Gå til innhold

Strikkehjelp

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har noen strikket pickles.no sin "Edith's hverdagsdress"? For komplisert for en relativt uerfaren strikker?

Anonymous poster hash: 27095...9ca

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det greier du helt fint! :) var veldig enkel i forhold til andre dresser jeg har strikket. For 1 år siden kunne jeg såvidt strikke en grytelapp, men nå strikker jeg det ,este jeg kommer over. Har brukt videoene fea drops sine sider, og de er geniale :) lykke til, dette klarer du!

Anonymous poster hash: 59ca9...c36

Skrevet

Takk for oppmuntringen :-) Får gjøre et forsøk.

Anonymous poster hash: 27095...9ca

Skrevet

Ser det ble en del skrivefeil grunnet mobil der :P

Selv trodde jeg demne skulle være overkommelig, men for min del blir det mye enklere når jeg tar en del om gangen. Leser jeg hele oppskriften blir jeg ofte forvirret og tenker at det er prosjekt umulig, men når jeg setter igang er det ofte mue enklere når jeg tar del for del.

Denne dresser er veldig grei. Litt tenking om du ikke har strikket så mye, men du skal se at du plutselig er ferdig ,ed en nydelig dress :) jeg er hvertfall veldig fornøyd med den jeg strikket, men uheldigvis er mini akkurat vokst ut av dem. Tror faktisk jeg har lyst til å strikke en ny. Jeg brukte ikke så veldig lang tid på den heller :D

Anonymous poster hash: 59ca9...c36

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...