Anonym bruker Skrevet 20. januar 2014 #1 Skrevet 20. januar 2014 Han maser heeeele tiden om å få meg tilbake! Dette er far til barna mine, så egentlig hadde det bare blitt bra... Men jeg er ikke forelsket, elsker han ikke, er bare veldig glad i han som en venn... Orker ikke ha sex med han, det blir bare heeeelt feil, og vi krangler om alle små bagateller! 2 dager uten sex blir han sur og grinete og det blir enda mer krangling! Siste året sammen gitt jeg å grua meg til hver kveld for han forventet sex! Sånn kan jeg bare ikke leve livet mitt! Noen som har fått igjen følelsene for eksen sin? Gjorde dere noe spesielt? Jeg tenker at skal det være noe håp må han slutte å mase, og vi må klare å være venner og samarbeide om barna! Men blir vi dammen igjen klarer jeg bare ikke å ha sex med han... Blir det helt feil? Jeg kan jo si han kan finne seg noen andre å gjøre det med? Har vært slutt i to mnd.. Anonymous poster hash: e0f7f...989
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2014 #2 Skrevet 20. januar 2014 Nei men kjære deg, du skal ikke bli sammen med han igjen. Finn deg en du elsker i stedet. Anonymous poster hash: ba980...f32
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå