Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Nå fikk jeg positiv el-test fredag og søndag. Ingen av de var super sterke, men var veldig tydelig strek. Når er det sannsynlig at el var/er da? Lørdag eller i dag? Skal ta en ny test seinere i dag tenkte jeg. Har aldri tatt el tester før, så er ikke så satt inn i det :-P fikk lagt inn aksjer både fredag og søndag da. Pluss tidligere i uka også. I teorien skulle el vært på fredag forresten, men hadde vel itte fått positiv test i går da? Har regelmessig 28 dagers syklus, der jeg får mensen på fredager.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144113445-positiv-el-test/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Eggløsning skjer ca 12-48 timer Etter positiv Eggløsningstest.

Du er ikke i tvil om testen er positiv NÅR den er positiv!

Jeg trodde mine var positive ganske så ofte i løpet av mnd men det var de tydeligvis ikke. Ikke før teststreken var SÅ mørk at kontrollstreken var svak i forhold.

For å bli kjent med disse testene så testet jeg hver dag etter mensen var ferdig, både morgen og kveld. Gjorde dette i en mnd for å følge med på hvordan testene endret seg når EL nærmet seg.

Etter den mnd med mye testing visste jeg hvordan testen skulle se ut når den var positiv og sånn ca i mnd når jeg hadde EL. Da slapp jeg neste mnd å bruke 50 tester ;-) Brukte da kun 2 hver dag i en liten uke ;-)

Anonymous poster hash: a2566...3da

Jeg leste igjennom bruksanvisninga litt nøyere (dvs at jeg faktisk leste den :-P ) og skjønte da at de testene da har vært negative. Men mulig jeg testa for seint denne måneden. Så hvis det ikke sitter denne måneden får jeg nok teste litt før og litt oftere neste måned :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...