Anonym bruker Skrevet 20. januar 2014 #1 Skrevet 20. januar 2014 Kaver ofte under amming. Bøyer hodet veldig bakover. Åpner ikke munnen skikkelig når han skal ta puppen. En del mageknip (hyling og så kommer det promp og avføring rett etterpå). Er dette noe en manuellterapeut burde se på? Vet at dette nok er vanlig, men føler på meg at noe plager ham, og det er ikke noe hyggelig... Anonymous poster hash: 29c9e...462
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2014 #2 Skrevet 20. januar 2014 Dytt Anonymous poster hash: 29c9e...462
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2014 #5 Skrevet 20. januar 2014 For å si det sånn, det skader ikke å la en manuellterapeut/kiropraktor å få tatt en vurdering av barnet. Jeg har selv et barn som hadde en låsning , og hadde god hjelp av en manuellterapeut. En behandling var alt som trengtes. Anonymous poster hash: 00b61...888
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2014 #6 Skrevet 20. januar 2014 Så bra! Da skal jeg bestille time. Anonymous poster hash: 29c9e...462
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2014 #7 Skrevet 20. januar 2014 Jeg ville ha sjekket det hos en manuell terapeut eller kiropraktor, ja. Har jobbet sammen med disse og sett mange med slike symptom som du beskriver bli bra Anonymous poster hash: 500d0...4e6
mrsmergaert Skrevet 20. januar 2014 #8 Skrevet 20. januar 2014 Min var akkurat lik, dro til manuellterapeut men ingen låsninger. Fikk beskjed av legen at babyen var stressa. Hatt noen timer med fysio nå og hatt øvelser vi utfører og jenta mi har det mye bedre :-)
Trultemor85 Skrevet 20. januar 2014 #9 Skrevet 20. januar 2014 Min mellomste på 5 år går nå til manuellterapi for låsninger i nakken, skjevt bekken osv. Vi visste ingenting og han har vært slik i 5 år stakkars. Vil anbefale det på det sterkeste! Har vært der med tulla på 10 uker også. Samme problemer med amming og flaske og mye skrik, og hun har også problemer stakkars. Kjekt å ta en titt
.Lillemy. Skrevet 20. januar 2014 #10 Skrevet 20. januar 2014 Eldstemann hadde flere låsninger i nakke og bekken. Vi slet mye med ammingen og gav tilslutt opp. Han sov også bare korte lurer på dagtid. Han var ellers en meget rolig unge så vi mistenkte aldri låsniinger. Når han ble litt større snudde han kun hodet til ene siden, så da tok vi han med til manuell terapeut. Og etter en behandling sov han for første gang mer enn 30 minutt på dagtid. Vi hadde tre behandlinger og da ble han friskemeldt :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå