Anonym bruker Skrevet 20. januar 2014 #1 Skrevet 20. januar 2014 Sist det var storbrann her hvor jeg bor ville brannvesenet ha folk på avstand. Det brant flere steder i byen og brannvesenet ville ha folk på avstand. Når det brant i Lærdal hjalp alle til, både ungdommer og voksne. Hvorfor ville ikke brannvesenet her i byen, i Bergen ha hjelp når det brant? Hvorfor ble brannvesenet glad for hjelp i Lærdal? Dette lurer jeg på. Ved forrige storbrann hadde jeg veldig lyst til å melde meg som frivillig, men så sto det i avisene at brannvesenet ville ha folk på avstand. Anonymous poster hash: 2e261...7c1
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2014 #2 Skrevet 20. januar 2014 Kanskje fordi brannvesenet i små bygder ikke er like sterkt utrustet som i byene? Anonymous poster hash: eb71d...fee
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2014 #3 Skrevet 20. januar 2014 Du kan ikke sammenligne Bergen og Lærdal da. Anonymous poster hash: 25ac3...aee
Serepta Skrevet 20. januar 2014 #4 Skrevet 20. januar 2014 I Bergen har man nok profesjonelle til å ta seg av en brann. På bygda er det nok litt begrenset med personell....
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2014 #5 Skrevet 20. januar 2014 Du melder deg når brannvesenet eller andre etater ber om det. Anonymous poster hash: f624c...fe9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå