Anonym bruker Skrevet 20. januar 2014 #1 Skrevet 20. januar 2014 Jeg har i begge min sv.skap brukt babyen som vekt og treningskompis:) det er gratis, du kan gjøre det hjemme og du får naturlig økt vekt ettersom babyen blir større. Jeg holder f.eks babyen inntil brystet ved knebøy og løfter han opp. Bruker å legge han under meg når jeg tar armhevinger slik at jeg busser magen hans. Og masse andre øvelser:) Sikkert mange andre som gjør dette også. Ville bare tipse de som føler de ikke får kommet seg ut å trent. Treningen blir ofte litt oppdelt men trent får jeg. Men ei jente på 3 år fra før så flyr dagene så slik trening passer perfekt! Anonymous poster hash: 2952f...860
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2014 #2 Skrevet 20. januar 2014 Problemet her er at jeg ikke klarer knebøy med kun meg selv en gang og armhevinger over barnet går ikke pga magen er i veien.. Anonymous poster hash: e24f5...55c
Siamese Hellhound Skrevet 20. januar 2014 #3 Skrevet 20. januar 2014 Det var et lurt tips, Min gutt på 9 mnd elsker å bli løftet høyt opp i været. Knebøy er jeg skikkelig dårlig på, men skal prøve å gjøre det innimellom. :-) Takk for spark i baken! :-)
Siamese Hellhound Skrevet 20. januar 2014 #4 Skrevet 20. januar 2014 Har du forresten flere tips til øvelser?
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2014 #5 Skrevet 20. januar 2014 Ja hvis en er sterk nok så kan en bruk babyen som vekt ved trening av skrå magemuskler. Sitt på rompa med bøyde knær og ha overkroppen litt bak. Løft baby fra side til side:) ellers så kan du jo gjør utfall med baby i armene. Alle øvelser som er trygg for baby går jo bra. Til deg som ikke er sterk nok. Gjør øvelsene uten baby først og implementer babyen inn i treninga etterhvert:) Anonymous poster hash: 2952f...860
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå