Gå til innhold

Bilkjøring med tvillinger i magen???

bondefrøken

Anbefalte innlegg

Idag har det dukket opp et spørsmål og ei undring. Jeg har ikke korte ben og armer, men heller ikke lange. Er 169 cm høy.

Hvordan skal det gå med diger mage og bilkjøring? Jeg kommer ikke til å få plass i førersetet vel?

Det er ikke så mye rom imellom magen og rattet, og jeg kan jo ikke ha setet lenger bak. Dessverre er jeg student og er avhengig av å kjøre bil til skolen.

Skulle ønske jeg jobbet slik jeg kunne sykmelde meg når magen blir for stor :-/

Dagens bekymring ;)

Fortsetter under...

Idag har det dukket opp et spørsmål og ei undring. Jeg har ikke korte ben og armer, men heller ikke lange. Er 169 cm høy.

Hvordan skal det gå med diger mage og bilkjøring? Jeg kommer ikke til å få plass i førersetet vel?

Det er ikke så mye rom imellom magen og rattet, og jeg kan jo ikke ha setet lenger bak. Dessverre er jeg student og er avhengig av å kjøre bil til skolen.

Skulle ønske jeg jobbet slik jeg kunne sykmelde meg når magen blir for stor :-/

Dagens bekymring ;)

hehe... dette tenkte jeg også på en dag da jeg kjørte til universitetet. (er også student). har dessverre ikke noe godt svar på hva du(vi) bør gjøre.

Å Sykemelde seg fra studiet vil vel føre til at en mister retten til fødselsstipend fra lånekassen?

Vet at det varierer hvor store magene blir, men jeg føler jeg må forberede meg på det værste :)

Har veldig lyst til å bli ferdig med dette studieåret, og da må jeg ta med i planleggingen at jeg kanskje ikke beveger meg like lett i mai som er den viktigste tiden på skolen.

Og de jeg lufter bekymringene mine til på skolen, de viser til sine egne graviditeter og hvor fint det gikk. Noe jeg finner utrolig irriterende. Hormoner i full galopp.

Jaja. Om magen blir for stor for bilkjøring (ratt og sete er ikke særlig bevegelige - gammel drittbil) så får jeg bare ordne med en privat sjåfør da (les mamma). :)a

Annonse

Min mage er gedigen i 35+6veke (symfysemål 40+ som er over kurva som er tilgjengeleg) men eg kan fortsatt køyre bil :) det er ikkje behageleg å køyre, men det er ikkje pga at eg "fører rattet": heller at det er vondt å sitte uansett kor eg sitter.

Eg er forresten ikkje høg (167) OG har korte bein

Min mage er gedigen i 35+6veke (symfysemål 40+ som er over kurva som er tilgjengeleg) men eg kan fortsatt køyre bil :) det er ikkje behageleg å køyre, men det er ikkje pga at eg "fører rattet": heller at det er vondt å sitte uansett kor eg sitter.

Høres veldig bra ut! Da er der litt lys i tunnelen. :)

Jeg har også bekymra meg litt for hvordan det skal bli med bilkjøring om et par måneder (er i uke 23 nå), veldig godt å høre at det funker for deg (jeg er like høy som deg og har også korte ben :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...