Gå til innhold

Sunwing inclusive?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har hatt det og vil anbefale det/eventuelt ikke anbefale det?

Det er altså der man har frokost alle dager, 5 middager og 5 lunsjer inkludert. Ikke all inclusive altså...

Anonymous poster hash: 1c53d...dc9
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi vurderte det, men kom til at kun inkludert frokost holder for oss. Har reist 3 ganger. Mattidene stemmer sjelden med når barna våre er sultne :P vi spiser ofte inne på anlegget alikavel.

Skrevet

Ja vi har valgt dette siste gangene vi har reist. Vi har hatt med små barn så har ikke sett behovet for allinclusive. De to dagene vi ikke har hatt lunsj/middag har vi spist på stranda og andre resturanter enn det inklusive tilbyr. Da har vi fått litt variasjon. Fordel med allinclusive er at du i tillegg til all mat får brus, is, drinker på kvelden gratis.

Anonymous poster hash: 23da6...4c3

Skrevet

Det er altså der man har frokost alle dager, 5 middager og 5 lunsjer inkludert. Ikke all inclusive altså...

Frokosten der er veldig god. Variert mat og mye frukt og grønt. Middagene er ikke like bra syntes jeg, mye halvfabrikata og frossenmat (det vet jeg for jeg fikk lese på ingredienslisten pga allergi). Middagstiden passer bra i forhold  til Lollo og Bernie showet, og det er bra...,men vi skal ikke ha middag neste gang vi reiser dit, utrolig mye mas og kjas ved bordene og rundt maten..hyl og skrik og glass som knuser og ti ungerom vræler samtidig (trenger ikke å føle seg forlegen om barna slår seg vrang da).

Anonymous poster hash: 7725e...af4

Skrevet

Nå er det forskjellige sunwing hotell rundt etter. Så maten er nok ikke helt lik alle steder. Selv syns jeg det er best med enten bare frokost eller all inclusive der det alltid er mat og drikke tilgjengelig. Midt i mellom gjør at man gjerne føler man må ta de måltidene for å ikke kaste penger ut av vinduet. 

Anonymous poster hash: 90793...8a9
Skrevet

Nå er det forskjellige sunwing hotell rundt etter. Så maten er nok ikke helt lik alle steder. Selv syns jeg det er best med enten bare frokost eller all inclusive der det alltid er mat og drikke tilgjengelig. Midt i mellom gjør at man gjerne føler man må ta de måltidene for å ikke kaste penger ut av vinduet. 

Ja, enig med det. Men nå koster det bare totalt 500 kr for lunsj og middag med drikke inkludert så det er jo ikke noen krise om man hopper over et måltid eller 2.

Skrevet

Jeg har bodd på tre sunwinghotell (i spania) og maten er helt lik på alle hotellene..kun små forskjeller. HIlsen meg rett over her.

Skrevet

Vi vurderte det, men kom til at kun inkludert frokost holder for oss. Har reist 3 ganger. Mattidene stemmer sjelden med når barna våre er sultne :P vi spiser ofte inne på anlegget alikavel.

Ja, lurer på om det ikke blir for tett mellom frokost og lunsj? 

Vi har også spist inne på hotellet når vi har reist med barn, og tenkte av nettopp den grunn det var like greit å forhåndsbestille maten der, siden det var en rimelig pris.

Skrevet

Frokosten der er veldig god. Variert mat og mye frukt og grønt. Middagene er ikke like bra syntes jeg, mye halvfabrikata og frossenmat (det vet jeg for jeg fikk lese på ingredienslisten pga allergi). Middagstiden passer bra i forhold  til Lollo og Bernie showet, og det er bra...,men vi skal ikke ha middag neste gang vi reiser dit, utrolig mye mas og kjas ved bordene og rundt maten..hyl og skrik og glass som knuser og ti ungerom vræler samtidig (trenger ikke å føle seg forlegen om barna slår seg vrang da).

Jeg har allergi og tenkte litt på dette. Hvordan var det? Fant du greit ut av det og var det greit med mat du kunne spise? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...