Gå til innhold

Dere som er hjemme i dag, har dere stæscha dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her er jeg hjemme med sykt barn og går fortsatt i pyjamas, håret til alle kanter og usminket. Hærlig :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Samme her, men jeg vasket håret, peelet ansiktet og smurte meg med selvbruner i går så jeg ser uansett smashing ut ;-)

Anonymous poster hash: e8943...80e

Skrevet

Så klart! Her er håret krøllet, sminken lagt, neglene kakket og skinny jeansen og genseren tatt på;) ikke akkurat...med ei jente på 3 år og en baby på 4 mnd e jeg glad om jeg får børstet håret noen dager. Tar ofte vasken med våtserviett i full fart. Dusj kan jeg av og til gjøre med baby i vippestol og sammen med 3 åringen. luksus å dusje alene:) men det blir mer tid til egenpleie når babyen blir større. Ser litt frem til det!

Anonymous poster hash: 7b7f6...14d

Skrevet

Så klart! Her er håret krøllet, sminken lagt, neglene kakket og skinny jeansen og genseren tatt på;) ikke akkurat...med ei jente på 3 år og en baby på 4 mnd e jeg glad om jeg får børstet håret noen dager. Tar ofte vasken med våtserviett i full fart. Dusj kan jeg av og til gjøre med baby i vippestol og sammen med 3 åringen. luksus å dusje alene:) men det blir mer tid til egenpleie når babyen blir større. Ser litt frem til det!

Anonymous poster hash: 7b7f6...14d

Er du hjemme med 3 åringen på heltid? Åssen fungerer det? Vurderer det samme når vi får to små her, :)

Anonymous poster hash: 2f059...7a9

Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet

Er hjemme med ungene på snart 3 og 2 år, og vi alle løper i pysj enda, skal ikke ut på noe i dag, så da drar vi latmannslivet helt ut ;)

Skrevet

Det har jeg, men så har jeg byttet til tights og tatt av meg sokkene etter at jeg kom hjem fra levering i bhg.

Skrevet

Har tatt på litt mascara, en kjapp dusj og kledd på meg litt småpene klær. Svart bukse, hvit genser og et pynteskjerf. Er hjemme med tvillinger på snart 2 år. Håret er også greid :P

Anonymous poster hash: 767db...099
Skrevet

Her har jeg dusja mange ganger med minsten i vippstol og hu elste sammen med meg. Men noen år siden vippstol nå. Minsten er 3år:))

Man blir jo sliten etter en dusj.

Kos deg med de to små:))

HI

Skrevet

Jeg stod opp og kledde på meg joggebukse og genser, ingen bh. Pussa tenner, satte opp håret og tok på litt maskara.

Leverte barna i bhgen og har nå gjort litt husarbeid. Skal straks dusje og sminke meg ordentlig før det skal leses og handles også hente barna :)

Anonymous poster hash: 83f3f...21e

Skrevet

Tights, tunika uten bh og ullsokker. Uten sminke på 3 dagen nå. Har kun vært ut av huset i helga på trening og da trengs det ikke sminke.... men ser trøtt ut uten sminke:p

Skal handle senere idag så da blir det sminke på.

Har hellet ikke greid håret, ligger med flette om natten og rett i topp på morgenen. ..

Anonymous poster hash: ad25d...e0a

Skrevet

Jeg ser ikke ut. Ungen har omgangssyke og jeg er på dagens fjerde antrekk...

Skrevet

Ja, jeg dusjer alltid om morgenen og sminker meg.

Anonymous poster hash: 1f1cd...69e
Gjest Sekretøsa
Skrevet

Nei, men når han skal sove igjen snart tar jeg meg en dusj og kommer meg ut av dassetøyet. Skal på helsestasjonen etterpå så kan jo være greit å se levende ut. Er sjuk og så er nok godt med en dusj

Skrevet

Nei, har ikke stachet meg enda.. Hvorfor skal jeg det ? Jeg skal fikse meg litt til når jeg skal hente barna også bære det i vei på trening.

Anonymous poster hash: 7c8f1...95c
Skrevet

Gikk i pysjen med ugredd hår frem til kl 10.30, da sovnet minien. Gikk så i dusjen, og sminket meg etterpå- og tok på meg jeans og en ok topp.  Synes det er greit å føle seg vel med seg selv, selv når man bare skal henge rundt hjemme. 

Skrevet

Jeg er også hjemme med sykt barn idg. Men gikk på badet og fresha meg opp før jeg gikk inn til mini og så han var syk :( hadde nok ikke sminka meg om jeg hadde oppdaget at han var syk først ;)

Skrevet

Nei, går i joggedress. Prøver å få gjort litt rent, ikke enkelt med tvillinger som fyker rundt.

Anonymous poster hash: a4acd...217

Skrevet

Er hjemme med syke barn. De ligger på sofaen i undertøyet og hver sitt teppe og ser film.

Jeg har dusja og tatt på maskara og farget brynene, ikke greid håret etter dusjen. Går i joggeklær siden jeg akkurat har gått dagens tur og nå har fått migrene. Skal skifte til vanlige klær om vi orker å gjøre et ærend og handle litt senere.

Blir joggedressen igjen i kveld om jeg orker å støvsuge..

Skrevet

Ikke i det hele tatt. Jeg er syk

Anonymous poster hash: af933...713
Skrevet

Har vasket håret og sminket meg, men går i tights og stor genser. :)

Anonymous poster hash: 01c58...0a9

Skrevet

Jeg har håret i strikk. Det teller vel? 

Skrevet

<3Barn&Engler<3, on 20 Jan 2014 - 11:35, said:

Er hjemme med ungene på snart 3 og 2 år, og vi alle løper i pysj enda, skal ikke ut på noe i dag, så da drar vi latmannslivet helt ut ;)

Hvorfor er de ikke i barnehage hvor de kan være aktive ute, leke med andre barn? Å gå i pysj til langt på dag kaller jeg latskap når de kunne være aktive barn i samvær med andre barn. Anonymous poster hash: 01c39...315
Skrevet

Næh, dro på meg dongeri og ei lue, samt ei god vinterjakke når jeg leverte minsten på skolen og tok noen ærend samtidig. Tvert jeg kom hjem var det på med capri-tights og ullsokker samt singletten igjen. Skal tenne opp en gang til og bare slappe av til mann og barn kommer hjem...

Anonymous poster hash: a280d...976
Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet

<3Barn&Engler<3, on 20 Jan 2014 - 11:35, said:

Hvorfor er de ikke i barnehage hvor de kan være aktive ute, leke med andre barn? Å gå i pysj til langt på dag kaller jeg latskap når de kunne være aktive barn i samvær med andre barn. Anonymous poster hash: 01c39...315

Woho, så fint du vet alt om oss ;)

Herlighet.. Ungene får ikke bhg plass før til høsten, vi har måtte flytte, ingen bhg plasser ledige hit vi har flyttet.. Dette er en dag vi like greit koser oss inne, vi hadde på oss klær klokka 12, ungene er ute å leker hver dag, vi er i åpen bhg når det funker osv.. Dessverre har ikke jeg all verden overskudd, da kroppen ikke fungerer som den skal, jeg gjør det beste ut av denne situasjonen.. Ungene lider ingen nød av å ikke være ute 1-3 dager i mnd, de storkoser seg inne med fingermaling osv osv.

Bare fordi DU er heldig nok til å ha en bhg plass, betyr ikke det at alle andre er det.. Jeg skulle gjerne levert ungene i bhg hver dag og gått på jobb selv, dessverre har ikke det vært mulig for oss nå.

Skrevet

Vært i bhgen noen timer idag (innkjøring), så måtte jo se sånn tålig ut.. Men stæscher meg sjeldent...

Anonymous poster hash: 7a483...064

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...