Gå til innhold

Hvordan har du håret ditt og hvor gammel er du? trenger tips...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er litt nysjerrig. Er 36 selv og har halvlang hår (litt nedenfor skuldrene), har planer om å klippe meg, er usikker på om jeg skal gå for bob el., men synes så mange fine frisyrer alltid ende opp som "kjerringsveis" på meg :( lurer derfor på om jeg bare skal beholde lengden, men hva kan jeg gjør for å røffe det opp litt? ser på bilder, men kommer ofte opp av folk som er veldig stylet og med mye løshår, så vanskelig å se hva som kan funke på mitt typiske nordiske hår...

Noen som kan komme med råd og tips? kan selvfølgelig høre med frisøren, men de jeg har vært til de siste gangene ser ut som spørsmålstegn ved spørsmål om hva som kan passe meg eller klipper kjærringsveis, så de har jeg gitt opp...

Anonymous poster hash: 02a54...d84
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skrev ikke noe mere om det i teksten, men lurer hva hvilke frisyrer damer har nå om dagen? Ser at mange på min alder med barn har klipt seg helt kort, men jeg er for pysete, så det tørr jeg ikke.

hi

Skrevet

Jeg er 30 år. Tok hårklipperen til mannen og stilte den inn på 42 mm og klipte håret kort. Har sideskill og skrå lugg. Litt sånn pixie stil over det. Tenkte som så at det er hår og vokser ut igjen, men jeg elsker håret mitt nå og fått masse komplimenter for det :) Absolutt ikke kjerringaktig :)

Skrevet

Har hår langt nedpå ryggen:-) ender opp i flette eller en topp som regel. Har også lyst på bov men venter til vekta har kommet ned 10-20 kg

Anonymous poster hash: 5d9f1...f5a

Skrevet

Er straks 34 år og har langt blondt hår med naturlige bølger.jeg liker rufsete hår,så jeg bruker å spraye texture spray eller saltvannsspray i det og rufse det skikkelgi til,da blir det litt mer volum i det og litt mer rufsete,evt flette det eller sette det opp i en løs topp.

Jeg må enten ha helt kort hår eller helt langt,ellers så blir fjeset mitt så rundt. Å ha en rufsete rocka kort sveis er stilig synes jeg,bare så synd at man må gå så ofte til frisøren samt at det er megaugly når det skal vokse ut iigjen..!

Anonymous poster hash: 93cbe...f34
Skrevet

Som regel i en ball eller flette. Med to barn og hår nedenfor rompa så er denna ballen veldig praktisk. Nå i luesesongen blir det ofte en lav hestehale. Gleder meg til jeg ikke trenger å være så praktisk lenger. Hehe.

Da surrer jeg det gjerne i en litt penere ball, gjerne litt løst med litt spenner her og der. Fiskebensflette har forsåvidt blitt en stor favoritt om dagen. Har også brukt store hårklyper. Eller så lager jeg en ball hvor mye henger ned samtidig også. Da får jeg det bort, og litt kortere selv om det fortsatt er langt. Har også ofte halvveis lugg, så kan jeg sette håret opp litt kjedelig, men gjøre mer ut av luggen.

Gøy med langt hår:) Men blir mye ball ser jeg:p

Skrevet

Som regel i en ball eller flette. Med to barn og hår nedenfor rompa så er denna ballen veldig praktisk. Nå i luesesongen blir det ofte en lav hestehale. Gleder meg til jeg ikke trenger å være så praktisk lenger. Hehe.

Da surrer jeg det gjerne i en litt penere ball, gjerne litt løst med litt spenner her og der. Fiskebensflette har forsåvidt blitt en stor favoritt om dagen. Har også brukt store hårklyper. Eller så lager jeg en ball hvor mye henger ned samtidig også. Da får jeg det bort, og litt kortere selv om det fortsatt er langt. Har også ofte halvveis lugg, så kan jeg sette håret opp litt kjedelig, men gjøre mer ut av luggen.

er fiskebensflette vasnkelig å lage? har virkelig lyst til å lære meg den!

Skrevet

er fiskebensflette vasnkelig å lage? har virkelig lyst til å lære meg den!

Har akkurat lært meg det. Syns det var veldig vanskelig fram til jeg skjønte pointet med den. Nå går det lekende lett:) Titt på youtube og prøv deg fram. Virker vanskelig i starten, men det er egentlig superlett:)

Men det tar ofte tid. Desto mindre hår man tar og fletter, desto bedre effekt, men det tar mye lenger tid. Men når du får teken og gjørt det noen ganger går det fort.

Skrevet

Har blondt hår til litt nedenfor ørene. Lang pannelugg med sideskill.

Har litt fall i håret og liker å ha det litt rufsete, så bruker enten saltvannspray eller litt skum i det.

Jeg veksler stadig mellom å ha frisyren jeg har nå og å ha langt hår til midt på ryggen. Veldig fornøyd nå så fortsetter nok en god stund til :-)

Skrevet

Har hår langt nedpå ryggen:-) ender opp i flette eller en topp som regel. Har også lyst på bob men venter til vekta har kommet ned 10-20 kg. Er 32

Skrevet

Er 35 og har langt hår med blonde striper. Kommer ikke til å klippe meg kort, har brukt altfor mange år på å spare ut til eget langt hår.

Anonymous poster hash: d529c...036
Skrevet

Jeg er 31 år og har hår som går litt lenger enn midt på ryggen. Har lyse striper og en del naturlig fall.

Blir ofte klype, hale bak eller en ball bak. Ganske kjedelig. Om sommeren har jeg oftere løst hår. Kan ikke fordra hår som stikker ut av lua og blir vått eller som blåser alle veier og er umulig å greie etterpå :P

Kjenner også jeg begynner å bli moden for en frisyre, men mannen liker så godt det lange håret.

Skrevet

Dreads ned til rumpa, har det som oftest i en ball på hodet. Noen ganger med sjal rundt, andre ganger ikke.

Anonymous poster hash: 48d17...e1f
Skrevet

Sandfarget, langt hår som blir til rotete krøller om jeg lar det lufttørke eller går ute i fuktig vær. Bruker derfor hårføner og rettetang for å få orden på det. Det er opplipt rundt ansiktet og i bakhodet. Sideskill. Det er egentlig tynt, men ser tykt ut fordi det er så porøst.

Skrevet

Er 27, har en asymmetrisk bob. Sideskill, lengst på høyre side

Anonymous poster hash: ceb1e...8ad
Skrevet

Her var det litt av hvert :) et godt argument for å ikke klippe helt kort ble skrevet av anonym over her, oftere frisørturer...

Dere som har langt hår, hvor ofte klipper dere det?

hi

Skrevet

Langt tykt krøllete hår.

Har så mye hår så må enten ha det drit kort eller veldig langt. Er det mellomlangt ser jeg ut som søstrene til Marge Simpson.

Jeg setter det opp i litt avanserte topper. Pinner og klyper.

Er 38.

Anonymous poster hash: fbbd2...32a

Skrevet

Oppklipt mørkt hår til skuldrene . Sideskill å tung skrålugg:)

Er 23år

Skrevet

35 år, mørk brunt hår med krøller. Håret rekker meg nesten til rumpa. I dag har jeg det i en høy hestehale :)

Jeg har gjerne håret løst, i flette, topp med og uten doughnut, hestehale osv.

Skrevet

Her var det litt av hvert :) et godt argument for å ikke klippe helt kort ble skrevet av anonym over her, oftere frisørturer...

hi

Klipper tuppene når det trengs ...Gjerne i forbindelse med ferier (siden jeg er lærer): vinterferie, påskeferie, sommerferie, høstferie og juleferie ... hver 8-10 uker??
Skrevet

hi

Noen ganger i året.

Skrevet

Meg med dreads; klipper aldri, lar det gro som det vil.

Anonymous poster hash: 48d17...e1f
Skrevet

Er 34, mørk brunt langt hår, rekker til midjen når det er løst og har naturlig fall og bølger, Til hverdags fletter jeg det, setter det opp i hestehandel eller i en rufsete lag knuste eller høy topp. Når jeg pynter meg bruker jeg å lage store krøller eller rette det, enten løst eller noe oppsatt.

Stusser og toner det hver tredje mnd, har skådd det forran og klippet det i en spiss bak.

Håret er endel av identiteten min, har had langt hår i nesten hele mitt liv, fargen har variert litt, men siste 10 årene har jeg vært brunette.

Anonymous poster hash: 67e6d...ca8

Skrevet

36 år og har det kort, kort.. Bare å rufse det til om morgenen. Ser litt rocka ut ;)

Anonymous poster hash: d4b0c...60c
Skrevet

Jeg er drøyt 40 og har som regel håret i flette på ryggen eller fletter på sidene.

Anonymous poster hash: 8285c...3cb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...