Gå til innhold

Spiste to egg til frokost og nå ...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er jeg skikkelig dårlig i magen. Har blitt det flere ganger før også. Får ordentlig mageknip.

Hva kan dette være? Var ikke slik før for ca. 1 års tid siden

Anonymous poster hash: a5322...baf
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Smerter? Gallestein? Tåler ikke egg?

Anonymous poster hash: 1dc29...460
Skrevet

Tenker galleproblematikk sånn umiddelbart.. Rart hvis eggeallergi skulle dukke opp sånn plutselig..? Reagerer du ellers på fet mat?

Skrevet

Jeg tenker og gallestein.... Jeg reagerte på bla egg før jeg fikk fjernet galleblæren.....

Anonymous poster hash: 13d39...f27

Skrevet

Kryssallergi, jeg har fått flere typer kryssallergi i voksen alder. Aldri merket noe til det som barn. Eller, det kan jeg ikke vite i og med at jeg både titt og ofte hadde spysyka.

Anonymous poster hash: 1dc29...460
Skrevet

Jeg fikk plutselig eggallergi i en alder av 28 år og holdt meg så og si unna en et par år. Nå kan jeg spise deg igjen..

Skrevet

Jeg fikk plutselig eggallergi i en alder av 28 år og holdt meg så og si unna en et par år. Nå kan jeg spise deg igjen..

skal du spise Hi?? :fnise:

Anonymous poster hash: 9f72c...518

Skrevet

Åh, får akkurat det der selv. Alltid når jeg steker egg, koker jeg det eller har det i kaker osv reagerer jeg ikke. Det blir ofte verre om jeg drikker juice/vann etter det. Også gir det seg etter 5-7 min.

Anonymous poster hash: 8321b...dda

Skrevet

skal du spise Hi?? :fnise:

Anonymous poster hash: 9f72c...518

Haha... Ja, det er planen... ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...