Gå til innhold

Noen fra sandnessjøen eller der omkring? Vurderer å flytte. Laangt unna familie :/

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det blir 8 timer unna familien min. Er det flere som har flyttet så langt å angrer?

Anonymous poster hash: 14615...494

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi flyttet "bare" 4 timer unna, men nå vurderer vi å flytte hjem igjen. Vi angrer ikke på at vi flytta hit, men behovene våre har endra seg og ting har skjedd, så nå vil vi hjem igjen. 

Du må bare kjenne på hva som er viktig for deg her og nå, for du kan alltids flytte tilbake, slik som vi vurderer. Selv om vi faktisk aldri hadde trodd vi skulle vurdere det den gang vi etablerte oss her. 

Skrevet

Men hva med barna, de må jo bytte bhage og skole flere ganger :( har tre stk...

Skrevet

Ingen med erfaring som vil dele med meg?

HI

Skrevet

Hei! Hvor tenker du og flytte?:) jeg bor i tr.heim og hær er det mange fra ss! Slik Kan du skape deg ett nettverk?:)

Anonymous poster hash: a451b...0bf

Skrevet

Jeg kommer fra en nabokommune til Alstahaug (Sandnessjøn). Nydelig område, og greie forbindelser med fly, tog osv til hvor du vil i landet.

Jeg bor forresten 90 mil fra mine foreldres hjemsted. Litt upraktisk av og til, men stort sett går det greit.

Anonymous poster hash: 1ea3d...a19

Skrevet

Hei! Hvor tenker du og flytte?:) jeg bor i tr.heim og hær er det mange fra ss! Slik Kan du skape deg ett nettverk?:)Anonymous poster hash: a451b...0bf

har lyst til å flytte fra tr.heim til sandnessjøen ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...