saus, en kokt gulrot, 2 store poteter og 4 skiver bacon + 2 glass saft 1 pk nudler Og sikkert en bolle eller 3 og en iskaffe og noen kjeks sånn innimellom måltidene i løpet av dagen.. Dere som har svart... slanker dere dere eller er dette en vanlig dag hvor dere ikke teller kcal eller tenker veldig over hvor mye dere spiser? Anonymous poster hash: 05252...5f0 Jeg spiser omtrent det samme som deg Glatt. Tenker de som spiser normalt ikke svarer på slike tråder egentlig... Anonymous poster hash: 149c8...0c3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå