Gå til innhold

jeg trenger gode råd ang søster og hennes samboer.

Anbefalte innlegg

Skrevet

IKKE la samboeren hennes få vite at du vet. Det kan være livsfarlig for henne. Sånne mennesker som han har ett stort kontrollbehov, og om du lar han få vite at du vet, så får han følelsen av å miste kontrollen. Dette må såklart gå ut over noen, og hvem tror du det vil gå utover? Been there, done that!

Anonymous poster hash: da1b4...f08

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her må man trå forsiktig. Det nytter ikke å politienmelde hvis søsteren din uansett kommer til å fortsette sammen med han. Mitt beste tips er å være sammen med søsteren din så mye som mulig og etterhvert få henne til å åpne seg. Går du for fort frem så kommer hun sikkert velge bort deg i livet sitt.

Samme hvor vanskelig det er å se på så må det være henne selv som velger et bedre liv. Jo flere hun har i livet sitt ellers, jo lettere vil det gå. Hvor lenge har de vært sammen?

Skrevet

Avslører du for samboeren at du vet tror jeg han vil prøve å isolere henne fra dere i familien. Og muligens gjøre situasjonen på fredag ille når de kommer hjem etter middagen..

Og uansett hvilke omstendigheter den profesjonelle har fått vire det har hun ikke meldeplikt ovenfor dere, og har Alltid taushetsplikt, selvom det skulle kommet frem utenfor jobbsamenheng, så ville ikke nevnt henne uansett. Dessuten vil det gjøre at din søster virkelig ikke kan stole på noen. Ville heller fortalt henne hva jeg har sett, at jeg forstår hva som foregår og at du ønsker å hjelpe henne ut. Kanskje også funnet ut litt om forhold der den ene er psykopat (om han er det) så du vet litt mer om hva som fungerer. Er ikke sikkert hun ønsker seg ut med det første, men tenker at det er viktig for henne å vite at fu vet og ønsker henne ut av forholdet, gjerne hjelper henne ol. Plutselig en dag trenger hun det. Terskelen for å be om hjelp er nok større om hun tror ingen har sett dette,. 

Anonymous poster hash: 016ba...fed

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...