Anonym bruker Skrevet 20. januar 2014 #1 Skrevet 20. januar 2014 Sliter pluttselig veldig med uren hud og fett hår..har aldri vært fet i huden før og aldri hatt kvise problemer... Nå etter jeg ble gravid denne gang har jeg masse kviser spesielt på brystkassa. Håret blir også utrolig fort skittent og fett. Har vært gravid en gang før, og var ikke plaget med dette da. Har hørt det er helt vanlig og få slike plager i svangerskapet, men hvor lenge ? I 9 mnd liksom? :/ Har også hørt at hvis man venter en jente, tar hun skjønnheten fra sin mor, altså mor forfaller, hehehe får kviser og stygt hår. Dette er en myte, men har det stemt for noen? Anonymous poster hash: 5c000...47f
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2014 #2 Skrevet 20. januar 2014 Stemmer hos meg hvertfall. Pleid å kunne dusje med shampo annenhver dag, men nå funker dette sånn helt på kanten. Og mye mer uren hud. Blir ikke helt kviser, mer "små prikker/nupper". Både litt rygg og mye panne. Hatt det helt fra dpoland og nå er jeg i uke 12. Anonymous poster hash: 0060c...1c3
AHENG Skrevet 20. januar 2014 #3 Skrevet 20. januar 2014 Her også, håret blir skikkelig ekkelt og fett og flatt i løpet av dagen. Må vaskes hver dag.
Skatten_ Skrevet 20. januar 2014 #4 Skrevet 20. januar 2014 Jeg har aldri hatt noe særlig kviser, men nå har jeg plutselig konstant hatt en eller flere store kviser et eller annet sted i ansiktet i to måneder Ikke at et par kviser er så mye å grine av, men ikke noe gøy uansett. Ser kanskje ut som det har roet seg nå, jeg er i uke 13. Når det gjelder fett hår, så er tørrshampoo en lifesaver!
Fillibobba Skrevet 20. januar 2014 #5 Skrevet 20. januar 2014 Har ikke hatt problemer med dette selv før heller, men nå sliter jeg med begge deler. Jeg får heller ikke sånne store kviser, mer masse småkviser uten noe gult om jeg kan si det sånt:P Hehe.. Det var egentlig ett av de få symptomene jeg fikk i dpoland, har jo aldri hatt en kvise i pannen omtrent!
Light of my life Skrevet 20. januar 2014 #6 Skrevet 20. januar 2014 Jepp, jeg sliter også med det samme. Ikke kult
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2014 #7 Skrevet 20. januar 2014 Ja jeg mener også sånne røde nupper..ikke akkurat kviser.. HI Anonymous poster hash: 5c000...47f
strikkedia Skrevet 20. januar 2014 #8 Skrevet 20. januar 2014 Fått endel kviser ja.. håper det går bort, med alt vannet jeg drikker, fisken, grønnsakene og frukten jeg spiser!
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2014 #9 Skrevet 20. januar 2014 Fikk veldig fett hår og kviser i begynnelsen av svangerskapet. Ikke bare i ansiktet, men også på ryggen.. Når jeg kom over til 2. trimester, gikk det bort. Nå har jeg bedre hudkvalitet enn jeg noen sinne har hatt.. Anonymous poster hash: f2aaa...685
Lulusen Skrevet 20. januar 2014 #10 Skrevet 20. januar 2014 Har også fått disse røde nuppene/kvisene på brystet og litt i panna! Og håret er helt jævlig om dagen, fett, bustete, luggen står rett til værst. Off.. Føler seg ikke så lekker om dagen nei. Hadde ikke disse plagene i sist svangerskap med sønnen min, veldig lite plager generelt. La bare på meg 8 kg og følte meg fin som gravid, nå har jeg lagt på meg på meg på låra, rumpa og magen allerede!
Fillibobba Skrevet 20. januar 2014 #11 Skrevet 20. januar 2014 Haha, alle som sier man blir så pen som Gravid. Denne "gløden" har jeg sett lite til:P!
EM86 Skrevet 20. januar 2014 #12 Skrevet 20. januar 2014 Jeg er plaget med småkviser mellom syklusene. I forrige svangerskap forsvant alt og ser ut som det gjør det nå også.. Helt merkelig hvordan kroppen reagerer. Jeg har med andre ord godt av å gå gravid Anbefaler dere å vaske håret maks annenhver dag, selv om det blir fort fett blir det oftere værre dersom det blir vasket ofte.. Hodebunnen har godt av at håret er litt fett, hvis ikke blir den veldig fort tørr.. Kjøp heller en god tørrsjampo eller hårpudder som nøytraliserer fettet litt slik at det ser freshere ut Kjøp også gode hudpleieprodukter dersom dere ikke bruker det fra før, rensekrem eller -melk og en god dagkrem med mye fukt holder lenge.. Kun et tips damer
Lykkebaby♡ Skrevet 21. januar 2014 #13 Skrevet 21. januar 2014 Har du en god tørr shampo eller lignende, og anbefale? Og kansje en rensemelk også ? :)
Skatten_ Skrevet 21. januar 2014 #14 Skrevet 21. januar 2014 Har du en god tørr shampo eller lignende, og anbefale? Og kansje en rensemelk også ? :) Jeg synes faktisk Define tørrshampoo og Got2be tørrshampoo som man får tak i på store dagligvarebutikker er ganske bra. Ellers er Baptise også bra, de har også en egen for brunetter. Hvis man sprayer for mye tørrshampoo i håret, kan man lett få et hvitt lag i hodebunnen/hårfestet. Den for brunetter er mørk, så man slipper det problemet. Men jeg likte ikke det brune pulveret, det la seg liksom i hodebunnen min. Derfor foretrekker jeg heller en vanlig hvit tørrshampoo, og passer heller på å ikke spraye for mye av gangen. Hårpudder er gull verdt for flatt hår, men jeg synes det lett kan gjøre håret fetere. Tørrshampoo gir også litt volum og struktur i håret.
Lykkebaby♡ Skrevet 21. januar 2014 #15 Skrevet 21. januar 2014 Har du en god tørr shampo eller lignende, og anbefale? Og kansje en rensemelk også ? :) Jeg synes faktisk Define tørrshampoo og Got2be tørrshampoo som man får tak i på store dagligvarebutikker er ganske bra. Ellers er Baptise også bra, de har også en egen for brunetter. Hvis man sprayer for mye tørrshampoo i håret, kan man lett få et hvitt lag i hodebunnen/hårfestet. Den for brunetter er mørk, så man slipper det problemet. Men jeg likte ikke det brune pulveret, det la seg liksom i hodebunnen min. Derfor foretrekker jeg heller en vanlig hvit tørrshampoo, og passer heller på å ikke spraye for mye av gangen. Hårpudder er gull verdt for flatt hår, men jeg synes det lett kan gjøre håret fetere. Tørrshampoo gir også litt volum og struktur i håret. Tusentakk, for supre tips De er notert å skal testes ut
EM86 Skrevet 21. januar 2014 #16 Skrevet 21. januar 2014 Jeg sverger til Dermalogica hudpleie, de har også en egen linje for yngre hud Ellers vet jeg om mange som bruker renseprodukter fra apoteket, de er også helt greie Når det gjelder hår sverger jeg til Batiste sin tørrshampo, kjøper stort sett den rosa med blonsterduft
Esperanza86 Skrevet 22. januar 2014 #17 Skrevet 22. januar 2014 Jeg fikk mange mange kviser på ryggen.. Brukte hvit vask (sinkliniment) i noen dager og vipss.. alt var borte Men huden blir jo helt hvit da.. så litt upraktisk å bruke det i ansiktet. Men jeg bruker litt iblant når kvisene blir for vonde og for store..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå