Gå til innhold

Noen som har lurt mannen, og blitt gravide?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vurderer å gjøre det med første mann jeg treffer på. Ønsker meg barn og tiden går, ikke så mange alternativ. Har alltid ment at man skal være to og gjøre det på en ordentlig måte, trygt forhold.Men, det har ikke fungert. Så nå vurderer jeg å gjøre det på den mindre fine måten... dessverre.... ikke slik jeg ønsket det skulle bli. Anonymous poster hash: ef9c8...ada

Om du er eldre enn 30 år, bør du kanskje blåse vekk tanken på å få barn.

Den beste alderen å få barn i, er ved 25 år :)

Å velge å få barn med første og beste mann, er ren skjær egoisme.

Barn fortjener nemlig 2 foreldre.

Drittkjerring

Anonymous poster hash: ed4e4...681

Barn fortjener foreldre med litt omløp i hodet også!

Lenge siden det var noe bevegelse i hodet ditt eller?

Anonymous poster hash: 37e4f...ead

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bor i Bergen....

Alder? Kjekk??? :P

Anonymous poster hash: 34f28...7c4

Skrevet

Jeg vurderer å gjøre det med første mann jeg treffer på. Ønsker meg barn og tiden går, ikke så mange alternativ. Har alltid ment at man skal være to og gjøre det på en ordentlig måte, trygt forhold.Men, det har ikke fungert. Så nå vurderer jeg å gjøre det på den mindre fine måten... dessverre.... ikke slik jeg ønsket det skulle bli.  Anonymous poster hash: ef9c8...ada

DrittkjerringAnonymous poster hash: ed4e4...681

Hvorfor er det værre enn noe annet? Det er mange som får barn alene fordi barnefaren valgte å gå. Om hun er ærlig om at hun ikke bruker prevensjon er det jo mannens valg om han beskytter seg eller ikke. Alle vet jo at sex kan føre til barn uansett.

Syns faktisk hun er tøff som tør si det her inne, er helt sikkert mange som har gjort det og tenker det uten å tørre å si noe.

Anonymous poster hash: 6f62b...05d

Skrevet

Jeg vurderer å gjøre det med første mann jeg treffer på. Ønsker meg barn og tiden går, ikke så mange alternativ.

Har alltid ment at man skal være to og gjøre det på en ordentlig måte, trygt forhold.

Men, det har ikke fungert. Så nå vurderer jeg å gjøre det på den mindre fine måten... dessverre.... ikke slik jeg ønsket det skulle bli.

Anonymous poster hash: ef9c8...ada

Du får ta eksen min da for han vil ha to barn til,å har ett fra før av :P

Anonymous poster hash: 21efe...907

Er han noe å spare på ellers, da? ;)

Hvis han ikke er noe å spare på så gjør det ingenting, da er dere like for du er heller ikke så mye å spare på tydeligvis.
Skrevet

Jeg vurderer å gjøre det med første mann jeg treffer på. Ønsker meg barn og tiden går, ikke så mange alternativ. Har alltid ment at man skal være to og gjøre det på en ordentlig måte, trygt forhold.Men, det har ikke fungert. Så nå vurderer jeg å gjøre det på den mindre fine måten... dessverre.... ikke slik jeg ønsket det skulle bli.  Anonymous poster hash: ef9c8...ada

Drittkjerring

Øh, hæ? Hvor gammel er du? Det er bare barn som synes 30-åringer er gamle.

Anonymous poster hash: 5b07d...cd6

Skrevet

Venninnen min gjorde det. De var ikke gift da og hadde ingen barn fra før av. Forholdet røyk etter at barnet kom til verden

Anonymous poster hash: b8da6...17d
Skrevet

Jeg vurderer å gjøre det med første mann jeg treffer på. Ønsker meg barn og tiden går, ikke så mange alternativ. Har alltid ment at man skal være to og gjøre det på en ordentlig måte, trygt forhold.Men, det har ikke fungert. Så nå vurderer jeg å gjøre det på den mindre fine måten... dessverre.... ikke slik jeg ønsket det skulle bli. Anonymous poster hash: ef9c8...ada

Drittkjerring

Barn fortjener foreldre med litt omløp i hodet også!

Lenge siden det var noe bevegelse i hodet ditt eller?

Anonymous poster hash: 37e4f...ead

Hun er for ung til å ha fått noe omløp enda.

Anonymous poster hash: b8da6...17d

Skrevet

Drittkjerring

Men svar meg da.... hvorfor er jeg mer drittkjerring fordi jeg heretter ikke vil passe på at menn bruker kondom (jeg er åpen om både det at jeg ønsker meg barn og at jeg ikke bruker prevensjon)... enn en gift dame som lurer mannen sin med å påstå at hun bruker prevensjon mens hun enten har sluttet på pillen eller tatt ut spiralen? Hvorfor er jeg mer drittkjerring??? Jeg går ikke etter gifte menn, samboende menn eller menn som har kjærest!

En kone som lurer sin mann på den måten svikter en totalt grunnleggende tillit som bør ligge i et forhold. Mannen kan kanskje tilgi barnet, man blir jo som oftest glad i barn uansett. Men det er ikke alle menn som greier å komme over sviket, og da heller velger å avslutte ekteskapet - fordi han ikke lenger kan stole på at kona er ærlig med ham, ikke inkluderer ham i store livsvalg osv.

Hvorfor er den gifte eller samboende damen som virkelig lurer mannen mindre drittkjerring enn meg???

Egentlig burde jeg ikke svart i denne tråden, for det jeg tenker å gjøre er jo ikke å lure noen...

Fordi du dømmer en mann til å betale barnebidrag og ha samværsavtaler for de neste 18 årene!! De som gjør dette mot en partner lever iallefall sammen og har en familie. Selv om jeg er helt sjokkert over de også!!

Anonymous poster hash: dc9f8...34d

Skrevet

Syns det er like galt å lure mannen sin, som å ha ubeskyttet sex med en man treffer på byen.

Skjønner ikke at noen vil bli gravid med en på byen heller jeg da, greit at det ikke er ditt ansvar om han lyver å sier han ikke har familie eller kjæreste, men tenk hvis du blir gravid og det viser seg at han faktisk har familie. Det blir verst for deg, og kanskje også barnet.

Jeg sitter på den siden hvor min familie ble splittet til evig tid, og har liten kontakt med min far, fordi han har vært opptatt med å ta seg av et barn som ble til, fordi hans elskerinne "lurte" ham.

Anonymous poster hash: a7716...c5f
Skrevet

Drittkjerring

Men svar meg da.... hvorfor er jeg mer drittkjerring fordi jeg heretter ikke vil passe på at menn bruker kondom (jeg er åpen om både det at jeg ønsker meg barn og at jeg ikke bruker prevensjon)... enn en gift dame som lurer mannen sin med å påstå at hun bruker prevensjon mens hun enten har sluttet på pillen eller tatt ut spiralen? Hvorfor er jeg mer drittkjerring??? Jeg går ikke etter gifte menn, samboende menn eller menn som har kjærest!

En kone som lurer sin mann på den måten svikter en totalt grunnleggende tillit som bør ligge i et forhold. Mannen kan kanskje tilgi barnet, man blir jo som oftest glad i barn uansett. Men det er ikke alle menn som greier å komme over sviket, og da heller velger å avslutte ekteskapet - fordi han ikke lenger kan stole på at kona er ærlig med ham, ikke inkluderer ham i store livsvalg osv.

Hvorfor er den gifte eller samboende damen som virkelig lurer mannen mindre drittkjerring enn meg???

Egentlig burde jeg ikke svart i denne tråden, for det jeg tenker å gjøre er jo ikke å lure noen...

Fordi du har en agenda som den stakkars, intetanende mannen ikke har aning om. Du tenker kun på deg selv, og ikke på andres følelser.

DERFOR er du ei drittkjerring som leker med denne tanken.

Anonymous poster hash: c07a6...ce4

Skrevet

Nei, aldri lurt noen, men blitt lurt selv.

Ble gravid som 19 åring en uke etter at jeg hadde begynt på p-pillen.

Mannen latet som han mistet ereksjonen og måtte avslutte, men det hadde jo allerede gått for ham.

Jeg ble gravid.

Anonymous poster hash: ba12b...610
Skrevet

Jeg vurderer å gjøre det med første mann jeg treffer på. Ønsker meg barn og tiden går, ikke så mange alternativ.

Har alltid ment at man skal være to og gjøre det på en ordentlig måte, trygt forhold.

Men, det har ikke fungert. Så nå vurderer jeg å gjøre det på den mindre fine måten... dessverre.... ikke slik jeg ønsket det skulle bli.

Men da reiser du til Danmark!

Du kan virkelig ikke lure en hvilken som helst fremmed mann til å få barn med deg, bare fordi du vil ha barn.

I ditt tilfelle tenker du jo kun på deg selv, og det er helt unødvendig, iom at det finnes andre måter å få barn på, som ikke innebærer at du må tvinge på en mann et barn han ikke vil ha.

Anonymous poster hash: 5d47c...f2a

Tvinge en mann??? Hvis en mann ikke vil ha barn så BRUK KONDOM.

Anonymous poster hash: 3e09a...e21

Skrevet

Nei det har jeg ikke. Het er det nemlig jeg som må passe meg så ikke gubben lurer meg. Han ønsker seg en liten en til. Jeg mener fem stk holder ;)

Anonymous poster hash: 74ca5...9d7

Skrevet

# 3 her....

Jeg har alltid vært åpen om at jeg ikke bruker prevensjon og at jeg ønsker meg barn. Med å lure så mener jeg at jeg ikke kommer til å informere mannen om at jeg ikke bruker prevensjon uten at jeg blir spurt.

Jeg har alltid vært den som har tatt ansvar for prevensjon. Heretter får det være opp til mannen å bruke kondom hvis han ikke ønsker barn.

Det er det jeg mener med å "lure". Egentlig så er det ikke å lure noen, men skulle det da skje at en mann "ufrivillig" blir pappa så er det i så fall noe han selv burde ha passet på ift å ta ansvar for å bruke prevensjon selv. Jeg lyver ikke.

Og jeg er ikke borti gifte eller samboende menn eller menn med kjærester. Hvis det så er det i så fall de som har løyet til meg.

Sånn, nå har jeg forklart hva jeg legger i det. Da er det en ting jeg lurer på - hvorfor er mitt valg så mye verre enn om en gift dame lurer sin mann? Min oppfatning er at den man er gift med, den skal man kunne stole på, og de store valgene i et ekteskap de står man sammen om. Det å lure en ektefelle er i mine øyne verre enn å ikke presse en mer "tilfeldig" mann til å selv passe på at han bruker kondom.

Eller?

Håper du blir smittet med en kjønnssykdom, samtidig som du ikke blir gravid 👼

Anonymous poster hash: 1656b...61a

Skrevet

# 3 her....

Jeg har alltid vært åpen om at jeg ikke bruker prevensjon og at jeg ønsker meg barn. Med å lure så mener jeg at jeg ikke kommer til å informere mannen om at jeg ikke bruker prevensjon uten at jeg blir spurt.

Jeg har alltid vært den som har tatt ansvar for prevensjon. Heretter får det være opp til mannen å bruke kondom hvis han ikke ønsker barn.

Det er det jeg mener med å "lure". Egentlig så er det ikke å lure noen, men skulle det da skje at en mann "ufrivillig" blir pappa så er det i så fall noe han selv burde ha passet på ift å ta ansvar for å bruke prevensjon selv. Jeg lyver ikke.

Og jeg er ikke borti gifte eller samboende menn eller menn med kjærester. Hvis det så er det i så fall de som har løyet til meg.

Sånn, nå har jeg forklart hva jeg legger i det. Da er det en ting jeg lurer på - hvorfor er mitt valg så mye verre enn om en gift dame lurer sin mann? Min oppfatning er at den man er gift med, den skal man kunne stole på, og de store valgene i et ekteskap de står man sammen om. Det å lure en ektefelle er i mine øyne verre enn å ikke presse en mer "tilfeldig" mann til å selv passe på at han bruker kondom.

Eller?

Håper du blir smittet med en kjønnssykdom, samtidig som du ikke blir gravid

Du er ikke klok på en flekk...."håper du blir smittet av en kjønnsykdom...? Det er et utrolig infantilt svar, og du burde skamme deg over å skrive slik. Du ville vel ikke snakket slik til noen ansikt til ansikt...Eller om du faktisk gjør det, kan du umulig ha mange som står deg nær.

Jeg er enig i at det er ufint å ikke bruke prevensjon, og overlate alt ansvaret til den andre man har sex med. Uavhengig om man kjenner hverandre eller ikke synes jeg det moralske riktige er å si "jeg bruker ikke prevensjon, hvis du vil unngå barn må du bruke kondom eller frastå å ha sex". Det er på grensen til lureri å bare unngå temaet og håpe på at det går slik man ønsker! 

Det andre jeg tenker er at det er en enorm risk å ta....Man vet jo nesten ingenting om hvem man potensielt får barn, og dermed er bundet for livet til, med. 

Jeg har aldri lurt mannen min, men kan etterhvert forstå at man kan gjøre det. Min mann vil bare ha et barn, og jeg kjenner det er en sorg å måtte gi opp drømmen min om to. Nå har vi nettopp fått første barnet, så hvem vet om et par år...kanskje han endrer mening? Jeg tror uansett at dersom man lurer partneren sin, og han finner det ut, er forholdet ødelagt for alltid. Det er en form for utroskap, i allefall i vårt forhold.

Anonymous poster hash: aace9...32e

Skrevet

# 3 her....

Eller?

Du er ikke klok på en flekk...."håper du blir smittet av en kjønnsykdom...? Det er et utrolig infantilt svar, og du burde skamme deg over å skrive slik. Du ville vel ikke snakket slik til noen ansikt til ansikt...Eller om du faktisk gjør det, kan du umulig ha mange som står deg nær.

Jeg er enig i at det er ufint å ikke bruke prevensjon, og overlate alt ansvaret til den andre man har sex med. Uavhengig om man kjenner hverandre eller ikke synes jeg det moralske riktige er å si "jeg bruker ikke prevensjon, hvis du vil unngå barn må du bruke kondom eller frastå å ha sex". Det er på grensen til lureri å bare unngå temaet og håpe på at det går slik man ønsker!

Det andre jeg tenker er at det er en enorm risk å ta....Man vet jo nesten ingenting om hvem man potensielt får barn, og dermed er bundet for livet til, med.

Jeg har aldri lurt mannen min, men kan etterhvert forstå at man kan gjøre det. Min mann vil bare ha et barn, og jeg kjenner det er en sorg å måtte gi opp drømmen min om to. Nå har vi nettopp fått første barnet, så hvem vet om et par år...kanskje han endrer mening? Jeg tror uansett at dersom man lurer partneren sin, og han finner det ut, er forholdet ødelagt for alltid. Det er en form for utroskap, i allefall i vårt forhold.

Denne damen går inn for å bevisst unnlate å nevne at hun ikke bruker prevensjon, fordi han vet at det kan føre til graviditet. Hun vet jo at det samtidig kan føre til at hun blir smittet av hva enn han skulle hatt av sykdommer. Smake litt sin egen medisin. 👼

Skrevet

Nei, men mannen "lurte" meg. Han ville ha ett barn til, men jeg ville vente, en dag sprutet han bare plutselig inn i meg og jammen ble det ikke en liten gutt. Jeg ble aldri sur eller noe(og den dag i dag er jeg selvfølgelig veldig glad), jeg syns bare det var litt tidlig siden vi nesten akkurat hadde mister et barn.

Anonymous poster hash: fc498...d9d

Skrevet

..Og plutselig har du "lurt på deg" en alvorlig sykdom. Husk på at det er de aller, aller minst intelligente som ligger med ukjente uten prevensjon, så du kan få deg en overraskelse selv.

Anonymous poster hash: 9895a...f17
Skrevet

Jeg gjorde det. På den måten at jeg ga beskjed om at heretter gå jeg blaffen i prevensjon, og at jeg ønsket et barn til. Han har alltid visst at jeg ønsket 3 barn. Han valgte likevel å ikke bruke kondom. Jeg ble gravid, og alle har vært glade for babyen.

Dette er da ganske vanlig? Jeg kjenner i hvert fall flere som åpent innrømmer det. Også mannfolk som ler av å ha blitt "lurt" av kona. Jeg tror en del menn bruker dette som en fin unnskyldning overfor kompiser. Det er liksom ikke aksepter at det finnes fornuftige grunner til at en "ekte"mann skal være babysyk eller ha lyst på mer enn 2 barn.

Anonymous poster hash: 1a29a...71e

Skrevet

# 3 her....

Eller?

Denne damen går inn for å bevisst unnlate å nevne at hun ikke bruker prevensjon, fordi han vet at det kan føre til graviditet. Hun vet jo at det samtidig kan føre til at hun blir smittet av hva enn han skulle hatt av sykdommer. Smake litt sin egen medisin.

Som jeg skrev i innlegget mitt, jeg er enig i at det er en form for lureri å unnlate å fortelle at man ikke bruker prevensjon. Men å ønske sykdom over noen....Nei, da har man virkelig sunket lavt!

Skrevet

Lurt og lurt, var ikke helt planlagt fra min side heller, men jeg hadde gått tom for p-piller midt I sommerferien og dro på helsestasjonen for å få resept, da jeg kom dit var det byttet til en annen dag i uken pga ferien og fikk aldri hentet noen p-piller den mnd. Jeg var ung (19)og dum og tenkte ikke på konsekvensene. det resulterte selsagt med graviditet. jeg valgte og beholde, noe ikke min kjæteste ble så veldig glad for mildt sagt. Han har takket meg flere ganger i ettertid for at jeg ikke hørte på han da han prøvde å tvinge meg til abort. Nå 5 år senere venter vi en veldig planlagt nr 2:)

Anonymous poster hash: 3e421...93e

Skrevet

Fordi du dømmer en mann til å betale barnebidrag og ha samværsavtaler for de neste 18 årene!! De som gjør dette mot en partner lever iallefall sammen og har en familie. Selv om jeg er helt sjokkert over de også!!

Anonymous poster hash: dc9f8...34d

Du sier at jeg "dømmer en mann til å betale barnebidrag og ha samværsavtaler for de neste 18 årene!!"

Det jeg sier er at jeg er åpen på at jeg ikke bruker prevensjon og også åpen om at jeg ønsker barn. Tidligere har jeg alltid tatt opp dette først og også sagt at mannen får beskytte seg om han er redd for det.

Forskjellen jeg vil gjøre fremover er at jeg ikke kommer til å ta diskusjonen før sex. De fleste menn tar for gitt at damer går på pillen og derfor tar de ikke ansvar for egen prevensjon, selv om de utmerket godt vet risikoen for å få barn og evt sykdommer like godt som det jeg vet.

Heretter så overlater jeg til menn å tenke selv, til å spørre meg om jeg bruker prevensjon - og spør de får de alltid ærlige svar.

Hvis en mann blir pappa fordi han ikke gadd å spørre om jeg brukte prevensjon og heller ikke tar initiativ til å bruke kondom selv.... da har han etter min mening "dømt" seg selv til å bli pappa. Jeg har ikke dømt ham til noe som helst! Jeg bare overlater til mannen å beskytte seg selv om han ikke ønsker barn/flere barn.

De som bevisst lurer en partner i et forhold umyndiggjør partneren etter min mening, de svikter den grunnleggende tilliten som bør være grunnmuren i et forhold. Det ville jeg aldri har gjort, for da ville forholdet etter min mening ha vært over. Hvis mannen vet at kona ikke bruker prevensjon og likevel selv velger å ikke bruke kondom så tar han jo et valg om å ta sjansen.

Skrevet

dette er noe av det verste!! Hva om mannen er gift? Har barn og familie? Da risikerer du mye mer enn du tror. Itillegg til at du ødelegger en hel familie samt for andre barn. Tenk deg om!! Dette er ikke veien å gå.

Anonymous poster hash: 6840d...8de

Altså: Jeg er helt enig med at dette er en tullete måte å gjøre det på, men det er da ikke hennes "problem" om han allerede er i et forhold? Det er da han som er utro og må ta ansvaret.

Skrevet

Å lure noen til å bli far er virkelig å synke dypt, dypt.

Anonymous poster hash: 08420...de4
Skrevet (endret)

Jeg er tilhenger av kommunikasjon. Å si til mannen at nå slutter jeg på prevensjon, for jeg ønsker meg barn, det er ikke å lure ham. Da har man vært åpen om hva man vil og sagt fra om hva man gjør. Da har han et valg.

Å lure er å ikke si fra. For eksempel å kaste en p-pille hver dag, slik at mannen tror at man tar den. Eller å fjerne spiralen uten å si noe.

Jeg kunne aldri ha lurt min mann på den måten. Men vårt forhold er preget av gjensidig respekt, og det betyr også at jeg aldri har vært i den situasjonen at han for eksempel plutselig har ombestemt seg og sagt: "Jeg vet vi ble enige om to barn, men jeg vil ikke ha flere enn dette ene." Og så nektet å diskutere saken, nektet å høre på meg. Kan hende jeg hadde tenkt annerledes da, men jeg håper egentlig ikke det. For i mine øyne er det ikke greit å ta avgjørelser for andre menneskers liv helt alene, uten å involvere dem.

(Postet litt for tidlig.)

Det gjelder jo da selvsagt også for ham som eventuelt bestemmer at de som par ikke skal ha flere barn. Dette er heller ikke greit, mener jeg. Men jeg synes ikke lureri og løgn er løsningen.

Endret av Superdolly

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...