Gå til innhold

Alternativt godteri på kino når man slanker seg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal på kino i kveld med venner, men er på slankekur, dvs jeg kan ikke sitte å fråtse i popcorn og sjokolode slik jeg vanligvis ville gjort... Noen som har forslag til hva jeg kan kose meg med...? Hva spiser dere når dere er på kino og ikke vil skeie helt ut?

Anonymous poster hash: 49fb2...3f6
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Popcorn

Dent (38kalorier i en hel pakke)

Sukkerfrie jordbærkarameller, Dietorelle eller hva det heter (fås kjøpt på bensinstasjoner)

Pose med stenfrie druer

Nøtteblanding (er litt kalorier, men inneholder mye sunnt)

Anonymous poster hash: a2b86...c89
Skrevet

Lar være å spise... Evt kjøper en atkinssjokolade (jeg er på lavkarbo)

Anonymous poster hash: aa9c8...7fa

Skrevet

Sjokoladeprinsen :)

Anonymous poster hash: 546f7...7d7
Skrevet

Ingenting. Er ikke på kino for å trykke nedpå sukker.

Anonymous poster hash: 5a98a...5b2

Skrevet

Gulrøtter og knekkebrød. Knas-knas :)

Anonymous poster hash: e32f3...8d0
Skrevet

Ingenting er ikke et alternativ. Å kose seg med noe snacks er en del av kino-opplevelsen ;-)

Skrevet

Jeg er vanligvis glad i snop, men akkurat på kino synes jeg ikke det er noe problem la være. Der følger jeg uansett med på filmen, det er mørkt og jeg får nesten ikke med meg hva jeg putter i munnen. Bare pass på å ikke være for sulten, så går det nok bra.

Anonymous poster hash: 3a7a9...0c6

Skrevet

Skal på kino i kveld med venner, men er på slankekur, dvs jeg kan ikke sitte å fråtse i popcorn og sjokolode slik jeg vanligvis ville gjort... Noen som har forslag til hva jeg kan kose meg med...? Hva spiser dere når dere er på kino og ikke vil skeie helt ut?

Popcorn er jo noe av det bedre du kan spise! 

Anonymous poster hash: c54a3...c86

Skrevet

Du må lære deg til å gjøre forskjellige ting uten at du spiser noe. Man kan nyte en film uten snop. Du trenger ikke sipse is selv om dere drar på på stranda  og du kan ha en kosekveld med mannen uten å spise.

Anonymous poster hash: ac46a...38b
Skrevet

Du må lære deg til å gjøre forskjellige ting uten at du spiser noe. Man kan nyte en film uten snop. Du trenger ikke sipse is selv om dere drar på på stranda  og du kan ha en kosekveld med mannen uten å spise.

JA; jeg VET!! Jeg bare vet ikke hvordan :(

Skrevet

MÅ du spise noe da? Spiser omtrent aldri noe på kino. Ta med deg noe drikke uten kalorier du, og dropp resten :)

Anonymous poster hash: cb620...8eb

Skrevet

JA; jeg VET!! Jeg bare vet ikke hvordan :(

Du går bare forbi kiosken og rett inn på kinoen.

Skrevet

Ta med deg en termokopp med god te :-) Mørk sjokkis er også supert. Masse sunt fra kakaoen, men det er kraftig kost så man orker som regel ikke så altfor mye. Også fint å ta med seg druer o.l.

Popcorn på kinoen bør du holde deg unna, fullt av skvip. Men lag popcorn hjemme i kjele, da får du supersnacks.

Skrevet

Hva med gresskakjerner?

Forøvrig skal man være forsiktig med "sunt" snacks for det kan bli en del kalorier til sammen. Husker jeg regnet sammen det mamma hadde med på kino en gang hun var på slankern: vitaminvann 85 kcal, energibar 200 kcal og en pastilleske 50 kcal.

Skrevet

Kan du ikke kjøpe en liten popcorn, og heller spise mindre kalorier resten av dagen evt imorgen ?

Hadde jeg gjort. Popcorn + kino= sant :)

Skrevet

Farris og sukkerfrie pastiller?

Kaffe og litt mørk sjokolade?

Lettbrus og hjemmepoppet popcorn?

Skrevet

Popcorn er jo noe av det bedre du kan spise! 

Anonymous poster hash: c54a3...c86

Ja men ikke de du kjøper på kinoen! Hvis du popper hjemme og tar med, så ja!

Anonymous poster hash: 40c88...bd5

Skrevet

Ingenting er ikke et alternativ. Å kose seg med noe snacks er en del av kino-opplevelsen ;-)

Det kommer jo helt an på hvor ofte man er på kino. Min eks-mann og jeg var gjerne på kino en gang i uken ... altså ikke aktuelt å spise noe på kino ;)

Dersom man er på filmfestival kan man, dersom man følger den tankegangen, risikere å legge på seg flere kilo i løpet av noen dager :o

Skrevet

Saken er jo den at man må lære seg å begrense.. Popp popcorn hjemme og hell over i en liten plastpose, ta med vann, te, Farris eller sukkerfribrus, og nyt filmen :) Hvem har sakt man ikke kan spise litt popcorn fordi om man går ned i vekt? Må bare unngå det du kjøper på kinoen, og begrense det mer enn man pleier ;)

Anonymous poster hash: f44a4...93c
Skrevet

Du skal se film, du må lære deg at det ikke nødvendigvis ikke betyr å spise! Du klarer fint å gå på kino uten noe å spise hvis du virkelig har tenkt å slanke deg. Spis ditt normale slankemåltid litt tett opp til kinotiden så går det fint. Hvis du ikke klarer det nå, hvordan skal du da klare det i fremtiden når du skal holde vekten???

Skrevet

Vet ikke hva det er du følger slags kur.

Men jeg kan ta med meg nøtter/grønnsaker og vann med smak :) Eventuelt en atkinsonbar :)

Skrevet

Jeg stemmer også for popcorn :)

Anonymous poster hash: eefc3...cc7
Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet

tyggis.. Er mann vant til å spise på noe hver gang man skal kose seg, så er tyggis genialt ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...