Anonym bruker Skrevet 20. januar 2014 #1 Skrevet 20. januar 2014 Hvilke dager skal dere faste denne uken? Hva spiser dere på fastedagene?Jeg syns mandag er en vanskelig dag å faste på. Rett fra helg til fasting Anonymous poster hash: a4cc9...aaf
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2014 #2 Skrevet 20. januar 2014 Tipper det går dårlig med hele gjengen Anonymous poster hash: b968b...fb5
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2014 #3 Skrevet 20. januar 2014 Her går det fint. Jeg har fastedag i dag, og har ikke spist noe enda, men har hatt 45 minutter trening med kettlebell. Jeg skal nå ha en skål med mager cottage cheese og fun saft. Det blir rusproblemer med makrell i tomat senere i dag, og grønnsakene i kveld. Anonymous poster hash: 46527...576
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2014 #4 Skrevet 20. januar 2014 rusproblemer = rug sprø grønnsakene = grønnsaksuppe skriver på mobil Anonymous poster hash: 46527...576
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2014 #5 Skrevet 20. januar 2014 Takk for svar! Godt å høre at du ikke har rusproblemer Jeg har bestemt meg for å faste i morgen og torsdag. Tenkte å spise grønnsakssuppe jeg også. Anonymous poster hash: a4cc9...aaf
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2014 #6 Skrevet 20. januar 2014 Brukere av 5:2-dietten holder i maks en måned, tipper jeg, så finner de ut at de har dummet seg ut ved å starte på nok en kur som ikke er holdbar i lengden. Tips: Spis litt mindre og beveg dere litt mer. Anonymous poster hash: e4968...f78
Benedictemamma Skrevet 20. januar 2014 #7 Skrevet 20. januar 2014 Jeg har gått på kuren helt siden november og har tatt av 11 kg(!!!) Super fornøyd! Har fastedag i dag og på torsdag, gruer meg hver gang ettersom jeg er skikkelig matvrak
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2014 #8 Skrevet 20. januar 2014 Jeg har gått på kuren helt siden november og har tatt av 11 kg(!!!) Super fornøyd! Har fastedag i dag og på torsdag, gruer meg hver gang ettersom jeg er skikkelig matvrak Veldi bra jobbet. Men hva er planen din? Og faste to dager i uken resten av livet? Du vet vel at dette er som alle andre kurere, du går kjapt ned, og ennå kjappere opp etter på. Anonymous poster hash: ff255...12e
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2014 #9 Skrevet 20. januar 2014 Her går det fint. Jeg har fastedag i dag, og har ikke spist noe enda, men har hatt 45 minutter trening med kettlebell. Jeg skal nå ha en skål med mager cottage cheese og fun saft. Det blir rusproblemer med makrell i tomat senere i dag, og grønnsakene i kveld. Anonymous poster hash: 46527...576 HaHa! Dagens latter Rusproblemer med makrell i tomat du liksom Anonymous poster hash: ad37f...f38
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2014 #10 Skrevet 20. januar 2014 Jeg begynte på tredje uke i dag. Men har kapitulert og spist, selv om det var fastedag i dag. Årsaken er at jeg kun har gått ned 200gram siden starten Jeg lever nok for godt når jeg har spisedag. Anonymous poster hash: ad37f...f38
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2014 #11 Skrevet 20. januar 2014 Jeg har gått på kuren helt siden november og har tatt av 11 kg(!!!) Super fornøyd! Har fastedag i dag og på torsdag, gruer meg hver gang ettersom jeg er skikkelig matvrak Veldi bra jobbet. Men hva er planen din? Og faste to dager i uken resten av livet? Du vet vel at dette er som alle andre kurere, du går kjapt ned, og ennå kjappere opp etter på. Anonymous poster hash: ff255...12e Selvfølgelig er dette en livsstil og ikke en diett. Vektnedgang er en bieffekt. Det viser seg at periodisk faste har positiv effekt på helsa. Anonymous poster hash: ad37f...f38
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2014 #12 Skrevet 20. januar 2014 Jeg har vurdert å prøve dette men et det noen spesielle dager man bør faste eller spiller det ingen rolle? Kan jeg feks faste tirsdag og torsdag? Bør det være de samme dagene hver uke? Anonymous poster hash: dab5e...4cd
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2014 #13 Skrevet 20. januar 2014 Jeg har vurdert å prøve dette men et det noen spesielle dager man bør faste eller spiller det ingen rolle? Kan jeg feks faste tirsdag og torsdag? Bør det være de samme dagene hver uke? Anonymous poster hash: dab5e...4cd Nei. Bare du faster 2 av 7 dager så spiller det ingen rolle. Og du kan også variere fra uke til uke. Anonymous poster hash: ad37f...f38
mammadrøm Skrevet 20. januar 2014 #14 Skrevet 20. januar 2014 Her er jeg i gang med 3 uka. Faster mandag og torsdag, og da spiser jeg ett knekkebrød og 1 klementin til lunsj. Til middag har jeg en kyllingfillet og litt grønnsaker. Går så det suser!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå