Anonym bruker Skrevet 20. januar 2014 #1 Skrevet 20. januar 2014 Vi skal kjøpe tørketrommel for første gang, og har blitt anbefalt å kjøpe med varmepumpeeffekt. Noen som har dette og har erfaring med det? Ser de er veldig dyre, gjerne 7000 kroner... Har to barn så vi har veldig mye vask av klær, håndklær og sengetøy.. Anonymous poster hash: 8157a...ade
Elsker livet Skrevet 20. januar 2014 #2 Skrevet 20. januar 2014 Hva er varmepumpeeffekt? Jeg så først og fremst på hvor mye tøy den kunne ta og hvilken energimerking tørketrommelen hadde, og den kostet vel noe slikt den også.
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2014 #3 Skrevet 20. januar 2014 Hvor lang tid bruker deres tørketrommel? Min kostet 6000 mener jeg på huske, men den bruker minst 3 timer på å bli ferdig, noenganger 5 timer, spørs hva som er inni.. Er ikke det lenge da? Anonymous poster hash: 23bc9...d30
bIomstre Skrevet 20. januar 2014 #4 Skrevet 20. januar 2014 Har en slik, og anbefaler absolutt (mer effektive og mer strømbesparende ift de gamle kondenstromelene). Passet i tilleg på å kjøpe en slange jeg kunne kople på baksiden slik at vannet renner i den og rett ned i vaskemaskinsluket, så nå trenger jeg aldri å tømme oppsamlingskuffen for vann heller. (google tørketrommel og varmepumpeteknologi for forklaring)
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2014 #5 Skrevet 20. januar 2014 Elkjøp har slikt til fire-åtte. Stor også. http://www.elkjop.no/product/hvitevarer/torketrommel/EDH3284PDW/electrolux-torketrommel-edh3284pdw Anonymous poster hash: 9797c...a6f
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2014 #6 Skrevet 20. januar 2014 Vi kjøpte på salg til 3999 i begynnelsen av januar -denne: http://www.elkjop.no/product/hvitevarer/torketrommel/WT44W1E0DN/siemens-iq500-torketrommel-wt44w1e0dn Anbefalest! Men hadde prøvd å finne den billigere, evt ventet på salg. Eller, som mannen min bruker å gjøre: PRUT! De har som regel sinnsykt mye å gå på, om du får snakket med rette person (Men jeg er for feig til å prute;) Anonymous poster hash: 989c9...e5e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå