Gå til innhold

Noen som har vært på cruise med baby?

Gjest Helio14

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har ikke erfaring, men har lest at minst et av selskapene (husker ikke hvilket, men mulig det er flere) ikke tillater barn med badebleier så i det tilfelle utgår bading med babyen i alle fall. 

Tror du vil finne det om du googler baby og cruise og badebleie og cruise.

Endret av 2010 Mammaen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På cruise fra RCCL, tillater de ikke barn/baby med badebleier. Vi ringte de selv og fikk bekreftet dette. Det er mange som bader med dette lilevel, men de sa at om de la merke til bleiebarn ville man bli vist vekk fra badeområdene. Man kunne heller ikke ha bleiebarn i ballbinger og sklier rundt om på skipene. De sa også at mange reiseselskaper later som de ikke vet dette og sier det går fint med badebleier.

To av cruisene deres har områder for barn med bleier, men det er ikke med basseng.. Mere slik vannlek og spruting etc..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...

Vi var på cruise med førstemann, middelhavscruise med MSC Cruises, da var han ca 8 mnd. Vi fikk ikke lov til å ta ham med i bassengene, så det var jo litt kjedelig. Han taklet heller ikke å sovne i vognen og bli flyttet over til sengen på kveldstid, så vi fikk ikke med oss middager og show som skulle være fantastiske på dette skipet. Men alt i alt syntes vi det var en fin måte å feriere med baby på - vi fikk sett mye, og hadde det komfortabelt. det ble en del room service og middager på balkongen - men med utsikt over solnedgang over middelhavet var det slett ikke verst! Personalet syntes det var stor stas med ham, og han fikk mye oppmerksomhet og ble lekt med. jeg kan anbefale cruise med baby - men bare vær forberedt på de tingene jeg nevnte først her. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...