Anonym bruker Skrevet 20. januar 2014 #1 Skrevet 20. januar 2014 Er ikke kjent, og jeg tør IKKE kjøre bil i Oslo alene selvom jeg har GPS. Hva kan jeg finne på? Må vente 5-6 timer og baby er 10 uker. Noen som er kjent i området? Anonymous poster hash: 6d6aa...56d
moa_tobias Skrevet 20. januar 2014 #2 Skrevet 20. januar 2014 Hva med å ta kollektivt til byen og kikke litt mens du venter?
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2014 #3 Skrevet 20. januar 2014 Uff. Jeg er så pinglete av meg når jrg er på egenhånd. Ikke tatt buss eller tog på 10 år engang. Bare kjørt bil, men ikkr i storbyer. Kjører alltid feil. Men takk for tips Anonymous poster hash: 6d6aa...56d
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2014 #4 Skrevet 20. januar 2014 Uff. Jeg er så pinglete av meg når jrg er på egenhånd. Ikke tatt buss eller tog på 10 år engang. Bare kjørt bil, men ikkr i storbyer. Kjører alltid feil. Men takk for tips Anonymous poster hash: 6d6aa...56d Enten må du sitte på sykehuset og vente, eller så må du ta tak i deg selv og ta deg en tur ut i Oslo. Hvis du er "så pinglete av deg når du er på egenhånd" blir vel absolutt alt av utflukter umulig, og da er det jo nesten ikke noe vits i å spørre hva du kan finne på? Anonymous poster hash: b92de...482
Bumblebeee Skrevet 20. januar 2014 #5 Skrevet 20. januar 2014 Da tar du dette som en utfordring og gjør noe nytt. Ingenting er så deilig som å mestre noe man kvier seg for 😊
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2014 #6 Skrevet 20. januar 2014 Hvorfor må du være med? Oslo på vinteren med mye snø og en baby på 10 uker er ikke alltid good to go. Ikke sikkert du får gå inn på overvåkningen heller om operasjonen er rutine (det blir ofte uro for alle pasientene om alle skal ta imot besøk for rutineoperasjoner, jobbet på flere overvåkninger hvor dette er standard). Mannen din har jo krav på å få dekket reise, så han kan sikkert ta kollektivt inn og få taxirekvisisjon hjem. Anonymous poster hash: da66e...84e
L-8 Skrevet 20. januar 2014 #7 Skrevet 20. januar 2014 Men kjære deg, det ligger jo rett over st.hanshaugen. Derfra har du gangavstand til så og si hele byen, spør du meg
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2014 #8 Skrevet 20. januar 2014 Uff. Jeg er så pinglete av meg når jrg er på egenhånd. Ikke tatt buss eller tog på 10 år engang. Bare kjørt bil, men ikkr i storbyer. Kjører alltid feil. Men takk for tips Anonymous poster hash: 6d6aa...56d Enten må du sitte på sykehuset og vente, eller så må du ta tak i deg selv og ta deg en tur ut i Oslo. Hvis du er "så pinglete av deg når du er på egenhånd" blir vel absolutt alt av utflukter umulig, og da er det jo nesten ikke noe vits i å spørre hva du kan finne på? Anonymous poster hash: b92de...482 Altså!! Jeg spør fordi jeg ikke er kjent da. Kunne jo hende det var noe i nærheten som noen vet om. Ikke lett å Google seg fram til alt. Anonymous poster hash: 6d6aa...56d
Gjest mphs Skrevet 20. januar 2014 #9 Skrevet 20. januar 2014 Det er rett ved Majorstuen så du kan gå i mange butikker og ta deg en tur på kafe
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2014 #10 Skrevet 20. januar 2014 Men kjære deg, det ligger jo rett over st.hanshaugen. Derfra har du gangavstand til så og si hele byen, spør du meg Takk for det Er overhodet ikke kjent. Blir 1,5 timers kjøring herfra så umulig å være kjent så langt Anonymous poster hash: 6d6aa...56d
MammantilNurket Skrevet 20. januar 2014 #11 Skrevet 20. januar 2014 Hva med en skikkelig kosedag i byen? :-) St.Hanshaugen ligger vel like i nærheten og her er det blant annet koselige caféer. "Gutta på haugen" og Pascal er verdt et besøk. Bil i Oslogryta er styrete, men om du legger inn Ruter# og et kart på mobilen din er du på god vei Avstandene er ikke store og du kan fint spasere også. Oslofolket er hyggelige og gir med glede veibeskrivelser. Det er mye å finne på i Oslo: shopping, caféliv, muséer og mye annet. Kos deg!
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2014 #12 Skrevet 20. januar 2014 Hva med en skikkelig kosedag i byen? :-) St.Hanshaugen ligger vel like i nærheten og her er det blant annet koselige caféer. "Gutta på haugen" og Pascal er verdt et besøk. Bil i Oslogryta er styrete, men om du legger inn Ruter# og et kart på mobilen din er du på god vei Avstandene er ikke store og du kan fint spasere også. Oslofolket er hyggelige og gir med glede veibeskrivelser. Det er mye å finne på i Oslo: shopping, caféliv, muséer og mye annet. Kos deg! Takk for svar Samboer fikk vite om timen idag Pga andres avbestilling så derfor har vi ikke fått avtalt barnevakt eller andre sjåfører. Det er i morgen. Og jeg stiller opp for kjæresten min slik han ville gjort for meg. Så godt å få noen tips ihvertfall Anonymous poster hash: 6d6aa...56d
Twintipp og himmelblå Skrevet 20. januar 2014 #13 Skrevet 20. januar 2014 Var på Lovisenberg forrige uke med et vennepar. Er selv godtkjent i Oslo ( bodd på St.hanshaugen), men var var bare på sykehusområde i 7 timer vi. Er jo kantine der, kiosk, venteområder osv. Ha med deg lesestoff, rusle en liten tur rundt på område. spis litt osv, så går de timene fort skal de se:-) Lykke til!
Julie (: Skrevet 20. januar 2014 #14 Skrevet 20. januar 2014 Jeg har vært innlagt flere ganger på Lovisenberg og vil bare si at de er helt fantastiske der! Hvis du skal reise kollektivt derfra er det 37-bussen som gjelder. Null stress å ta med vogn der.
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2014 #15 Skrevet 20. januar 2014 Jeg har vært innlagt flere ganger på Lovisenberg og vil bare si at de er helt fantastiske der! Hvis du skal reise kollektivt derfra er det 37-bussen som gjelder. Null stress å ta med vogn der. Høres bra ut dere Så det vil være mulig å legge fra seg Baby på et teppe eller noe og? Var litt usikker på det hadde jo vært deilig å vært der for det meste og evnt en trilletur rundt området. Anonymous poster hash: 6d6aa...56d
Iiiiik Skrevet 20. januar 2014 #16 Skrevet 20. januar 2014 Det er fem min å gå til St. Hanshaugen og fem min å gå over der. I Ullevålsveien er det Kaffebrenneriet og andre kafeer.
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2014 #17 Skrevet 20. januar 2014 Det er Oslo, ikke New York! Det går buss rett utenfor døren, det tar fem minutter å gå til nærmeste kafé, og det er bare en vei med bil til sentrum. Jeg ser ikke problemet. Anonymous poster hash: 65cb8...209
Julie (: Skrevet 20. januar 2014 #18 Skrevet 20. januar 2014 Jeg har lå der en natt mens jeg fortsatt nattammet og hadde ungen med. De gulvene er litt småekle, så det døgnet kom ikke min datter ned på noe gulv, for å si det sånn! Men det er jo en del venteområder der, legge ungen på et teppe i en stol eller noe?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå