Anonym bruker Skrevet 20. januar 2014 #1 Skrevet 20. januar 2014 Jenta har diaré og muligens fått det viruset som går, hun kastet opp i helgen å får ikke i seg mat. Foreldrene har hatt det samme. Hun er ikke i barnehagen i dag, men skal i morgen om hun er bra. Nå er det trygt at vi møtes uten at vi også blir syke? Jeg vet ikke helt om jeg vil ha de på besøk her i morgen. Anonymous poster hash: bd185...f0b
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2014 #2 Skrevet 20. januar 2014 har du barn selv da? jeg hadde tatt imot besøk men ikke latt jenta være borti babyen,om du har en baby Anonymous poster hash: ed708...c87
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2014 #3 Skrevet 20. januar 2014 Jeg HATER omgangssyken og vi gikk klar av den i hele fjor. Satser på samme resultat i år så jeg hadde utsatt besøket. Denne uken har jeg også en viktig oppgave som skal levere inn i forbindelse med bacheloroppgaven så det hadde passet sinnsykt dårlig å bli syk nå. Anonymous poster hash: 7f7f8...c16
MammantilNurket Skrevet 20. januar 2014 #4 Skrevet 20. januar 2014 Jeg ville ønsker dem velkommen når hun hae vært symptomfri i to døgn.
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2014 #5 Skrevet 20. januar 2014 Sorry, men jeg hadde ikke giddet å ta sjansen. Anonymous poster hash: 18499...427
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2014 #6 Skrevet 20. januar 2014 Jeg ville tenkt samme regler som i barnehagen, dvs minst 48 timer siden sist diaré/oppkast. Og selvfølgelig ingen symptomer utover det. Siden de alle har hatt det er det lite sannsynlig at det vil smitte etter de er ferdige med et alle sammen. Tenker nokså nordisk jeg har barn i barnehage selv og så lenge vi kan få smitte derifra med 48-timersregelen så er sannsynligehetne for smitte der uansett, ville ikke vært mer streng med besøk utenom barnehagen. Anonymous poster hash: 30203...b3a
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2014 #7 Skrevet 20. januar 2014 Jeg ville tenkt samme regler som i barnehagen, dvs minst 48 timer siden sist diaré/oppkast. Og selvfølgelig ingen symptomer utover det. Siden de alle har hatt det er det lite sannsynlig at det vil smitte etter de er ferdige med et alle sammen. Tenker nokså nordisk jeg har barn i barnehage selv og så lenge vi kan få smitte derifra med 48-timersregelen så er sannsynligehetne for smitte der uansett, ville ikke vært mer streng med besøk utenom barnehagen.Anonymous poster hash: 30203...b3a Tenker nokså nordisk = tenker nok slik Haha, skjønner ikke hvordan det ble slik, selv med autocorrect... Anonymous poster hash: 30203...b3a
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2014 #8 Skrevet 20. januar 2014 Takk for svar! Anonymous poster hash: bd185...f0b
soleia Skrevet 20. januar 2014 #9 Skrevet 20. januar 2014 Ville ha forhalde meg til 48 timars regelen som gjeld i barnehagane, dvs 48 timar etter siste diaré. Eg har erfart at første gongen mine blei smitta med omgangssyke som 1- 2 åringar, så hadde dei litt diaré 1-2 gonger om dagen og var smittsome i over ei veke etter oppkasten. Om jenta ikkje er fri frå diaréen hadde eg avlyst treffet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå