@nonym Skrevet 20. januar 2014 #1 Skrevet 20. januar 2014 Jeg fødte 8 dager over tiden, vil det si at jeg får en uke mindre permisjon? er det virkelig så idiotisk system? Hadde jo gjerne født 3 uker før, og fått 3 uker lengre med babyen min, men alle vet jo at en ikke bestemmer slikt selv!
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2014 #2 Skrevet 20. januar 2014 Jeg fødte 8 dager over tiden, vil det si at jeg får en uke mindre permisjon? er det virkelig så idiotisk system? Hadde jo gjerne født 3 uker før, og fått 3 uker lengre med babyen min, men alle vet jo at en ikke bestemmer slikt selv! Ja, sånn er det. Anonymous poster hash: a53c3...ba5
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2014 #3 Skrevet 20. januar 2014 Om du føder før får du trekk i permisjonen.....Men ja, det er helt dustete at man skal straffes for å gå på overtid! Anonymous poster hash: f915a...c96
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2014 #4 Skrevet 20. januar 2014 Jeg fødte 8 dager over tiden, vil det si at jeg får en uke mindre permisjon? er det virkelig så idiotisk system? Hadde jo gjerne født 3 uker før, og fått 3 uker lengre med babyen min, men alle vet jo at en ikke bestemmer slikt selv! Føder du tre uker før, forsvinner de ukene med permisjon og du begynner rett på "hovedpermisjonen". Da mister du tre uker på slutten. Anonymous poster hash: 87083...350
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå